odbijen zahtjev rem-a

Savjet AEM-a će na sljedećoj sjednici razmatrati da li su "Happy" i "Pink" kršili standarde

Kako su naveli u saopštenju, REM je to zatražio jer im je za analizu spornih sadržaja potreban dodatni rok

3931 pregleda 6 komentar(a)
Ilustracija, Foto: Shutterstock
Ilustracija, Foto: Shutterstock

Savjet Agencije za elektronske medije (SAEM) nije usvojio zahtjev Regulatornog tijela za elektronske medije (REM) za odlaganje donošenja odluke u postupku za utvrđivanje odgovornosti emitera "TV Happy", "TV Pink M", "TV Pink" i "TV Pink Plus".

Kako su naveli u saopštenju, REM je to zatražio jer im je za analizu spornih sadržaja potreban dodatni rok.

"Uz uvažavanje okolnosti koje su bile osnov za njegovo podnošenje SAEM nije usvojio zahtjev REM-a. SAEM će na sljedećoj sjednici razmatrati da li je od strane emitera nastavljeno kršenje Konvencije o prekograničnoj televiziji i Direktive o AVM uslugama. Na današnjoj sjednici SAEM je dao saglasnost za značajnu promjenu programske strukture “Ast” d.o.o. emitera TV programa "TV Prva", navodi se u saopštenju SAEM.