PRVOSTEPENA PRESUDA

Sud prihvatio tužbeni zahtjev Ane Đukanović: Znak pitanja vrijedi 5.000 eura

”Dan ” je prenio tekst sa portala Republika, ali sudu je sporno što nisu, kao u originalu, nakon naslova stavili znak pitanja...
126 pregleda 0 komentar(a)
Ana Đukanović (Novine)
Ana Đukanović (Novine)
Ažurirano: 22.04.2017. 07:13h

Advokatici Ani Đukanović povrijeđeni su čast i ugled i dobiće 5.000 eura odštete od dnevnog lista “Dan” zbog teksta - Pokušala da sakrije posao sa Telekomom.

To je prvostepena presuda sudije podgoričkog Osnovnog suda Sima Rašovića, koji je prihvatio njen tužbeni zahtjev.

Sestra bivšeg premijera Mila Đukanovića podnijela je novu tužbu protiv “Dana” zbog teksta, koji je list prenio sa makedonskog portala Republika.

I sudu je, kao i Đukanovićevoj, između ostalog, sporno što su makedonski mediji na kraju tvrdnji koje je “Dan” prenio, stavili znak pitanja, što dnevni list iz Crne Gore nije uradio.

Ona se ni na jednom zakazanom ročištu nije pojavila u sudu da kaže na koji način joj je tekstom povrijeđen ugled.

Sud je ocijenio da je ona uspješan advokat i porodična žena, protiv koje se ne vodi nijedan krivični postupak, pa joj je ovim tekstom mogao biti povrijeđen ugled.

Advokat Nebojša Asanović, punomoćnik “Dana”, najavio je žalbu na presudu, ocjenjujući da taj list plaća neaktivnost državnih organa da se pozabavi aferom Telekom.

U odvojenim tužbama, Ana Đukanović i ranije je tužila izdavače “Vijesti”, “Dana” i “Monitora”, zbog serije tekstova u kojima se povezuje s aferom “Telekom” i tražila odštetu od po 100.000 eura.

U sva tri slučaja bilo je različitih i kontradiktornih odluka, ali je na kraju, u slučaju “Dana” i “Monitora”, Viši sud dosudio 3.000 eura veću odštetu za Đukanovićevu, nego što je dosudio "Vijestima".

Za razliku od Miodraga Pešića, koji je sada sudija Višeg suda, u slučaju "Dana" i “Monitora” prvostepenim presudama odbijan je tužbeni zahtjev Đukanovićeve.

Viši sud je ukidao te presude, a onda ih i preinačio dosuđujući im da plate po 5.000 eura.