"Dobri" Duško igra troznak

Marković ne mora da brine - oni koji su se odazvali njegovom pozivu sigurno neće gledati u daleku prošlost... Detaljnije»

PRAVILA KOMENTARISANJA

Zabranjen je govor mržnje, vrijeđanje po nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi, vrijeđanje ličnosti korisnika i lica čije ime se pojavljuje na sadržajima portala kao i korišćenje vulgarnih riječi. Svako korišćenje portala suprotno gore navedenom kazniće se ukidanjem korisniku prava pristupa portalu kome će biti trajno ili privremeno zabranjen pristup. Svako ugrožavanje lične i porodične bezbjednosti korisnika portala kao i osoba čije se ime pominje u sadržajima portala, putem prijetnji ili na bilo koji drugi način, je nedozvoljeno i svako takvo ponašanje može biti procesuirano kod nadležnih organa..Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, predstavljanje u ime drugog pravnog ili fizičkog lica. Zabranjeno je pisati velikim slovima (Full Capslock).

Komentari i sadržaji koji se ne odnosi na teme portala biće obrisani bez obavještavanja, a korisnicima koji šalju takve komentare i sadržaje u više navrata biće zabranjen pristup portalu.Ukoliko korisnik smatra da je nepravedno kažnjen ima pravo da kontaktira administratora.

Komentara: 45

spisakpostoji

23-02-2020 07:46h
ti ces tesko prezivjet status politickog analiticara kad ti ode milo. sluzis mu vjerno uprkos logici. da te podsjetim, zakon ne vazi za katolicku crkvu i islamsku zajednicu. zasto bi vazio samo za spc?

ambis1

23-02-2020 09:10h
Zato što postoje ^bezbroj ^valjanih dokumenata kako i na koji način su prisvajane crkve u spc bukvalno oteto 18e i državu nam prisilno otela srbija 18e .
Došlo doba da se vrati sve šta je naše Crnogorsko ,od zastave pa nadalje, a vi srbi zna se da i dan danas ne priznajete Crnu Goru jer smo mi navodno srbi i sada kada srbiji pucaju šavovi onda smo tamo neki crveni žuti Hrvati.

carogonrc

23-02-2020 08:11h
Susjedna Hrvatska kao clanica EU ima zanimljive zakone o birackim spiskovima i drzavljanstvima. Zasto nebismo uzeli njihov model? Hrvatska svim njihovim drzavljanima koji zive van granica priznaje pravo glasa. Na izborima za presjednika Hrvatske glasali su gradjani i drzavljani Crne Gore koji imaju drzavljanstvo i Hrvatske. Postavlja se pitanje, ko bi bio presjednik Crne Gore kad bi izborni zakon bio kao u Hrvatskoj, tj. kad bi svi Srbijanski Crnogorci imali pravo glasa kao Crnogorski Hrvati.

stopdiktaturi29n

23-02-2020 09:58h
Svuda drugdje u svijetu ako zivis a rodjen si u CG imas jedna prava, gle cuda ako si Crnogorac a zivis u Srbiji nemas ta ista prava, jel to diskriminacija, da ne kazem neku tezu rijec?

Kuznjecov

23-02-2020 10:05h
A Srbijanski Crnogorci spadaju u koju grupu ljudi? U ove sto Loncar zeli da ih nema ili on ima moc razlucivanja da pozna ko je Crnogorski Crnogorac u Srbiji kako rece po tome sto ne znaju srpski jezik ili smo za njih svi Crnogorsko Srbijanski Crnogorci a po mome iskustvu bio sam zvan Crnogorcem sa njihove strane bez obzira na moje tada poglede na sve.

