BORAVIŠNE DOZVOLE

Kina ne da vize novinarima Njujork Tajmsa i Blumberga

“Vlasti nisu javno iznijele objašnjenje za svoje postupke, što navodi na utisak da se svete zbog izvještaja koji su izazvali nezadovoljstvo vlade”
0 komentar(a)
Njujork tajms, Foto: Nytimes.com
Njujork tajms, Foto: Nytimes.com
Ažurirano: 09.12.2013. 11:48h

Kineske vlasti nisu odobrile produženje boravišnih dozvola dopisnicima američkihg medija, lista Njujork tajms (The New York Times) i agencije Blumberg (Bloomberg), navodno zbog njihovih izvještaja o bogatstvu porodica vodećih političara u Kini.

Udruženje stranih dopisnika u Kini saopštilo je danas da devet od dvadesetak dopisnika Njujork tajmsa i Blumberga nije moglo da produži boravišne dozvole za iduću godinu.

“Vlasti nisu javno iznijele objašnjenje za svoje postupke, što navodi na utisak da se svete zbog izvještaja koji su izazvali nezadovoljstvo vlade”, saopštilo je Udruženje, prenosi Radio Slobodna Evropa.

Portparol Ministarstva spoljih poslova Kine je danas rekao da se prema stranim novinarima postupa u skladu s propisima.

Sajtovi Njujork tajms i Blumberga su blokirani u Kini od prošle godine kada su objavili detaljne izvještaje o bogatstvu rođaka kineksih lidera, među kojima predsjednika Sija i bivšeg premijera Vena Đabaoa.

Preporučujemo za Vas