navigacija Naslovnica Premium

1.2.2016 12:40

Britanski naučnici dobili dozvolu da rade na ljudskim embrionima

Britanski naučnici dobili dozvolu da rade na ljudskim embrionima
Foto: Twitter Autor: BETA

Britanski naučnici dobili su prvi put dozvolu da rade na ljudskim embrionima u medicinske i istraživačke svrhe, saopštio je danas britanski državni organ zadužen za embriologiju.

Naučnici će moći da koriste metod Crispr-Cas 9, koji omogućava da se otkriju defektni geni u lancu dezoksiribonukleinske kiseline (DNK).

To je prva dozvola data naučnicima za rad nad ljudskim embrionom.

Naučnici su u septembru prošle godine podnijeli zahtjev za istraživanje gena tokom razvoja ćelija koji kasnije formiraju placentu (posteljicu) kako bi otkrili razlog zašto neke žene imaju spontani pobačaj.

Genetska modifikacija embriona u medicinske svrhe strogo je zabranjena u Velikoj Britaniji. Od 2009. godine omogućeno je proučavanje gena embriona, ali pod uslovom da ti embrioni budu uništeni poslije dvije nedjelje istraživanja.

Novom odlukom biće zabranjeno da analizirani embrioni budu presađeni u matericu žene.