089

23-02-2020 08:18h
Pa mogu glasati i nasi drzavljani koji su na radu i sl u inostranstvu... zato postoje pravila

089

23-02-2020 08:20h
Ako si mislio na ove sto dodju 1-2 godisnje na sahrane i svadbe, ili nikad, onda naravno da ne mogu glasati. Pa niie fer da o sudbini svoje zemlje odlucuju ljudi koji nemaju nista drugo osim nacionalnog naboja, i to kakvog

Protivneznanja

23-02-2020 08:23h
Premijer CG nema javni potencijal da iznese "troznak" u korist kvalitetne strade za razvoj CG. Ali je osvježavajuće čitati novinara koji se ne stavlja na stranu jalove političke opcije. Hvala.

GorivoSendvic

23-02-2020 08:50h
Dobri kolumnista Zugo igra samo dvoznak. 1X na Mila i Duska protiv Crkve i opozicije. Za svaki slucaj, sto je sigurno, sigurno. Uostalom kao i ostali kolumnisti Vijesti.

spisakpostoji

23-02-2020 08:52h
zugo ???.
odlican komentar. potpuno se slazem.

spisakpostoji

23-02-2020 08:51h
dzabe ce vam uskoro biti troznak. postujem samo te ljude koje se stvarno osjecaju crnogorcima a ne ove dps-sd-sdp klijente sendvicare. to se prodaje i cera nas druge da se prodajemo

BDPovac

23-02-2020 14:01h
Ne mijesaj sdp sa vlascu u kojoj i nisu. Podrska dobrim projektima nema veze sa vlascu jer i ovakva us..na vlast ubode ponesto dobro

23-02-2020 09:01h

SvetolikTrpkovic

23-02-2020 09:48h
Sreca pa te niko nista ne pita...

InkvizitoR

23-02-2020 11:24h
Da, niko je nije pokorio, a, po tebi je potpuno u redu da je pokori jedan Milo i da bude privatna drzava..?! Koliko ste vi samo jadni u tim kliše patriotskim formulacijama, branite je od ljudi koji bi postenu drzavu i ravnopravnost, a borite se da ostane u kandžama najvecih pljackasa koje je CG ikad imala..??! Da se covjek.ispovrace koji gadluk..

spisakpostoji

23-02-2020 09:35h
ne lupaj. istorijske poluistine ti nece pomoci. citaj strane istoricare. ne ove klupane kao adzic ili ne moras ni srpske. citaj engleske, francuske pa ces mozda nesto ukapirati. ovako je suvisno sa tobom polemisati osim ti ponuditi ?.takodje nam nije oteta drzava 18. i to je jos jedna laz ovih kvazi istoricara. prije bih rekao da su ove litije pokazale koliko je koga kod nas i kako god se ovo zavrsi ovo je poraz identitetskih ineznjera.

soferr

23-02-2020 09:21h
A moguce je zugicu sve to sto kazes. Mada, meni je vjerovatnije da oni nemaju pojma sta da rade u vezi litija, a izbori dolaze. Pa ono, ajmo nesto pa prvo sto na na'mpane. I nekoj bistrini je ovo palo na pamet...

Budva420

23-02-2020 09:23h
Litije su kamen u cipeli DPS-u. Sad vise ne zulja samo, nego malo i krvari, jer su DPS glasaci isto na litijama.

Liliiliputanac

23-02-2020 10:20h
Izbori ce brzo,pa pokazite tih 200 000.. I zavrsena prica. Koji ce biti izgovor onda kad puknete na izbore,posto se opozicija nece ujediniti izgleda,vec su poceli da se napadaju medjusobno..

Jegulja

23-02-2020 09:24h
Jos ne svice rujna zora, jos ne trepti list sa gora, tisina je svud okolo, sve zivo pociva. Sve zivo pociva. Ikona u jednoj , dijete (mali Crnogorac) u drugoj ruci. Vjera u dusi. Ljubav prema Crnoj Gori u srcu. Svi na litije. Za nasu drzavu Crnu Goru. Ne damo svetinje. Amin.

