Radenović od tužilaštva traži istragu

Ko pokušava da blati TV Vijesti sa lažnih mejlova?

Direktor Pink media M, bivši direktor Pink M televizije podnio krivičnu prijavu protiv NN lica koje je, služeći se njegovim podacima, slalo prigovore AEM-u protiv Televizije Vijesti. Ovo nije prvi put da se toj Agenciji žale i to sa fiktivnih mejl adresa
3948 pregleda 6 komentar(a)
Goran Radenović, Foto: Savo Prelević
Goran Radenović, Foto: Savo Prelević
Ažurirano: 16.05.2020. 11:29h

Bivši direktor Pink M televizije Goran Radenović, sada direktor Pink media M, zatražio je od tužilaštva da istraži ko je sa mejl naloga, koji sadrži njegov inicijal, prezime i godište, slao dopise Agenciji za elektronske medije (AEM) i optuživao Televiziju “Vijesti” da krši medijske zakone.

Radenović je krivičnu prijavu protiv NN lica podgoričkom Osnovnom državnom tužilaštvu podnio juče. Kako stoji u prijavi, bivši direktor Pink M traži od tužilaštva da utvrdi ko se lažno predstavljao sa namjerom da mu nanese štetu.

To lice je, tvrdi Radenović, u novembru 2019, februaru i aprilu ove godine na mejl AEM-a podnijelo tri prijave protiv TV “Vijesti” zbog navodnih kršenja medijskih zakona.

“Pri čemu se podnosilac prijave potpisivao sa G. Radenović, jasno aludirajući na to da prijave šalje Goran Radenović... u svojstvu izvršnog direktora Pink media M, što je kod direktorice TV Vijesti Marijane Bojanić, kao i kod nadležnih iz AEM-a, koji su bili upoznati sa sadržinom prijava, stvorilo zabludu”, navodi se u prijavi, dostavljenoj ODT Podgorica.

Radenović navodi i da je prošle sedmice u AEM-u održan sastanak, a da su on, Bojanićeva i direktor Agencije Goran Vuković sa saradnicima razgovarali o spornim prijavama.

“Predlažem tužilaštvu da utvrdi o kom se licu radi i da protiv njega pokrene krivični postupak”, navodi se u prijavi Radenovića.

Ovo nije prvi put da sa sumnjivih mejl adresa AEM-u stižu pritužbe protiv TV “Vijesti”.

Advokat „Vijesti” Saša Vujačić je do sada dva puta (2018. i 2020) tražio od AEM-a da zaštiti TV “Vijesti” od podnošenja fiktivnih prigovora.

U oba obavještenja, koja je Vujačić poslao AEM-u, priloženi su dokazi koji jasno ukazuju na to da su mejl adrese sa koji se prigovori šalju fiktivne.

Tako u prvom obavještenju stoji da su se iz Podbišća, Plužina, Župe nikšićke i Podgorice žalili na emisije ili priloge TV “Vijesti”. Zanimljivo je da su prigovori pisani na vrlo stručan način, uz odlično poznavanje medijskog zakonodavstva i podzakonskih akata.

Kako AEM od tada nije reagovao, Vujačić je prije nekoliko dana ponovo upozorio tu Agenciju da treba da preduzmu adekvatne mjere, jer je do sada njihova rekacija izostala.

“Obraćamo se ponovo molbom i zahtjevom za preduzimanje adekvatnih mjera kako bi se preduprijedilo korišćenje resursa Agencije od strane trećih lica, zloupotrebom i lažnim predstavljanjem, na koji način se samo doprinosi negativnoj kampanji protiv TV Vijesti”, navodi Vujačić u novom obavještenju.

Podsjeća AEM i da crnogorski propisi predviđaju da se svaki građanin mora služiti svojim imenom, dok je za suprotno postupanje predviđena kazna.