DA LI SE RADI O ISTOM PREDUZEĆU?

Tužba novinarki zbog govora mržnje: Poreska uprava još nije dostavila podatke o "Pobjedi"

Postupak se vodi protiv države, "Pobjede" i tadašnjeg urednika Srđana Kusovca
149 pregleda 1 komentar(a)
Pobjeda (Novine)
Pobjeda (Novine)
Ažurirano: 22.06.2017. 09:55h

Poreska uprava  još nije dostavila podatke o staroj i novoj "Pobjedi", na osnovu kojih podgorički osnovno sud treba da utvrdi da li se radi o istom preduzeću.

Advokat Aleksandar Đurišić tražio je na prošlom ročištu proširenje tužbe, koju su podnijele direktorka Centra za istraživačko novinarstvo Crne Gore Milka Tadić Mijović i njena nekadašnja koleginica, urednica Monitora Milena Perović Korać, zbog uvreda i govora mržnje u tekstovima Pobjede od juna 2011. do aprila 2012.

Đurišić je tražio proširenje tužbe na sadašnju "Pobjedu", navodeći da je ona upisana pod istim matičnim brojem kao i nekadašnja državna Pobjeda u Centralnom registru privrednih subjekata (CRPS).

Postupak se vodi protiv države, "Pobjede" i tadašnjeg urednika Srđana Kusovca.

Novinarke su svjedočeći ranije istakle da su tekstovi Marka Vešovića i Šekija Radončića koje je državna Pobjeda objavljivala godinama, nezapamćeni govor mržnje, da obiluju neistinama, klevetama i pozivanjem na nasilje protiv svih koji su predstavljali nezavisne medije.

Nakon četiri godine od podnošenja tužbe, postupak još nije ni prvostepeno okončan.

Preporučujemo za Vas