Život na zemlji je vanzemaljskog porijekla? Meteoriti u sebi nose DNK

Meteoriti, Foto: Panoramio
Ažurirano: 13.08.2011. 13:49h

Meteoriti koji su pali na zemlju, u sebi sadrže DNK što može da potvrdi naučnu teoriju koja je prisutna od 1960-ih godina a kojom se pretpostavlja da je život na zemlji vanzemaljskog porijekla.

U NASA-i su dosad bili suzdržani jer nisu bili sigurni je li DNK u meteorima iz svemira ili je meteorit kontaminiran istim na Zemlji.

Cijelo istraživanje godinama je sprovodio naučnik Majkl Kalahan iz NASA-e.

Kako bi dokazao da meteori nisu kontaminirani DNK-om na Zemlji uporedio je dva različita tla na koje je pao meteorit, prenosi Time.

Jedan je pao 1969. godine u Australiji, a drugi na Antarktiku.

Uzorci su bili potpuno drugačiji što znači da DNK zaista potiče iz svemira.

'Bio sam zapanjen i prvo nisam mogao da vjerujem. Trebalo mi je godinu dana samo da provjerim prvobitni rezultat', kazao je Kalahan koji je saznanja objavio u časopisu američke akademije nauka.

Osim dvije osnovne komponente DNK, adenina i guanina, naučnici su u meteorima pronašli i dvije jemijske supstance koje učestvuju u biološkim procesima i nalaze se u mišićnom tkivu.

No, u meteorima su otkrivene i tri molekule čija se struktura ne može naći u biologiji što je još jedan dokaz da potiču iz svemira.

Nešto slično je pronađeno samo u nekim vrstama virusa.

Istraživanje je još jednom podstaklo ostale naučnike na pitanje jesu li osnovni elementi života dospjeli i na druge planete što bi dovelo do stvaranja života sličnom našem, odnosno je li možda jako davno jedan meteorit udario u Zemlju i tako stvorio život kakav poznajemo.

'Postoji idealna vrsta meteorita u kojima postoje svi uslovi za proizvodnju DNK, a to su takozvani meteoriti CM2', pojasnio je Kalahan.