Odluka Suda u BP

"Vijesti" i novinarka da plate 2.000 eura kazne zbog citiranja mještana

Kao neosnovan, odbijen je zahtjev tužioca da mu se za to djelo isplati još 13.000 eura
0 komentar(a)
čekić, Foto: Ilustracija
čekić, Foto: Ilustracija
Ažurirano: 09.11.2013. 06:58h

Osnovni sud u Bijelom Polju juče je utvrdio da su “Vijesti” krive za navodne duševne bolove Radivoja Zekovića, nakon što su citirale mještane rožajskog sela Seošnice - da je taj sudija, sa nekoliko kolega, državnu imovinu dodijelio privatnim licima.

U presudi piše da se djelimično usvaja tužbeni zahtjev Zekovića, kojim se “Vijesti” obavezuju da, na ime nematerijalne štete i duševnih bolova, isplate 2.000 eura.

Kao neosnovan, odbijen je zahtjev tužioca da mu se za to djelo isplati još 13.000 eura. Sud je obavezao ”Vijesti” da plate i gotovo 350 eura sudskih troškova .

Zeković je tužio "Vijesti" i novinarku Aidu Skorupan, nakon teksta objavljenog decembra 2012, u kom piše da je oko 70 domaćinstava rožajske Seošnice podnijelo krivične prijave protiv sudija Višeg suda u Bijelom Polju Zekovića, Jadranke Ćulafić i Milorada J. Smolovića zbog sumnje da su zloupotrijebili službeni položaj.

Opširnije čitajte u štampanom izdanju "Vijesti" od 9. novembra

Preporučujemo za Vas