Jeremić: Đukanović i Vučić htjeli da eliminišu Amfilohija, pa da...

„Ali u međuvremenu se desilo nešto što nisu planirali ni Đukanović, ni Vučić, ni Beba, a to je da se stvar otela kontroli, jer su pogodili u nešto od čega su oni operisani, a to je ...... Detaljnije»

PRAVILA KOMENTARISANJA

Zabranjen je govor mržnje, vrijeđanje po nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi, vrijeđanje ličnosti korisnika i lica čije ime se pojavljuje na sadržajima portala kao i korišćenje vulgarnih riječi. Svako korišćenje portala suprotno gore navedenom kazniće se ukidanjem korisniku prava pristupa portalu kome će biti trajno ili privremeno zabranjen pristup. Svako ugrožavanje lične i porodične bezbjednosti korisnika portala kao i osoba čije se ime pominje u sadržajima portala, putem prijetnji ili na bilo koji drugi način, je nedozvoljeno i svako takvo ponašanje može biti procesuirano kod nadležnih organa..Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, predstavljanje u ime drugog pravnog ili fizičkog lica. Zabranjeno je pisati velikim slovima (Full Capslock).

Komentari i sadržaji koji se ne odnosi na teme portala biće obrisani bez obavještavanja, a korisnicima koji šalju takve komentare i sadržaje u više navrata biće zabranjen pristup portalu.Ukoliko korisnik smatra da je nepravedno kažnjen ima pravo da kontaktira administratora.

Komentara: 76

marki1

13-02-2020 11:20h
Znaci imali smo pravo od pocetka Vucic= Milo,drzite se obadvojica sto dalje od nas vjernika odje

Skag

13-02-2020 11:20h
Sunđer Bob Kockalone,opet pametuje.

pekas

13-02-2020 11:27h
Potpuno sam siguran da pokvareni Vučić se trenutno udvara Amfilohiju,šalje mu lazne poruke da ga podržava,da na njegovu podršku može da računa,a u istom trenutku u kojem mu to govori radi mu o glavi preko diplomatskih kanala na Zapadu, gdje Amfilohija predstavlja kao ispostavu ruskih interesa.Da stvar bude bizarnija i užasnija, to mu u isto vrijeme radi i u Moskvi.Naravno kako je u svoj i Djukanovicev glib uvukao Milana i Andriju preko jedinih"BIA materijalnih dokaza"oni moraju bit tu u blizini

pekas

13-02-2020 11:32h
I tvrdnju da su Vučić i Đukanović odlučili da taj zakon bude usvojen da bi eliminisali mitropolita Amfilohija, zajedničkog neprijatelja obojice i da bi se u Crnoj Gori formiralo nešto slično ‘Srpskoj listi’ na KiM– preko grupe korumpiranih političara dobije monopol nad predstavljanjem Srba.Vučić tako dobija svoje u Crnoj Gori,Đukanović još 4 godine vlasti nakon parlamentarnih izbora koji će u Crnoj Gori biti održani ove godine!U međuvremenu se desilo nešto što nisu planirali ni on ni Djukanovic

ŽikaZeneva

13-02-2020 11:33h
Nebi da kmentarisem sundjer boba?dovoljno je samo poslusati onaj razgovor izmedju njega i rocena i nista vise.

pekas

13-02-2020 11:40h
Da,Vucuc i Djukanovic su pogodili u nešto od čega su oni operisani–u dostojanstvo".
To je osećaj identiteta,to je želja da se ostane vjeran i odan onome što su vam preci ostavili a oni bi da trguju.Vucic bi da se otarasi Amfilohija tako sto bi Djukanovic osnovao Samostalnu pravoslavnu crkvu sto je bio dokument sa Kongresa DPS,a Vucic bi ostao dobar u crkvenim krugovima Srbije!Odlikovan je!Cudno,mitropolit Amfilohije proklinje onog ko izda KiM a ne kune Djukanovica sto ga je priznao?Zasto?

Ratko87

13-02-2020 11:51h
Истина.

MarkusMarc

13-02-2020 12:10h
Kockalone molim te netrebas nam.
Ovde se radi o reviziji upisa u kataster, da se vrati kakav je bio 100tine godina a ovo iz 90ih izbrise.. NISTA DRUGO narode niko nece da menja ni crkve ni amfilohija ni obraz nista. Nemo da mijesate vladu i vjeru jer to moze biti lose i za vjeru ne samo za vladu..

mungos26c

13-02-2020 12:13h
To reci Gospodaru jer je on prvo najavio crkvu svojhu pa donio zakon. Pa ne mere.

