Pozitivan stav!

Neraspoloženi ste i bezvoljni? Uz ovih 7 koraka, više ne

Dešava vam se da osjećate manjak energije, bezvoljnost, a često se iznervirate oko sitnice. Međutim, kako se sve stvari uče, tako možete da naučite da pobijedite loše rasploženje.
415 pregleda 0 komentar(a)
optimizam, Foto: Www.shutterstock.com
optimizam, Foto: Www.shutterstock.com
Ažurirano: 16.06.2011. 21:45h

Kako? Pročitajte.

1.Ishrana

Spasonosni vitamin iz grupe B! Svakog dana trebalo bi da unosite što više vitamina iz te grupe, organizam će biti jači, stanje će se popraviti, a nervi će vam biti stabilni.

Unosite što više povrća poput pasulja, graška i sočiva/soja, jer izuzetno dobro djeluje na mozak. Upravo nedostatak folne kiseline, kojom je to povrće bogato, uzrokuje loše raspoloženje i depresiju.

2. Duboko disanje

Da, potrebno vam je opuštanje, a to ćete najprije postići budete li naučili da pravilno, duboko dišete. To treba da radite svakog dana, najmanje dva puta.

 Izaberite udobno mjesto, sjednite, zatvorite oči i duboko dišite.

Pri svakom izdisaju zamišljajte da izbacujete iz sebe loše misli i neraspoloženje.

3. Masaža esencijalnim uljima

Korisno je ulje lavande, majčine dušice, kamilice ili bademovo.

Takođe, možete da pronađete tačku na nožnom palcu ispod i na sredini. Pritiskajte je – to će vam sigurno podići raspoloženje. U te svrhe korisna je i masaža tabana, tako da, masirajte ih redovno.

4. Šetnja

Naravno, lagana fizička aktivnost u vidu šetnje neće vas koštati ništa, a dobićete mnogo: priliv pozitivne energije prosto će vas preplaviti.

5. Prijatelji i porodica

Što više kvalitetno provedenog vremena sa vama najdražim svakako će dati rezultate. Ne morate da razgavorate o problemima, zezajte se, smijte, uživajte.

6. Pozitivan stav

Neophodan je: u svakoj lošoj situaciji naučite da nađete onu dobru stranu.

7. Ne zadržavajte emocije

Ispoljite ih: ljutnja, bijes, tuga, radost, sreća, ljubav…, šta god, ne potiskujte ih.

Preporučujemo za Vas