navigacija Naslovnica Premium

REIZABRAN AKTUELNI DIREKTOR

1.12.2015 07:31

Vojvodiću novi mandat, Đurović: Navedu najgore primjere i upoređuju s RTCG

Predsjednik Savjeta Ivan Mitrović kazao je da je pravna služba već sastavila predlog ugovora o radu sa Vojvodićem, o kojem će se članovi izjasniti elektronskim putem

Vojvodiću novi mandat, Đurović: Navedu najgore primjere i upoređuju s RTCG Čeka ga novi ugovor o radu: Vojvodić
Foto: Zoran Đurić Autor: Ivan Čađenović

Savjet Radio-televizije Crne Gore (RTCG) povjerio je juče  novi četvorogodišnji mandat aktuelnom direktoru Radu Vojvodiću.

Savjet je tajnim glasanjem izabrao Vojvodića, koji je bio jedini kandidat za tu funkciju.

Za reizbor aktuelnog direktora glasalo je šest članova Savjeta, dva su bila uzdržana, a jedan protiv. 

Predsjednik Savjeta Ivan Mitrović kazao je da je pravna služba već sastavila predlog ugovora o radu sa Vojvodićem, o kojem će se članovi izjasniti elektronskim putem.

Savjet je juče usvojio izvještaj o finansijskom poslovanju za period od januara do septembra ove godine, po kojem je RTCG ostvarila dobit od 1,7 milona eura.

Finansijska direktorica Vanja Šćekić kazala je da je za prvih devet mjeseci RTCG prihodovao 1,4 miliona eura i ocijenila da postoji velika mogućnost da će završiti godinu sa pozitivnim stanjem na računu.

U Savjetu su predstavljeni izvještaj doživjeli kao pozitivan, ali i upozorili da im fali informacija koliko je programsko-produkcionog plana ostvareno za prvih devet mjeseci.

“Svaka ušteda i zarada je pozitivna, ali volio bih da imam pregled koliko je ostvareno finansijskog, a koliko programskog plana. Ako je ostvareno 70 odsto finansijskog plana, a 30 odsto planiranog programa, to nije dobro, jer smo štedjeli na programu. Javni servis i postoji da proizvodi program”, kazao je Perko Vukotić.

Šćekićeva je kazala da je veoma zahtjevno da se kvartalno Savjetu podnose finansijski izvještaji i da bi bilo mnogo lakše kada bi izvještaj podnosili svakih šest mjeseci, ili jednom godišnje, kao što, tvrdi, radi RTS.

Član Savjeta Goran Đurović kazao je da menadžment uvijek navede najgore primjere poslovanja u regionu i poredi ih sa RTCG. 

Goran Đurović Đurović, 

“Zašto nijeste naveli sistem HRT-a, kao najbolji u regionu, koji svakog mjeseca Savjetu podnosi finansijski izvještaj radi veće transparentnosti... Tako i državni funkcioneri uvijek navode najgore primjere kako bi ih poredili sa našim preduzećima ili institucijama i tako prikazuju naš napredak”, kazao je Đurović. 

Uredništvo portala neprimjereno odgovorilo NVO sektoru

Savjet je i juče raspravljao o optužbama za navodno neprofesionalno izvještavanje, s tim da su pritužbe uglavnom odnosile na portal RTCG. 

Đurović je ispred Komisije za predstavke i prigovore predstavio nekoliko prigovora, od kojih je većina stigla od nevladinog sektora. Komisija ovog puta nije davala preporuke uredništvu, a Đurović je kazao da ne vidi smisao u tome, jer se iste greške ponavljaju. 

Nakon što je pročitano nekoliko prigovora nevladinih organizacija na račun portala i odgovor uredništva, članovi Savjeta saglasili su se da je neprimjeren.

“Kakav god da je prigovor gledaoca ili čitaoca i sve da nije u pravu, on se ne smije omavolažavati na ovaj način”, kazao je Vukotić.

Ocijeni:

1 2 3 4 5

1 (3 glasova)

Komentari se na portalu objavljuju u realnom vremenu i "Vijesti online" se ne mogu smatrati odgovornim za napisano.

Zabranjen je govor mržnje, psovanje, vrijeđanje i klevetanje. Takav sadržaj će biti izbrisan čim bude primijećen, a autori mogu biti prijavljeni nadležnim institucijama. Ukoliko smatrate da se u ovom članku krši Kodeks novinara, prijavite Ombudsmanu.

Nije dozvoljeno postavljanje eksternih URL-ova u komentarima!

Ako imate neke primjedbe, sugestije ili komentare vezane za novi izgled i funkcionalnosti portala Vijesti, možete pisati na redizajn@vijesti.me.

Ako imate neke primjedbe, sugestije ili komentare vezane za PREMIUM sadržaj možete pisati na premium@vijesti.me.

Izdvojeni komentari Komentara: 9

  • Harry Potter 2 godine i 9 mjeseci
    O boze,opet ovaj! RTCG tuzna i jadna televizija! MRAK
    • 14
    • 0
  • xxxx2 2 godine i 9 mjeseci
    Koliko li su samo dobrih emisija ugasili rukovodeci ,,strucnjaci,, RTCG? O ostvarenom prihodu je smijesno pricati jer ga nema...Sve sto su mogli pokrali su...
    • 11
    • 0
  • klipan 2 godine i 9 mjeseci
    interesanntno, za ovo mjesto bubrega(prečišćača mokraće) u loju(masna nepotrebna tvorevina koja buja u neaktivnom organizmu) javio se samo jedan kandidat.... ovo dovoljno govori o demokratičnosti i javnosti Javnog servisa....
    ( 1 )
    • 6
    • 0
    buldozer1 1.12.2015 10:02
    Sto je najgore javio se jedan i jedini koji ce i biti izabran i kojeme je receno da se javi.
    • 1
    • 0