DISIDENT38a

13-02-2020 12:27h
Ајде прво да твоју ђедовину и сву имовину упишемо на државу,што мислиш?!

MarkusMarc

13-02-2020 12:18h
Pa to u zakon pise da moze dalje da koristu crknu i imovinu i zaradu sve kao dosad.

mungos26c

13-02-2020 12:19h
A može je li? A ko reče da im to brani?

MarkusMarc

13-02-2020 12:20h
Niko nece ni moze. Samo da se vratu nelegalne promene u kataster koje su 90ih uradjeni.

mungos26c

13-02-2020 12:20h
Ko kaže da su nelegalne?

MarkusMarc

13-02-2020 12:22h
SPC uopste nepostoji kao pravnu subjekt u crnu gore jer nezeli da se registruje, dakle on po pravu i nebi smeo nista da poseduje. Bolje bi bilo da se svi drzimo na zakon inace ako pocnu i drugi ko spc onda ima haos da nastane

mungos26c

13-02-2020 12:23h
Ko kaže da ne postoji? Misliš, ovi što mijenjaju zakon?

MarkusMarc

13-02-2020 12:26h
Kad neka organizacija nije upisana kao takva u drzavu ona nepostoji po zaknu u tu drzavu da moze da uziva u svoja prava i odgovora za svoje obaveze de iur..

MarkusMarc

13-02-2020 12:27h
zakon niko ne mijenja vec se revidiraju upisi u kataster koji su nelegalno uradjeni u vrijeme sloba. Upisi ce biti kao prije kao sto su 100tine godina bile, kao u ustav od 1888 kao u ustav od 1918

mungos26c

13-02-2020 12:28h
Ko kaže da su nelegalni, do sada su bili legalni?

MarkusMarc

13-02-2020 12:45h
Da prepis imovine pravoslavne crkve crne gore je nelegalan po svim dosadasnjim zakonima, od uvijek bila narodna imovina drzave crne gore, a ne nekih firmi pojedinih osoba ili offshore firmi.

mungos26c

13-02-2020 12:47h
Ko kaže? Ovi što mijenjaju zakon?

MarkusMarc

13-02-2020 12:48h
Ustav crne gore iz 1888 i 1918 to kaze

mungos26c

13-02-2020 12:49h
Vlada je do sada kršila svoj ustav? I sada prave novi zakon da i dalje krše Ustav?

BgSrb

13-02-2020 13:24h
Ako je nešto nelegalno uređeno onda sprovedeš istragu uhapsiš i osudiš krivce, zbog čega se to ne radi? Ovo je klasična otimačina, pravilo jačeg i ništa više.

BgSrb

13-02-2020 13:26h
SPC ne mora da se registruje jer postoji MPC koja je u crkvenoj pravoslavnoj hijerarhiji deo SPC kao što Katolička zajednica pripada Vatikanu, jel Vatikan registrovan u Cg?

Jesenjin12397000

13-02-2020 12:21h
U centar,bravo gospodine Jeremiću s tim sto mi to u Crnoj Gori znamo odavno!!!Nadamo se da će Djukanovic poslije ovog zakona izaći kratkih rukava na svim poljima,zbog toga tolika nervoza i preznojavanje!!!!Samo molimo Evropu da otvori oči napokon jer ovaj covjek Je na sve spreman samo da sacuva vlast a samim tim i nelegalno stečeno bogastvo!!!

Licanin

13-02-2020 15:18h
Naravno da je u pravu cim je uzbunio ovoliko botova, samo sto su srbijanski bolje organizovani... botovi regiona ujedinite se

MarkusMarc

13-02-2020 12:29h
to je bilo 100tine godina na drzavu procitajte ustav knjazevine cg 1888 ili drzave crne gore od 1918. Prsvajali su to od kad su nam srusili drzavi i ugasili crkvu a pogotovo 90ih

mungos26c

13-02-2020 12:29h
a onda da se dogovaramo, čije je čije. Šta ti država da...

mungos26c

13-02-2020 12:30h
Ko je ugasio crkvu, Jovo Kapičiću?

MarkusMarc

13-02-2020 12:30h
neke svetinje su prevodili na firme neke na privatne osobe neke neznam ni sta, sve to terba da se povrati kako je bilo. Samo upisi, sve drugo ostaje kako je bilo sve!

mungos26c

13-02-2020 12:31h
Važi, ali prvo maknete zakon, pa se dogovaramo kako ćemo. Može?

