navigacija Naslovnica Premium

TREBA IM DVA DANA DA SE OKRENU OKO ZVIJEZDE

3.5.2016 08:28

Pronađene tri planete veličine Zemlje: Kandidati za naseljavanje?

Novootkriveni sistem nalazi se na oko 40 svjetlosnih godina od Zemlje, navodi se u tekstu objavljenom u časopisu Nature

Pronađene tri planete veličine Zemlje: Kandidati za naseljavanje? Planeta Zemlja (Ilustracija)
Foto: Shutterstock Autor: BETA

Međunarodni tim naučnika otkrio je tri planete veličine Zemlje koji bi mogle bi mogle biti kandidati za naseljavanje, prenio je juče Blumberg.

Novootkriveni sistem nalazi se na oko 40 svjetlosnih godina od Zemlje, navodi se u tekstu objavljenom juče u časopisu Nature.

Vodeći autor teksta Mišel Gilon kaže da se to, mada djeluje kao ogromna razdaljina, u kosmičkim razmjerama smatra dovoljno blizu da bi se moglo nazvati "obližnjim".

Lovci na planete su te planete našli blizu ultrahladne patuljaste zvijezde, koja je previše slaba da bi se pojavila u običnoj potrazi za egzoplanetama.

Dvije planete su izvjesno velične Zemlje i treba im dva dana da se okrenu oko zvijezde veličine Jupitera.

Planete su previše blizu zvijezde da bi bile potpuno nastanjive, ali autori teksta sugerišu da bi na njima moglo biti predjela u kojima bi ljudi mogli preživjeti.

Planete imaju sinhornu rotaciju, pa im je ista strana stalno okrenuta ka zvijezdi, kao Mjesec oko Zemlje.

Istraživači su primijetili i treću planetu, ali nemaju dovoljno informacija da je opišu kao prethodne dvije.

Gilonu i njegovim saradnicima će biti potrebna pomoć teleskopa Habl i Svemirskog teleskopa Džejms Veb da bi ustanovili kakva je atmosfera na novopronađenim planetama.

• Ukradeni radijator 2 godine i 6 mjeseci