navigacija Naslovnica Premium

SPORNA ODLUKA

25.8.2018 08:41

Civilni sektor proziva Šundića zbog "Žive istine"

"Menadžment je najavio emitovanje emisije „Živa istina“, iako je konkurs za otkup nezavisne produkcije i koprodukciju otvoren po javnom konkursu do 18. septembra"

Civilni sektor proziva Šundića zbog "Žive istine" Božidar Šundić
Mila Radulović
Foto: Zoran Đurić Autor: Mila Radulović

Uvođenje “Žive istine” u program Javnog servisa otvorilo je ponovo pitanje smjene generalnog direktora te medijske kuće, ovaj put v. d. Božidara Šundića.

NVO Media centar pozvao je članove Savjeta RTCG da bez odlaganja pokrenu postupak razrješenja Šundića zbog kršenja akata RTCG-a, a član Savjeta Milan Radović (Građanska alijansa) je odmah na tviter nalogu objavio da emisija nije po programskom planu i da ima jako loš rejting gledanosti.

Predsjednik Skupštine Media centra Dragoljub Vuković je u saopštenju objavio da Šundić nije osigurao primjenu Programsko-produkcionog plana RTCG za 2018. godnu, Statuta RTCG, Pravilnika o otkupu i emitovanju audio-vizuelnih djela nezavisnih proizvođača i Pravilnika o uslovima i načinu ulaganja u proizvodnju audio-vizuelnih djela (koprodukcija).

Menadžment RTCG je, ističe Vuković, najavio početak emitovanja emisije „Živa istina“, a takav sadržaj nije predviđen.

“V. d. generalnog direktora RTCG i v. d. direktora Televizije Slavko Đurđić ignorišu pravilnike koje je donio Savjet RTCG a kojima je uređena procedura otkupa nezavisne produkcije i zajedničkih ulaganja u proizvodnju medijskog sadržaja. Menadžment je najavio emitovanje emisije „Živa istina“, iako je konkurs za otkup nezavisne produkcije i koprodukciju otvoren po javnom konkursu do 18. septembra”, napominje Vuković.

U samim konkursima je, kako dodaje, predviđeno da su prioriteti u otkupu nezavisne produkcije TV serijal za mlade i kratke igrane forme, a kod koprodukcije su prioritet kviz i igrani serijski program. Emisija „Živa istina“ se, ističe Vuković, ne uklapa u prioritete koje je odredio sam Savjet RTCG.

“Uvođenje “Žive istine” u program nije uskladu sa programskim planom, a odluka je sporna i jer je u pitanju emisija sa najmanjom gledanošću u prethodnoj sezoni”, naveo je Milan Radović na Tviteru, ali ne kaže da li će šta preduzeti kao član Savjeta RTCG.

Ocijeni:

1 2 3 4 5

4 (7 glasova)

Komentari se na portalu objavljuju u realnom vremenu i "Vijesti online" se ne mogu smatrati odgovornim za napisano.

Zabranjen je govor mržnje, psovanje, vrijeđanje i klevetanje. Takav sadržaj će biti izbrisan čim bude primijećen, a autori mogu biti prijavljeni nadležnim institucijama. Ukoliko smatrate da se u ovom članku krši Kodeks novinara, prijavite Ombudsmanu.

Nije dozvoljeno postavljanje eksternih URL-ova u komentarima!

Ako imate neke primjedbe, sugestije ili komentare vezane za novi izgled i funkcionalnosti portala Vijesti, možete pisati na redizajn@vijesti.me.

Ako imate neke primjedbe, sugestije ili komentare vezane za PREMIUM sadržaj možete pisati na premium@vijesti.me.

Izdvojeni komentari Komentara: 5

  • BP 2 mjeseca i 3 nedjelje
    a sta veli onaj strucnjak Mimo mimica..?
    • 5
    • 0
  • sonnyy 2 mjeseca i 3 nedjelje
    Šuković je "Š" novinar, ali u stvarnom nedostatku boljih ispade da je Opra...
    • 9
    • 1
  • bakster222 2 mjeseca i 3 nedjelje
    Zasto ovo nije odma objavljeno nego se cekao vikend, ovo je prica iz pjace od prije 4 dana, nemate o cemu pa velite ajnote darka i rtcg da peckamo iako znamo da im nemozemo ni pod prozor pljunut... Narod dokon i nvo to vole, pametnoga nije briga dje ce darko da drzi emisiju moze i na RAI UNO....
    • 1
    • 3