Mislila sam da neću uspjeti da odradim posao glumice

Muzičarka o angažovanju u seriji “The Eddy” koja se prikazuje na “Netflixu”
810 pregleda 0 komentar(a)
Lada Obradović, Foto: Lada Obradović
Lada Obradović, Foto: Lada Obradović

Hrvatska muzičarka Lada Obradović imala je priliku da nastupa po cijelom svijetu, a iako nije imala glumačko iskustvo dobila je privilegiju i čast da glumi u seriji koja je početkom mjeseca počela da se prikazuje na “Netflixu” - “The Edd’”.

Ponudu za kasting serije ‘The Eddy’ dobila je u junu 2018. godine, a u intervjuu za T-portal ne krije da se bojala koliko će uspješno ispuniti zadatak.

“Bila sam dosta uplašena zbog te ponude i moram priznati da sam neko vrijeme kalkulisala, pitajući se jesam li u stanju da izvedem nešto takvo, kako se pripremati za ulogu i od čega krenuti. Obično sam dosta pažljiva u poslovnim poduhvatima, tako da sam i ovaj vagala jer sam mislila da neću biti u stanju da odradim posao glumice bez prethodnog iskustva. Kad sam dobila poziv kasting direktorice, nisam vjerovala da sam dobila ulogu, no ne vjerujem u to još ni danas’, priznaje Obradovićeva dodajući da je snimanje trajalo šest mjeseci, dok su pripreme trajale nekoliko mjeseci duže. “Pripremala sam se uz pomoć psihijatra Domagoja Štimca i Hrvoja Handla, instruktorke glume i dijaloga Dani Herikourt, reditelja Alana Pola, kao i raznih literatura. Stručnu literaturu bilo mi je vrlo zanimljivo proučavati, no dio psihologije lika zauzeo je velik dio u procesu priprema i bio je jedan od najmučnijih s kojim sam se morala suočiti’, priznaje ona.

Seriju je snimala vrhunska glumačka ekipa, među kojima su Amandla Stenberg, Andre Holand, Leila Bekhti, Tahar Rahim i Džoana Kulig.

“Svaki od saradnika na projektu puno je doprinio u procesu učenja i napredovanja. S Glenom Balardom (poznatom po radu s Alanis Moriset na albumu ‘Jagged Little Pill’, za koji je dobio Gremi, te po radu na albumu ‘Bad’ Majkla Džeksona) i bendom provela sam najviše vremena u pripremama i na setu te tokom snimanja sedme epizode, posvećene Katarini. Puno vremena provela sam i s Alanom Polom, od kojeg sam strašno puno naučila i bio je jedan od onih koji su vodili i usmjeravali razvoj snimanja od samog početka. Takođe sam se jako povezala s instruktorkom glume koja je bila uz mene u svim teškim trenucima. Bilo je scena koje sam satima snimala misleći da neću uspjeti, no ona je bila ta koja je bila uz mene i bodrila me da izdržim do kraja”, prisjeća se Obradovićeva.

Sa snimanja se najradije sjeća rečenice ‘It’s a wrap’.

“Skoro godinu i po nakon što mi je ponuđena uloga, veliki teret mi je pao sa srca na završetku snimanja, znajući koliko smo uložili vremena truda i energije’, priznaje ona.

Lada Obradović je inače završila postdiplomski studije džez bubnjeva na džez akademiji u Gracu dok je diplomirala na umjetničkom smjeru džez bubnja na akademiji u Švicarskoj. Tokom studija gradila je muzičko iskustvo nastupajući u raznim sastavima različitih stilova, od trija i gospel grupa do big bendova, u Hrvatskoj, Njemačkoj, Švicarskoj, Austriji i Sloveniji. Uz supruga čini duo projekt Obradovic-Tixier Duo, a pod ugovorom je s vrhunskom engleskom bubnjarskom kompanijom “Bay Custom Drums” i američkom firmom “TRX Cymbals”.