MarkusMarc

13-02-2020 12:35h
zakon je donijet sa vecinom skupstine. Skupstina je domekratskom vecinom to izglasala. Skupstinu smo mi izabrali na izbore. Nema mogucnosti da se ponistava zakon za pojedine. To bi bilo nedemokratski akt i protiv svija pravila.
I mene se neki zakoni nesidjaju

mungos26c

13-02-2020 12:35h
Demokratska većina je na litijama. valjda se i crnogorci pitaju u svojoj državi nešto? Šta ti kažeš?

MarkusMarc

13-02-2020 12:49h
posto mi nismo teokratija vec demokratija vlada se minja na izbore ne na litije

MarkusMarc

13-02-2020 12:52h
isto to zakon se mijenja u skupstinu ne na litije na ulicu, zar je to toliko tesko svatit?

mungos26c

13-02-2020 12:53h
Tako je. Povuku zakon pa u skupštinu prihvate novi, ali dobar po građane. Imaš problem sa tim?

MarkusMarc

13-02-2020 12:56h
Nemam ja problem sa tim zakonom vec ti kako mi se cini.

MarkusMarc

13-02-2020 12:58h
Ovaj zakon je bio vec 4 godine na dnevni red, slobodni svijet podrzava ovaj zakon, eu podrzava ovaj zakon, venecijska komisija podrzava ovaj zakon. Izglasano je izglasano tacka idemo dalje.

mungos26c

13-02-2020 12:58h
Tako je, zakon ne valja i mora da se povuče. Nije na dobro dvojih građana. Imaš nešto protiv svojih građana?

Vuk2311

13-02-2020 13:09h
Da, vecina skupstinska nastala na prici o drzavnom udaru i usvojila ovaj i jos sijaset zakona u gluvo doba noci... Trebali bi uciti amere demokratiji. BRAVO!

MarkusMarc

13-02-2020 13:11h
ja volim crnu gore i sve njihne gradjane takodje srbiju bosnu svija.
Sad sacekajte pa ako milo bude nesto radi mmo obecanja onda na sledece izbore glasate za politicare koji bi posle u skuppstinu taj zakon ponisitili i drugi napravili.. Sve drugo je neustavno i nemoguce.

mungos48a

13-02-2020 13:14h
Važi, i onda je mrmot zavio čokoladu u foliju. Ajde dosta više.

MarkusMarc

13-02-2020 13:17h
svaki zakon moze da se revidira u skupstinu ne na ulicu, ali hvala vam bar smo mogli da vodimo objektinu i konstruktivnu diskusiju i ako nismo istog misljenja.. ;)

MarkusMarc

13-02-2020 13:22h
Ne milu da vjerujet enego Skupstini nego u zakonu koji podrzava evropska unija, venecijska komisija i citav slobodni svijet. Nebi oni Milu dali da se jedan Narod ugrozava ili uzima imovina. Ja nisam ni za mila ni za nikoga al se razumijem u pravo i zakone.

MarkusMarc

13-02-2020 13:28h
Nemoj da vredjas, ni ja tebe nekazem da si zrtva manipulacije sa strane opozicije. Mozda moj recnik nije kao na nemacki.. ja sam mLaw u ch

mungos26c

13-02-2020 13:30h
Ne druže, ovako ide po tvojoj logici. Ja tebe ne vrijeđam kada ti kažem da si ajvan. To je novi zakon. Sada ti dokaži da nisi ajvan. Evo ja sam tu da ti pomognem.

MarkusMarc

13-02-2020 13:31h
u ch je direktna demokratija znaci zakone sam narod izglasa, dok u cg je indirektna demokratija kao u vecini drzava, biramo politicare koji to za nas radu zakone itd. Nisam ja protiv nikog ja samo kazem iz pravno ugla je sve absolut normalno kao u svaku drzavu slobodnog svijeta.

MarkusMarc

13-02-2020 13:34h
ja sm izgubio nadu da ces ti svatit da se zakon u skupstinu pravi a ne na ulice.. da se ponisti zakon treba vecina u skupstinu za to koja sad nepostoji. Idi na sledece izbore i eto.. Neznam ucemu je problem

MarkusMarc

13-02-2020 13:42h
Moze da diskutiramo bez rijeci kao ajvan i mulac? Znaci ako si drugog misljenja od mene mora da se vrijedjamo? Vecina u skupstinu je za taj zakon i jos uvijek je i bice. Nesmije da se donosu zakoni po trendovima na ulicu vec u to cega su ubijedjeni da je tacno to je indirektna demokratija. Ako je vicina protiv zakona onda na sledce izbore glasaj te za politicara koji vase interese najbolje predstavlja i povratice ga. Sad u ovom sastavu skupstine to nece biti.
Učitavam komentare

Prijavi komentar

Odaberite razlog prijave komentara: