navigacija Naslovnica Premium

"ROS 128 B"

15.11.2017 21:16

Naučnici vjeruju da je planeta na granici zone koja se smatra nastanjivom

Astronomi otkrili planetu sličnu Zemlji: Dobre vijesti za one koji tragaju za vanzemaljcima Planeta Ros 128 b
Foto: Beta-AP Autor: Beta/Emre Tazegul

Astronomi su otkrili novu planetu "Ros 128 b" (Ross), veličine slične Zemljinoj, na kojoj godina traje nešto kraće od 10 dana.

Planeta, za sada druga najbliža Sunčevom sistemu, udaljena je 11 svjetlosnih godina, a temperature tla mogle bi biti slične onima na Zemlji.

"Ros 128 b" je veoma blizu svoje zvijezde, zbog čega ima kratku orbitu, ali nije izložena visokim temperaturama jer je ta njena zvijezda ohlađena, a ne emituje ni zračenje. To su dobre vijesti za one koji tragaju za vanzemaljskim životom.

Naučnici vjeruju da je planeta na granici zone koja se smatra nastanjivom.

Tim astronoma sa Univerziteta u Grenoblu otkrio je novu planetu iz opservatorije u Čileu, a otkriće je objavljeno danas.

• sup 11 mjeseci
    Zemlja ja ravna ploca
  • Freethinker990 11 mjeseci
    Dosadni ste. Otkriti planetu "sličnu Zemlji" maltene svakodnevna je stvar. Nijesu otkrili ništa.