navigacija Naslovnica Premium

OBOREN OTKAZ

1.8.2013 16:31

Novi ugovor: Vojičić kolumnista portala Javnog servisa

Vojičić bi trebalo da piše nekoliko kolumni mjesečno za platu od oko 500 eura, najmanje šest puta manju nego u vrijeme kada je obavljao dužnost direktora.

Novi ugovor: Vojičić kolumnista portala Javnog servisa
Foto: Luka Zeković Autori: Slavko Radulović, Milan Radulović

Bivši generalni direktor Radio-televizije Crne Gore (RTCG) Branko Vojičić ipak neće biti dopisnik Javnog servisa iz Šavnika, kako je ranije ironično najavljivao njegov nasljednik Rade Vojvodić, već je po sudskoj presudi vraćen na mjesto kolumniste portala Javnog servisa.

Savjet RTCG je prošle sedmice odlučio da Vojičić ubuduće piše komentare za portal RTCG, nakon pravosnažne sudske presude kojom je Javnom servisu naloženo da ga vrati u tu medijsku kuću.

Vojičićev advokat Goran Rodić potvrdio je “Vijestima” da će danas biti izvršena sudska presuda i da je Vojičić pozvan da dođe i potpiše ugovor o radu.

“Njegovo radno mjesto je komentator portala Javnog servisa”, rekao je Rodić koji je na sudu oborio otkaz Vojičiću prije dvije godine.

Sjednica Savjeta održana je iza zatvorenih vrata, na predlog predsjednika Duška Simonovića, koji je prije dvije godine pokrenuo Vojičićevu smjenu.

Savjet RTCG je usvojio proširenu sistematizaciju radnih mjesta za 650 zaposlenih, uključujući i Vojičićevo a njegov ugovor o radu počinje 1. avgusta, saznaju „Vijesti“.

Vojičić bi trebalo da piše nekoliko kolumni mjesečno za platu od oko 500 eura, najmanje šest puta manju nego u vrijeme kada je obavljao dužnost direktora.

Savjet RTCG smijenio je Vojičića 28. jula 2011. sa obrazloženjem da je odgovoran za “nezakonito poslovanje i niz drugih nepravilnosti”, zbog kojih Savjet tada nije usvojio finansijski izvještaj za 2010. godinu.

Njegova smjena predstavljala je epilog otvorenog neslaganja dijela članova Savjeta, započetog neusvajanjem finansijskog izvještaja, a potom i otvorenog sukoba nakon što je na Internetu objavljen audio-snimak u kojem je Simonović iznio niz teških kvalifikacija na račun tadašnjih čelnih ljudi RTCG.

Simonović je Vojičića nazvao “klasičnom budalom”, tadašnjeg direktora opštih poslova Miodraga Vučinića “najvećim gangsterom” u RTCG, a za direktoricu TVCG Radojku Rutović je rekao da nema kapaciteta za posao koji obavlja.

Snimak je napravljen tokom razgovora Simonovića i čelnika Novog sindikata, zbog čega ih je predsjednik Savjeta i tužio, a spor je još u toku.

Nekoliko mjeseci nakon Vojičićeve smjene, Savjet je za direktora izabrao Vojvodića, dotadašnjeg prvog čovjeka Televizije IN, koja je u međuvremenu prestala da emituje program.

Vojičić je ubrzo tužio RTCG i dobio presudu da je nezakonito smijenjen.

Šavnik ipak bez dopisnika

Generalni direktor RTCG Rade Vojvodić pitao je zašto bi komentarisao odluku da Branko Vojičić bude vraćen na posao, a na pitanje o njegovom ranijem obećanju da će Vojičić biti dopisnik iz Šavnika, on je kratko odgovorio da to " ipak neće biti”.

Branko Vojičić je "Vijestima" rekao da još nije počeo da radi na portalu RTCG, kao i da tek treba da dobije posao. Objasnio je da će kada dobije posao odlučiti da li će odustati od povratka na TV Crne Gore. "Kada dobijem posao onda ću da znam šta ću i kako ću da radim, sad to ne znam", kazao je Vojičić. B.L.

Ne znaju kako će da isplate 50.000 eura

Na sjednici Savjeta nije precizirano kako će RTCG platiti Vojičiću više od 50 hiljada eura, koliko mu, nakon presude suda da je nezakonito smijenjen, pripada samo po osnovu neisplaćenih zarada od avgusta 2011. do decembra 2012.

“Nepostojanje osnovnog razloga za razrješenje samo je osnov da se zahtijeva naknada štete koja bi obuhvatila period do isteka mandata", piše, između ostalog, u obrazloženju presude. “Vijesti” su ranije pisale da je Vojičićeva plata iznosila najmanje 3.000 eura, što je utvrđeno i na sudu. Vojičiću je četvorogodišnji mandat povjeren krajem decembra 2008.

Ocijeni:

1 2 3 4 5

0 (0 glasova)

Komentari se na portalu objavljuju u realnom vremenu i "Vijesti online" se ne mogu smatrati odgovornim za napisano.

Zabranjen je govor mržnje, psovanje, vrijeđanje i klevetanje. Takav sadržaj će biti izbrisan čim bude primijećen, a autori mogu biti prijavljeni nadležnim institucijama. Ukoliko smatrate da se u ovom članku krši Kodeks novinara, prijavite Ombudsmanu.

Nije dozvoljeno postavljanje eksternih URL-ova u komentarima!

Ako imate neke primjedbe, sugestije ili komentare vezane za novi izgled i funkcionalnosti portala Vijesti, možete pisati na redizajn@vijesti.me.

Ako imate neke primjedbe, sugestije ili komentare vezane za PREMIUM sadržaj možete pisati na premium@vijesti.me.

Izdvojeni komentari Komentara: 4

  • original 5 godina i 1 mjesec
    Treba da u Jawnom serisu, napise nekoliko kolumni za platu od 500 eura.. Tezak i odgovoran posao u PM. Radnica u nekom supermarketu treba da crnci i radi dva mjeseca sa 4 slobodna dana, da znojem i mukom zaradi 500 eura Vojicicu platu daju gradjani, pa citali ili ne njegove kolumne..
    • 0
    • 0
  • golda 5 godina i 1 mjesec
    kralj
    • 0
    • 0
  • CetinjeZAvazda 5 godina i 1 mjesec
    xaxaxaxa gore nego dopisnik iz Šavnika
    • 0
    • 0