navigacija Naslovnica Premium

14.12.2017 19:22

NASA je upravo pronašla čitav solarni sistem koji je sličan našem

NASA je upravo pronašla čitav solarni sistem koji je sličan našem
Foto: Shutterstock Autor: Vijesti online

NASA je saopštila da je pronašla čitav solarni sistem sa puno planeta sličnim Zemlji.

Otkriće dvije nove planete oko zvijezde Kepler-90, koja izgleda poput našeg Sunca, znači da taj udaljeni solarni sistem ima isti broj planeta kao naš.

Zvijezda i solarni sistem su već od ranije bili poznati, ali je proboj donijelo otkriće dva nova svijeta, što je urađeno uz pomoć Guglove tehnologije vještačke inteligencije.

To između ostalog znači i da je moguće da se čitavi svjetovi i solarni sistemi kriju među već sakupljenim podacima, ali da ih nismo primijetili jer jednostavno bilo previše signala.

"Kao što smo i očekivalo, postoje uzbudljiva otkrića u arhivama podataka sa Keplera, koja samo čekaju prave alate i tehnologiju da ih otkriju", kazao je Pol Herc, direktor NASA odjeljenja za astrofiziku u Vašingtonu.

• VelicanstveniipadVukovara 12 mjeseca
    Presrećan sam zbog toga.
  • Nikola P. 12 mjeseca
    Neznate vi nista.Samo vrsite pretpostavke.Lutate u mraku i pokusavate zamajavati svijet sa nekakvim senzacionalizmom.Jos mi ne znamo nista o kosmosu.Mi ne znamo ili vrlo malo znamo o ljudskome tijelu a ne o kosmosu.Kada se otkrije ljusko tijelo kako funkcionise do detalja ,onda cemo spoznati kosmos !
    ( 1 )
    Commentator 15.12.2017 00:06
    Ljudsko tijelo je dio kosmosa i kosmos je u ljudskom tijelu. Jedno bez drugog ne ide.
  • Goga 12 mjeseca