Floorjansen

23-02-2020 10:53h
E jegulja, tako se komentarise. To je dostojanstveno i svaka čast. Sve drugačije od ovoga je provokacija.

SvetolikTrpkovic

23-02-2020 09:54h
A vidi Zule, na koga ti tipujes, hoces li singlati miloicu i dukicu?!Nesto mi se cini da hoces i 1-1, a mozda cak i duplu pobjedu. Nego sad iskreno, u kom sistemu osim ovoga bi tvoja poslovna kuci a i ti kao novinar bi mogli funkcionisati na ovaj nacin, pa vi ste sefova prva ljubav, a ona zaborava nema.

MartiMisterija

23-02-2020 10:04h
E ne može se birati vlast u dvije države, u onoj u kojoj živiš i u onoj u koju si rođen. I u kojoj svratiš petnaestak dana u godini ili uopšte i ne svratiš. To bi bilo nepošteno prema nama koji možemo da biramo vlast u samo jednoj državi. A Hrvatska će kad tada morati mijenjati svoj izborni zakon, na njega uopšte ne treba da se iko ugleda. EU ima još 26 drugih članica.

stopdiktaturi29n

23-02-2020 10:03h
"..jer vam je Risto krajnji domet.." Митрополиту Амфилохију додељен почасни докторат (honoris causa) Института Светог Сергија у Паризу. 12/02/2012 god. Институт Светог Сергија је једна од најцјењених високих богословских школа у Европи. Govori 5 svjetskih jezika. Dje su doktoriali : Milo, Aco, Brano, Veso, ...i ostali kleptokratsko mafijaski bosovi? Na UDG-ju, DANU-u, Splendidu, Limenci, ... na ugradnji i proviziji za sve prodato i privatizovano, ... mozda u pod tendom uz prisustvo Mirsa i ..

Kuznjecov

23-02-2020 10:11h
Da,prosto mu mudrost izbija na kletve!

Liliiliputanac

23-02-2020 10:17h
"високих богословских школа" Amfilohiju dali pocasni doktorat? Sta ce mu pocasni kad je tako pametan? Mogao je to risto zavrsit u 2 dana. Ipak je njemu i vasiona uska,a ponizavaju ga sa pocasnim diplomama.

Floorjansen

23-02-2020 10:50h
Zakon koji donesen je sraman, posebno sad u ovom momentu kad je bilo mnogo toga prečeg. A sto se amfilohija tiče, i on samo neka je zdravo.

carogonrc

23-02-2020 12:44h
Slazem se sa Vama. Te se prema tome namece i cinjenica dali neki poslanici u Crnogorskom parlamentu koji biraju vlast i u Hrvatskoj i presjednika Hrvatske mogu da biraju vlast i usvajaju zakone i u Crnoj Gori? Ako se drzimo Vasega stava onda je pitanje dali su zakoni izglasani od takvih poslanika uopste validni - po Vama ne, i tu Vas podrzavam.

carogonrc

23-02-2020 12:39h
Zasto takva retorika? Sto bi bio Vas sljedeci korak - nasilje? Izvinjavam se ako sam uvrijdio nekoga, mislio sam na osobe koje su iz Crne Gore a zive u Srbiji.

Jegulja

23-02-2020 10:07h
Valjalo bi za pocetak svi da shvate da Crne Gore nema bez naroda i gradjana. Za pocetak da se promijeni vlast. Nakon toga,siguran sam, bice mnogo mnogo laksi dogovor. Kad u Afriku mijenjaju vlasti, mozemo i mi u sred Evrope. Ne damo svetinje!

sotona

23-02-2020 11:31h
Možeš...na izborima...znači piši propalo!?

SvetolikTrpkovic

23-02-2020 10:23h
A, tebi iz padeza, covece pucas od pameti...

blazonemilov

23-02-2020 10:35h
Cuj stari, odblokirali te, prosto zracis ..... isijavas mudrost ... ostavljas besmislene komentare, samo da se oglasis. Jel ima neka kvota per hour or day, koju mora da ispunis? Mislim da je bar 30% od svih komentara na portalu tvoje...

