navigacija Naslovnica Premium

SAMO DAN NAKON ŠTO JE OTKRIVEN

17.4.2018 18:06

Asteroid veličine fudbalskog terena prošao blizu Zemlje

Asteroid veličine fudbalskog terena prošao blizu Zemlje Ilustracija
Vijesti online
Foto: Shutterstock Autor: Vijesti online

Samo dan nakon što je otkriven, asteroid veličine fudbalskog terena, koji može uzrokovati znatnu štetu, prošao je pored Zemlje veoma blizu po astronomskoj skali.

Asteroidi ove veličine su veoma rijetki, ali i sposobni da uzrokuju pravu katastrofu. Astronomi širom svijeta ulažu ogromne napore kako bi otkrili ovakva nebeska tijela. Ipak, sigurnost naše planete je bila ugrožena, piše klix.ba.

Registrovan kao G018 GE3 je pored Zemlje prošao u nedjelju i to na distanci od samo trećine udaljenosti Mjeseca, odnosno 192.317 kilometara.

Ovaj asteroid prečnika između 48 i 110 metara je mogao uzrokovati znatnu štetu. Primjera radi, meteor Tunguska prečnika od 60 do 190 metara je uništio 2.000 kvadratnih metara šume u Sibiru, a proizveo je energiju jednaku nuklearnoj eksploziji. To je bio najveći udar u historiji.

Da je asteroid pri svojoj brzini od 106.497 km/h u nedjelju udario Zemlju teško je i zamisliti koliko veliku štetu bi napravio. Meteor Čeljabinsk zabilježen u Rusiji u februaru 2013. godine bio je šest puta manji, ali je njegova eksplozija u atmosferi oštetila više od 7.000 zgrada, a 1.500 ljudi je povrijeđeno slomljenim staklom.

• Malmstein 7 mjeseci
    jesu 2013 ;))
  • M♡n✞enegringo☠ 7 mjeseci
    Udar u Tungusku u Sibiru,najveći u istoriji.Hmmm,možda su i dinosaurusi pokrepali prije 100 godina.
    ( 1 )