MNOGO JE RAZLOGA

Zašto voziti biciklo

Osim što pozitivno djeluje na vaš fizički izgled, ova vožnja poboljšava seksulani život, čini vas mlađim i odstranjuje svakodnevni stres
159 pregleda 4 komentar(a)
Biciklo, Foto: Shutterstock
Biciklo, Foto: Shutterstock
Ažurirano: 20.07.2014. 17:47h

Napunite se pozitivnom energijom i već danas sjednite na vaše biciklo. Osim što pozitivno djeluje na vaš fizički izgled, ova vožnja poboljšava seksulani život, čini vas mlađim i odstranjuje svakodnevni stres.

1. Biciklo podmlađuje

Redovna upotreba bicikla djeluje protiv starenja, tvrde naučnici sa Univerziteta Stanford. Oni su otkrili da povećanje cirkulacije tokom vožnje povećava protok kiseline do površinskih ćelija na koži.

Na taj način se eliminišu razni toksini, pročišćava se ten i povećava se proizvodnja kolagena. Nemojte zaboraviti da upotrebljavate kremu sa zaštitnim faktorom, ako vozite biciklo preko dana.

2. Kvalitetan san

Kako biste ujutru bili svježi, najbolje je da koristite biciklo kao prevozno sredstvo do vašeg posla, škole ili fakulteta. Osim toga, ako ste tokom dana vozili biciklo, nemojte sumnjati da naveče nećete dobiti kvalitetan odmor i san. Naučnici sa Stanforda ističu da jedna vožnja u trajanju od pola sata na dan smanjuje probleme sa nesanicom za čak 50%. Ovdje ključnu ulogu igra svjeTlost, koja sinhronizuje bioritam vašeg tijela.

3. Poboljšava seksulani život

Fizička aktivnost poboljšava kardiovaskulano zdravlje, što je ključno za bolji libido. Jedna istraživanja sa Univerziteta Cornell su utvrdila da osobe koje redno voze biciklo imaju više seksulane energije, za razliku od onih koji ne praktikuju to. Kod žena, fizička aktivnost može da odloži menopauzu za 2 do 5 godina. Dok, oni muškarci koji voze biciklo imaju manje šanse za impotencijom, za čak 30%.

4. Pobljšava se digestivni sistem

Odrasle osobe koje praktikuju redovnu vožnju bicikla troše 10 puta više kiselina, od količine koju bi potrošili da sjede na kauču ispred televizora. Kiselina je ključna za digestivni sistem, a ukoliko praktikujete vožnju bicikla, vaše tijelo stimuliše bolje varenje hrane.

5. Mršajte uz biciklo

Ljudi kojima je biciklo svadkodnevna rutina imaju brži metabolizam i zato njihovo tijelo troši puno više kalorija i oni brže mršaju za razliku od ostalih. Efekat možete uočiti poslije samo nekoliko sati vožnje bicikla, naročito na predjelu vaših grudi, butina i zadnjice.

6. Čvrsti mišići

Vožnja bicikla umjerenim tempom, ali i ona ekstremna kao planinarski biciklizam učvršćuje mišiće cijelog tijela, a najviše onih na nogama. Biciklo će vam pomoći da imate čvrste mišiće i prekrasno oblikovano tijelo.

7. Djeluje kao sredstvo protiv stresa

Čini vas sretnim, zadovoljnim, druželjubivim i od dnevni stres i dep nja su pokazala da svakodnevne vo stres za čak trećin blokiranju hormona koji luče stres. Na taj način vi ste puni hormona sreće i zato lako možete postati ovisni o vožnji bicikla.

8. Nije previše naporno

Vožnja umjerenim tempom na duge relacije, uživajući u pogledima koje srećete usput. Biciklizam nije naporan i ne opterećuje vaše zglobove kao što to čine ostali sportovi.

9. Čini vas druželjubivim

Prijateljska strana biciklizma je od velike važnosti kao i ona fizička, ističu naučnici sa Harvarda. Oni su oktrili da oni koji se bave biciklizmom su puno više opušteniji i prijateljske nastrojeniji. Zajedničke vožnje su odlične, pa zato naredni put ne zaboravite da se pridružite jednoj takvoj.

10. Biciklisti žive duže

Vrijeme je da zaboravite sve one čudne tablete za poboljšanje imuniteta i fokusirajte se na biciklizam kao recept za dug život. Umjerenja vožnja aktivira ćelije koje vas štite od bolesti i raznih upala.

11. Dobro je za sve i za bilo gdje

Biciklo mogu svi da voze. Osim toga, to je najpoznatije prevozno sredstvo koje je ujedno i jeftino, lako dostupno i nemate brige oko toga gdje da ga parkirate, a često sa njim možete stići puno prije nego sa autom, kada su gradske gužve u pitanju.

12. Pomaže kod plućnih oboljenja

Čak i oni koji su bolesni i muče se sa astmom ili hroničnim bronhitisom mogu da uživaju u vožnji bicikla. Osim toga, rednovna vožnja umanjuje bolove i teščkoće koje sa sobom nose ove bolesti.