navigacija Naslovnica Premium

TUŽBA HRA

6.12.2013 07:16

"Pobjeda" ne objavljuje reagovanja koja diraju Bebu Popovića

HRA je reagovala na pismo Stevana Lilića, koji je u “Pobjedi” komentarisao napad Vladimira Bebe Popovića na reportere „Vijesti”

"Pobjeda" ne objavljuje reagovanja koja diraju Bebu Popovića
Vladimir Otašević
Foto: Zoran Đurić Autor: Vladimir Otašević

Nevladina organizacija (NVO) “Akcija za ljudska prava” (HRA) tužila je državni list “Pobjeda”, jer uredništvo nije objavilo reagovanje koje su im dostavili prije dva mjeseca, čime su, tvrde, prekršili Ustav i Zakon o medijima.

HRA je reagovala na pismo predsjednika Upravnog odbora NVO “Institut za javnu politiku” Stevana Lilića, koji je u “Pobjedi” komentarisao napad Vladimira Bebe Popovića na reportere „Vijesti” Miodraga Babovića i Luku Zekovića.

Popović je osnivač “Instituta za javnu politiku”.

“U pismu se tvrdi da 'Vijesti' u saradnji sa nekoliko NVO (Centrom za građansko obrazovanje i Akcijom za ljudska prava) vodi hajku protiv 'Instituta za javnu politiku', a koja se odnosi na njihov neuspjeli pokušaj opstrukcije i eliminacije bilo kog vida konkurencije kada je u pitanju obezbjeđivanje  finansiranja njihovih aktivnosti”, piše u tužbi HRA.

Opširnije u štampanom izdanju "Vijesti" od 6. decembra

Ocijeni:

1 2 3 4 5

0 (0 glasova)

Komentari se na portalu objavljuju u realnom vremenu i "Vijesti online" se ne mogu smatrati odgovornim za napisano.

Zabranjen je govor mržnje, psovanje, vrijeđanje i klevetanje. Takav sadržaj će biti izbrisan čim bude primijećen, a autori mogu biti prijavljeni nadležnim institucijama. Ukoliko smatrate da se u ovom članku krši Kodeks novinara, prijavite Ombudsmanu.

Nije dozvoljeno postavljanje eksternih URL-ova u komentarima!

Ako imate neke primjedbe, sugestije ili komentare vezane za novi izgled i funkcionalnosti portala Vijesti, možete pisati na redizajn@vijesti.me.

Ako imate neke primjedbe, sugestije ili komentare vezane za PREMIUM sadržaj možete pisati na premium@vijesti.me.