SUĐENJE PO TUŽBI "VIJESTI"

Urednica TV Pink se više ne sjeća laži

Drobnjak je na ročištu identičan odgovor dala i na pitanje da li se sjeća od koga je potekla objavljena informacija “da je korišćena plava novina kao batina, na koji način je preuzeta uloga države, a crnogorsko društvo držano u strahu“
188 pregleda 8 komentar(a)
Pink M, Foto: Zoran Đurić
Pink M, Foto: Zoran Đurić
Ažurirano: 04.04.2019. 17:55h

Urednica  informativnog programa PINK M Televizije Ivana Drobnjak saopštila je juče da se ne sjeća da su objavili da je cilj “afere CKB” bio da se obezbijedi keš za potrebe “Vijesti“.

Drobnjak je na ročištu identičan odgovor dala i na pitanje da li se sjeća od koga je potekla objavljena informacija “da je korišćena plava novina kao batina, na koji način je preuzeta uloga države, a crnogorsko društvo držano u strahu“.

“Daily Press”, izdavač “Vijesti”, tužio je PINK M i traži nadoknadu štete iznosu od 660.000 eura zbog negativne kampanje i kao posljedicu toga pada prihoda tokom 2013. i početkom 2014, kao i povrede ugleda brenda “Vijesti”.

Drobnjak je kazala da su, navodno, prije objavljivanja svake informacije kontaktirali osnivače - vlasnike Vijesti, Miodraga Perovića i Željka Ivanovića, kao i glavnog urednika Mihaila Jovovića, ali da nikada nisu dobili povratnu informaciju.

“Kontaktirali smo ih telefonom, mejlom i SMS-om“, pojasnila je, ne mogavši međutim da pruži ijedan dokaz za tu tvrdnju.

Ona je kazala da sama odlučuje o tome koju će informaciju plasirati, a da se povremeno konsultuje sa glavnim i odgovornim urednikom Goranom Radenovićem.

Sutkinja Dijana Raičković ročište je odgodila za 20. novembar, kada bi na zahtjev tužioca trebalo da bude saslušan Jovović, čemu su se advokati tuženih kategorički protivili.

Advokat PINK M Borivoj Pajović više puta tokom jučerašnjeg ročišta ometao je advokata “Vijesti” Nemanju Ilića, ali i sutkinju, koja mu je zbog toga posebnim rješenjem izrekla opomenu i zaprijetila novčanom kaznom u iznosu do 1.000 eura, ili u krajnjem udaljavanjem iz sudnice.