Kuznjecov

23-02-2020 10:41h
Daleko od toga da to tvrdim za sebe ali eto bar naucih da ne treba kleti nikoga profesore

SvetolikTrpkovic

23-02-2020 11:07h
A vi strecate od kletvi, ajde ne sprdajte se...

pref

23-02-2020 11:26h
Fix, dvoznak ili troznak? Dilema na koju nas upucuje V.Z. kroz navodna razmisljanja premijera. Kladionicar u dusi je na muci kako da ispuni tiket. Ne bi da ucestvuje ali bi da se kladi
Nada se dobitku. Nije mu jasna sustina igre, a mami ga sansa . Ne zna cemu da se okrene. Proteziranom timu i placenim sudijama ili leprsavoj igri koja opija znanjem i vjestinom, plus mladalackom energijom. Ko je prespavao pad Berlinskog zida neka uziva u litijama.

Jegulja

23-02-2020 11:33h
Na stotinu puta ponovljene lazi i manipulacije da su litije,mirne molitvene litije, usmjerene protiv drzave, treba stotinu puta ponoviti NE TO NIJE ISTINA. Svi smo mi odani drzavi Crnoj Gori ali ne damo svetinje! Niko nema nista protiv Crne Gore, cak naprotiv, litiju predstavljaju ozdravljenje i pomirenje naroda crnogorskog. Istinom protiv lazi. Mi volimo Crnu Goru, volimo bracu i sve gradjane Crne Gore i necemo da mrzimo nikog i NE DAMO SVETINJE.

Joel

23-02-2020 19:56h
A vama je istina jaca strana ???

Kuznjecov

23-02-2020 13:20h
Boze me sacuvaj ako sam i pomislio ikada na bilo kakav vid nasilja u zivotu te prastaj ako si me tako razumio

promjene2020

23-02-2020 12:52h
Mitropolit ga pamti iz vremena kad su mu ljubili ruke on i Milo.Zaklinjali se u jedinu kanonski priznatu crkvu u kojoj krste djecu i u kojoj se mole za napredak familije!Pamti kad su CPC obojica nazivali sektom,Mirasa raspopom!E sad kad je Djukanovic saceran u cosak i sve agresivnije nasrce na imovinu crkve,a Ustavom je Dusko jedini nadlezan za ta pitanja,mudri mitropolit ga poziva na razum!Racuna da Dusko nije bas toliko ugazio u kriminal i nije se "obecao" nikom da bi morao izvrsavat naloge

tolerance

23-02-2020 12:59h
Ima dobrih tekstova ovog kolumniste, ali se bojim da je ovoga puta malo haoticno... I nekako tekst koji ide na ruku svima. A ociglednost namjera svih aktera mogucih pregovora je jasna i ptici na grani.

Bongo

23-02-2020 13:13h
Naslov texta treba da bude: "Nemam pojma što će bit' " , što je opis i Žuginih prethodnih textova u kojima je tvrdio da će će se nešto 100 % desit' da bi, na kraju, bilo potpuno suprotno. Ovog puta je bar bio iskren.

SRB MNT 4 EVER

24-02-2020 05:44h
Markovicu probudi se vec jednom dok ti nije kasno !! Nedamo Svetinje !!

malilaki

25-02-2020 18:42h
Vile znaju sto ce bit?Al posto je nasa crvena burzoazija verzirana za svakakav rasplet,kladio bi se da kad i ova druga polovina pravoslavaca sto shede kuci izadje na ulicu,zvace iz Vrha sve da se vecini pridruze.

delfinnebo

26-02-2020 09:53h
U svetu predsednici kada ih ocrne sa intrigirajucim zenama daju ostavku...
Učitavam komentare

Prijavi komentar

Odaberite razlog prijave komentara: