SUĐENJE “DANU” PO TUŽBI SESTRE BIVŠEG PREMIJERA

Anu Đukanović ponovo boli priča o Telekomu

U tužbi piše da je Đukanovićevoj sporno što su makedonski mediji na kraju tvrdnji koje je “Dan” prenio, stavili znak pitanja, što dnevni list iz Crne Gore nije uradio, a što je povrijedilo njenu čast i njen ugled
109 pregleda 34 komentar(a)
Ana Đukanović, Foto: Luka Zeković
Ana Đukanović, Foto: Luka Zeković
Ažurirano: 04.04.2019. 22:39h

Suđenje po tužbi Ane Đukanović protiv lista “Dan” juče je završeno u podgoričkom Osnovnom sudu, a sudija  Simo Rašović  donijeće presudu za mjesec dana.

Sestra bivšeg premijera Mila Đukanovića podnijela je novu tužbu protiv tog lista - tražeći 5.000 eura odštete zbog teksta “Pokušala da sakrije posao sa Telekomom”, koji je list  prenio sa makedonskog portala Republika.

Sudija je juče odlučio da opozove  rješenje da se ona sasluša u postupku, jer se  ni na jednom zakazanom ročištu, pa ni juče, nije pojavila u sudu da kaže na koji način joj je tekstom povrijeđen ugled.

Advokat Marko Hajduković  u završnom izlaganju rekao je  da je tužbeni zahtjev Đukanovićeve osnovan, jer je tuženi nastavio sa harangom na nju uprkos činjenici da se protiv nje ne vodi nijedan krivični postupak.

U tužbi piše da je Đukanovićevoj  sporno što su makedonski mediji na kraju tvrdnji koje je “Dan” prenio, stavili znak pitanja, što dnevni list iz Crne Gore nije uradio, a što je povrijedilo njenu čast i njen ugled. 

Advokat Nebojša Asanović  ocijenio je  da je “Dan” radio u javnom interesu kada je prenio, kako taj tekst, tako i sve ostale u vezi sa aferom Telekom.

“A istovremeno predstavlja i opomenu državnim organima koji evo deset godina ne donose nikakvu odluku, uprkos svim pozivima domaće i međunarodne javnosti da se pitanje u vezi sa aferom Telekom napokon riješi”, istakao je advokat.

U odvojenim tužbama, Ana Đukanović i ranije je tužila izdavače “Vijesti”, “Dana” i “Monitora”, zbog serije tekstova u kojima se povezuje s aferom “Telekom” i tražila odštetu od po 100.000 eura.

U sva tri slučaja bilo je različitih i kontradiktornih odluka, ali je na kraju, u slučaju “Dana” i “Monitora”, Viši sud dosudio 3.000 eura veću odštetu za Đukanovićevu, nego što je dosudio "Vijestima".

Za razliku od Miodraga Pešića, koji je sada sudija Višeg suda, u slučaju "Dana" i “Monitora” prvostepenim presudama  odbijan je  tužbeni zahtjev Đukanovićeve.

Viši sud je  ukidao te presude, a onda ih i preinačio dosuđujući im da plate po 5.000 eura