"ISTA FIRMA"

Do 21. juna odlučiće o proširenju tužbe zbog uvreda i govora mržnje u tekstovima Pobjede

Novinarke su svjedočeći ranije istakle da su tekstovi Marka Vešovića i Šekija Radončića koje je državna Pobjeda objavljivala godinama, nezapamćeni govor mržnje, da obiluju neistinama, klevetama i pozivanjem na nasilje protiv svih koji su predstavljali nezavisne medije
115 pregleda 0 komentar(a)
Šeki Radončić, Foto: Boris Pejović
Šeki Radončić, Foto: Boris Pejović
Ažurirano: 04.04.2019. 22:28h

Sudija podgoričkog Osnovnog suda Danilo Jegdić do 21. juna odlučiće da li će prihvatiti proširenje tužbe, koju su prije četiri godine podnijele direktorka Centra za istraživačko novinarstvo Crne Gore Milka Tadić Mijović i njena nekadašnja koleginica - urednica Monitora Milena Perović Korać, zbog uvreda i govora mržnje u tekstovima Pobjede od juna 2011. do aprila 2012.

Advokat Aleksandar Đurišić tražio je proširenje tužbe na sadašnju Pobjedu, navodeći da je ona upisana pod istim matičnim brojem kao i nekadašnja državna Pobjeda u Centralnom registru privrednih subjekata (CRPS).

"Radi se o istoj firmi sa istim zaposlenima", zaključio je advokat.

Postupak se vodi protiv države, Pobjede i tadašnjeg urednika Srđana Kusovca.

Advokat Nikola Martinović ocijenio je da proširenje tužbe nije dozvoljeno, konstatujući da sadašnja Pobjeda osnovana 2014. svakako ne može odgovarati za eventualnu štetu iz 2011.

Sudija je juče opozvao rješenje o saslušanju Šekija Radončića, kako se ni juče nije pojavio da svjedoči u postupku.

Novinarke su svjedočeći ranije istakle da su tekstovi Marka Vešovića i Šekija Radončića koje je državna Pobjeda objavljivala godinama, nezapamćeni govor mržnje, da obiluju neistinama, klevetama i pozivanjem na nasilje protiv svih koji su predstavljali nezavisne medije.

Preporučujemo za Vas