navigacija Naslovnica Premium

POKRENULI 2017. STEČAJNI POSTUPAK

6.3.2018 21:47

Čudni aršini AEM-a oko Atlasovih televizija: Date frekvencije, a dug neizmiren?

Džafić: “Atlas media group” bila dužna da izmiri samo dug koji je napravila Televizija Atlas, ostatak se odnosio na dug radija

Čudni aršini AEM-a oko Atlasovih televizija: Date frekvencije, a dug neizmiren? Džafić i Knežević
Foto: Autor: Ivan Čađenović

Kompanija “Atlas media group” nije izmirila sve dugove Radio-televizije (RTV) Atlas prema Agenciji za elektronske medije (AEM) kako se obavezala u zahtjevu za prenos odobrenja za emitovanje programa TV Atlas.

Vlasnik obje kompanije je Atlas grupa biznismena Duška Kneževića, a pred Privrednim sudom od marta 2017. vodi se stečajni postupak protiv RTV Atlas, koji je pokrenula AEM.

“Atlas media grupa” uskoro pokreće novu televiziju pod nazivom A1, koja će program emitovati na frekvencijama Atlas TV.

Prema finansijskom iskazu RTV Atlas iz 2017. ta firma posluje sa 7,4 miliona gubitka, dok duguje 4,3 miliona. Pet firmi kojima se najviše duguje su Atlas grupa d.o.o. - 1.227.040 eura, Poreska uprava 882.209 eura, Radiodifuzni centar 118.884, Atlas media grupa 101.260 eura i 800 hiljada eura za 36 bivših radnika.

U zahtjevu, koji su potpisale obje Kneževićeve kompanije, “Atlas media group” se obavezala da će izmiriti “sve finansijske obaveze RTV Atlas prema AEM-u”, ukoliko se odobrenje prenese na njih, pokazuju dokumenta u koja su “Vijesti” imale uvid.

“Atlas media group” je, međutim, platila samo nešto više od 24 hiljade eura, što je četvrtina duga RTV “Atlas” prema AEM-u.

“Sve finansijske obaveze prema AEM-u koje ima privredno društvo 'RTV Atlas', kao emiter TV Altas, biće izmirene prije prenosa odobrenja na privredno društvo 'Atlas media group'. Dug će biti izmiren od strane privrednog društva 'Atlas media group'”, piše u zahtjevu.

AEM je ipak uprkos tome omogućio prenos odobrenja za emitovanje TV programa sa RTV Atlas na “Atlas media group”.

Iz AEM-a direktora Abaza Džafića tvrde da je “Atlas media group” bila dužna da izmiri samo dug koji je napravila Televizija Atlas, dok se ostatak odnosio na dug radija. Tvrde da “Atlas media group” nije željela da nastavi sa emitovanjem radija, već samo sa emitovanjem TV programa.

“Agencija za elektronske medije nije imala pravni osnov da uslovi saglasnost o trajnom prenosu odobrenja za emitovanje televizijskog programa 'Televizija Atlas' obavezom da se izmiri dug koji je nastao na osnovu drugog odobrenja za emitovanje (radija)”, objašnjeno je “Vijestima” iz AEM-a.

Pojasnili su da prenos odobrenja za emitovanje programa nije nadležnost menadžmenta, već Savjeta AEM-a.

Savjet AEM-a je na sjednici održanoj početkom 2017. većinom glasova podržao predlog da se pod tim uslovima prenese odobrenje za emitovanje TV programa na “Atlas media group”.

Za predlog su glasali članovi Ranko Vujović, Saša Knežević i Edin Koljenović, dok je protiv bio Darko Ivanović.

Tužilaštvo da ispita moguću milionsku štetu po budžet

Predsjednica Odbora povjerilaca RTV Atlas u stečaju Dušanka Pejović izrazila je sumnju da je AEM nezakonito izdala odobrenje Atlas media grupi, kao i da je Agencija saučestvovanjem omogućila Atlas media grupi da ošteti budžet države i radnike.

Ona je potvrdila da je njena bivša medijska kuća ulagala u razvoj zaposlenih ali kako kaže, to nije opravdanje da ih zakine za plate i poreze i doprinose. “Istovremeno najavljuje otvaranje nove televizije uz odsustvo reagovanja ili čak uz saglasnost državnih institucija.

Pozivam AEM da oduzme odobrenje Atlas media grupi koja je više od godinu nezakonito reprizirala program Atlas TV, kao i Tužilaštvo da ispita slučaj i moguće oštećenje državnog budzeta. Nevjerovatno je u Crnoj Gori koja ide ka EU I radi na postizanju vladavine prava, da neko ko duguje milione eura toj istoj državi i zaposlenima, nesmetano počinje nove poslove nastavljajući da koristi državne resurse a da država ne može da zaštiti svoje i interese građana“, rekla je ona za “Vijesti”.

Ocijeni:

1 2 3 4 5

0 (0 glasova)

Komentari se na portalu objavljuju u realnom vremenu i "Vijesti online" se ne mogu smatrati odgovornim za napisano.

Zabranjen je govor mržnje, psovanje, vrijeđanje i klevetanje. Takav sadržaj će biti izbrisan čim bude primijećen, a autori mogu biti prijavljeni nadležnim institucijama. Ukoliko smatrate da se u ovom članku krši Kodeks novinara, prijavite Ombudsmanu.

Nije dozvoljeno postavljanje eksternih URL-ova u komentarima!

Ako imate neke primjedbe, sugestije ili komentare vezane za novi izgled i funkcionalnosti portala Vijesti, možete pisati na redizajn@vijesti.me.

Ako imate neke primjedbe, sugestije ili komentare vezane za PREMIUM sadržaj možete pisati na premium@vijesti.me.

Izdvojeni komentari Komentara: 20

  • pirko 8 mjeseci i 1 nedelja
    Što je spoorno ljudi će da dobiju svoje pare koje im duguje gosn Knežević, ovi ostalni što ćute niko im nije kriv. A novinar samo nek je zdrao!
    • 5
    • 0
  • micalovic 8 mjeseci i 1 nedelja
    A sto poreska uprava nije pokrenula stecaj za 880 hiljada duga ili radnici za isto toliko!?
    ( 1 )
    • 3
    • 0
    Akerlof 6.3.2018 23:25
    Zato sto je neko ko o tome u Poreskoj odlucio dobio pare od Knezevica
    • 1
    • 0
  • Zagoricp 8 mjeseci i 1 nedelja
    što se željko uplašio !! mora da sanja ovaj Atlas A1 :) :) samo o njima piše
    • 2
    • 0