(NE)SPORNO

Gol Nikača: Ofsajd ili ne?

Iako stop-kadar Televizije Vijesti ne rješava u potpunosti misteriju, jer nije pokriven cijeli teren, jasno je da je strijelac Darko Nikač bio nekoliko metara iza asistenta Mugoše
0 komentar(a)
Ofsajd, Foto: TV Vijesti
Ofsajd, Foto: TV Vijesti
Ažurirano: 01.04.2012. 17:30h

Ako pod Goricom smatraju da su pokradeni u oba meča sa Rudarom (u prvom zaista jesu, u drugom su ubijeđeni da jesu, iako sudijska komsije nije mislila tako), onda su im arbitri djelimično vratili u meču protiv Mladosti.

Iako stop-kadar Televizije Vijesti ne rješava u potpunosti misteriju, jer nije pokriven cijeli teren (teoretski postoji mogućnost da su u ćoškovima bila makar dvojica igrača Mladosti) jasno je da je strijelac Darko Nikač bio nekoliko metara ispred asistenta Mugoše, koji je dobio duel sa golmanom Mladosti Marčeljom i glavom uputio loptu ka mreži.

Igrao se 92. minut utakmice. Je li bio ofsajd, procijenite sami.

Preporučujemo za Vas