TVRDILI DA JE NAJVEĆI PORESKI DUŽNIK MEĐU ADVOKATIMA

Đurišić tužio Pobjedu: Sistematski pripremljena kampanja

“Sporna informacija nije tačna, jer tužilac ne duguje nikakav porez, niti državi bilo šta, već je u ovom trenutku u pretplati u iznosu od 5.437,43, eura a već dvije godine je u poreskoj pretplati”, navodi se u tužbi
3807 pregleda 2 komentar(a)
Nisu mu dozvolili ni da demantuje: Đurišić, Foto: Savo Prelević
Nisu mu dozvolili ni da demantuje: Đurišić, Foto: Savo Prelević

Advokat Aleksandar Đurišić tužio je “Pobjedu” i rukovodeći kadar tog lista zbog objavljenih tekstova o tome da je njegova advokatska kancelarija najveći poreski dužnik, dok on tvrdi da se već dvije godine nalazi u poreskoj pretplati.

U tužbi koju je u njegovo ime prije nekoliko dana podnio advokat Nikola Bulatović se ističe da je jasno izražena želja tuženih da dugoročno negativno i neistinito kompromituju Đurišića u javnosti, ne dozvoljavajući mu čak ni da demantuje netačne informacije.

“Objavljivanje neistina, te onemogućavanje demantija, odnosno slobode govora je osnova govora mržnje, koja uvijek ima za posljedicu, u krajnjem, nasilje prema onom ko je ugrožen. Radi se o sistematski pripremljenoj kampanji nedopuštenoj u demokratskom društvu”, piše u tužbi.

Dalje se pojašnjava da je tužena, u maju ove godine, objavila tekst “Advokati duguju državi 950.000 eura za poreze”, u kome, između ostalog, piše da je “najveći dužnik Advokatska kancelarija Đurišića, koja je u blokadi 549 dana”, što su dalje prenosili i mediji bliski tuženom.

“Sporna informacija nije tačna, jer tužilac ne duguje nikakav porez, niti državi bilo šta, već je u ovom trenutku u pretplati u iznosu od 5.437,43, eura a već dvije godine je u poreskoj pretplati”, navodi se u tužbi.

Dodaje se da je “Pobjeda” to objavila i u novembru 2017, te da je advokat u februaru 2018. godine, kada je saznao za objavljivanje neistina, pozvao glavnog urednika Draška Đuranovića, koji mu je tada rekao da je u pitanju greška, koja se neće ponoviti.

“Nijesam tražio objavljivanje demantija, niti utuživao, vjerujući u džentlmenski dogovor, jer se radilo o novom mediju, nakon bankrotstva stare ‘Pobjede’, sa novom rukovodećom strukturom”, piše u tužbi.

Dodaje se da su advokata iz “Pobjede” pozvali, tek, nakon objavljivanja teksta iz maja ove godine, a ne prije, kada je opet demantovao objavljeno, očekujući demant i izvinjenje u sljedećem broju lista.

Oni su, međutim, dodaje se, rekli da bi demant morao da da advokat i predsjednik Advokatske komore Zdravko Begović, te da se da na nekom internet portalu.

U tužbi se traži i saslušanje Begovića.

“Tužilac je ponovio svoj demanti, ne vjerujući da je Begović autor sporne neistine, pa je njegovo saslušanje vjerovatno nepotrebno, jer on nikada ne bi izgovorio nešto neprovjereno. Dakle, više puta tuženi objavljuju neistinu koja im je više puta demantovana”, zaključuje se u tužbi.

Traži se da Đurišiću zbog duševnih bolova isplate 6.000 eura odštete i da objave presudu na istoj strani tog lista na kojoj su objavljeni sporni tekstovi.

Preporučujemo za Vas