navigacija Naslovnica Premium

OŠTRA POLEMIKA ČLANOVA SAVJETA JAVNOG SERVISA

29.11.2017 20:24

Mirković: Marković i Đukanović neće na TVCG

Đurović: Postoje pogrešne odluke prethodnog menadžmenta zbog kojih bi neki novi Savjet mogao da pokrene smjenu Kadije

Mirković: Marković i Đukanović neće na TVCG Đukanović i Marković
Foto: Savo Prelević Autor: Ivan Ćađenović

Premijer Duško Marković i predsjednik Demokratske partije socijalista (DPS) Milo Đukanović mjesecima odbijaju da gostuju u emisijama Televizije Crne Gore (TVCG).

To je na jučerašnjoj sjednici Savjeta Radio-televizije Crne Gore (RTCG) kazao urednik Prvog programa Aleksandar Mirković.

“Obojica su imali poziv naše televizije i nijesu se odazvali”, kazao je Mirković, polemišući sa članom Savjeta Mimom Draškovićem.

Drašković mu je odgovorio da nije advokat DPS-a i da je dobro za TVCG što su Marković i Đukanović pozvani.

Rasprava oko (ne)profesionalnosti TVCG počela je nakon što Drašković kazao da je TVCG neprofesionalno i neobjektivno izvještavao u izbornoj noći (nedjelju).

“Bio sam prinuđen, što nikada do sada nijesam radio da bježim na kokurentsku televiziju, kako bi se bolje informisao”, kazao je Drašković.

Mirković je odgovorio Draškoviću da mu nije čudno da ih napada. “I ranije ste govorili da ste protiv uređivačke politike TVCG, što ste i pokazali javno podržavajući napade drugih medija na ovaj uređivački tim”, kazao je Mirković. Drašković je ranije gostovao na Pink M, koja vodi negativnu kampanju protiv javnog servisa nakon promjene uređivačke ekipe.

Drašković je kazao da kao član Savjeta ima pravo na svoje mišljenje. On je tražio i smjenu uredničkog tima, ali su ostali članovi Savjeta taj zahtjev ignorisali.

Drašković je, komentarišući Izvještaj o ostvarivanju programske orijentacije TVCG, kazao da su tokom 2017. na toj televiziji tri puta gostovali predstavnici Socijaldemokratske partije i isto toliko puta predstavnici Građanskog pokreta URA. “Nije mi jasno po kojem kriterijumu se biraju ovi gosti. Donekle razumijem izbor predstavnika SDP-a, ali GP URA ste imali tri puta, a ne vidim šta su to epohalno uradili u društvu da bi zaslužili toliku zastupljenost na Javnom servisu. Da nijesu nešto posadili, dobili neku nagradu možda...”, zapitao je Drašković.

Mimo Drašković

Direktor TVCG Vladan Mićunović odbacio je optužbe Draškovića da je izvještavanje tokom izborne noći bilo neprofesionalno, da su incidenti tokom izbornog dana prenaglašeni i da je izbor gostiju bio “neoprezan”. “Kada bih mogao da biram, volio bih da su mi u svakoj emisiji gosti kao u izbornoj noći na TVCG. Mislim da TVCG ni po čemu nije zaostajala za konkurencijskom kućom TV Vijesti”, ocijenio je Mićunović.

On je kazao da su ga sadašnji urednici TVCG obavijestili da su ranije gosti dolazili sa sinopsisom u emisiju, kojim je bilo određeno o čemu će i kako će se pričati.

“Garantujem vam da se to nije desilo niti će se desiti dok sam ja ovdje”, kazao je Mićunović.

Vladan Mićunović

Drašković je kazao da nema potrebe da urednički tim ne bude otvoren za predloge. On je naveo primjer kako su ranije urednici na sjednicama i prihvatali njegove sugestije za goste, kao i drugih članova Savjeta.

Njegov kolega Goran Đurović mu je kao primjere sarkastično naveo imena bivših urednika TVCG Andrije Nikolića i Ivane Šebek. Drašković mu je odgovorio da nije uopšte mislio na njih.

Nikolić je sada poslanik DPS, a Šebekova generalna direktorica Pink M.

Cijela ova rasprava uzrokovala je da se Izvještaj o ostvarivanju programske orijentacije TVCG ne usvoji, nakon što su tri člana glasala za, tri su bila uzdržana i Drašković je bio protiv. Istoimeni izvještaji za Radio Crne Gore i portal te kuće su međutim dobili podršku.

Generalna direktorica Andrijana Kadija je prilikom rasprave o finansijskom izvještaju tražila da Savjet konstatuje kakav bi finansijski rezultat RTCG-a bio da nema opterećenja, koja pristižu, kako je rekla, zbog grešaka prethodnog menadžmenta.

Andrijana Kadija

Jedno od njih su potraživanja radnika RTCG na sudu po osnovu prava iz radnog odnosa. Spor je trenutno pred Agencijom za mirno rješavanje sporova, a Kadija procjenjuje da će po ovim osnovima morati da isplate oko 1,2 miliona eura.

Đurović je upozorio da postoje brojne pogrešne odluke prethodnog menadžmenta, slične ovoj, zbog kojih bi neki novi Savjet mogao da pokrene smjenu Kadije. “Zbog toga javnost mora da zna istinu”, kazao je Đurović.

Savjet je juče prihvatio jedan i odbio dva prigovora televizije Pink M. Prihvatili su prigovor koji se tiče spornog objavljivanja reagovanja Ambasade SAD na izvještavanje Pink M u dnevniku TVCG.

Ocijeni:

1 2 3 4 5

3 (12 glasova)

Komentari se na portalu objavljuju u realnom vremenu i "Vijesti online" se ne mogu smatrati odgovornim za napisano.

Zabranjen je govor mržnje, psovanje, vrijeđanje i klevetanje. Takav sadržaj će biti izbrisan čim bude primijećen, a autori mogu biti prijavljeni nadležnim institucijama. Ukoliko smatrate da se u ovom članku krši Kodeks novinara, prijavite Ombudsmanu.

Nije dozvoljeno postavljanje eksternih URL-ova u komentarima!

Ako imate neke primjedbe, sugestije ili komentare vezane za novi izgled i funkcionalnosti portala Vijesti, možete pisati na redizajn@vijesti.me.

Ako imate neke primjedbe, sugestije ili komentare vezane za PREMIUM sadržaj možete pisati na premium@vijesti.me.

Izdvojeni komentari Komentara: 21

  • wasToni 9 mjeseci i 3 nedjelje
    @Zoranidis - izvjesno je da je bolje nego za vrijeme Radojke, Rada, Zeka vojičiča, Šebekove i ostalih nadrimedijskih poslenika. U ovoj jadnoj zemlji je bilo kakav pomak naprijed dobrodošao.
    • 3
    • 0
  • zlica 9 mjeseci i 3 nedjelje
    wasToni Hahahaha, bravo! Jes', bilo je supeeer! I za vrijeme Rada Vojvodica isto tako.. Bljak.
    • 3
    • 0
  • IvanNL 9 mjeseci i 3 nedjelje
    Kakva grupa ljudi ? Zar je moguće da su sami sebe ovako srozali. Evo meni sa strane gotovo da ništa nije jasno. Samo zato sto se radi o sebicnim interesima pa svako malo svako novi vuče na svoju stranu a prati ga pritisak od svega ranije šta se dešavalo. Ovakvo nešto je bolji zatvoriti nego da postoji.
    • 2
    • 0