Zastave i dalje proizvode sukobe

Korišćenje nacionalnih zastava manjinskih naroda u Crnoj Gori, prvenstveno albanskog i srpskog, dovodi do prekršajnih prijava... Detaljnije»

PRAVILA KOMENTARISANJA

Zabranjen je govor mržnje, vrijeđanje po nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi, vrijeđanje ličnosti korisnika i lica čije ime se pojavljuje na sadržajima portala kao i korišćenje vulgarnih riječi. Svako korišćenje portala suprotno gore navedenom kazniće se ukidanjem korisniku prava pristupa portalu kome će biti trajno ili privremeno zabranjen pristup. Svako ugrožavanje lične i porodične bezbjednosti korisnika portala kao i osoba čije se ime pominje u sadržajima portala, putem prijetnji ili na bilo koji drugi način, je nedozvoljeno i svako takvo ponašanje može biti procesuirano kod nadležnih organa..Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, predstavljanje u ime drugog pravnog ili fizičkog lica. Zabranjeno je pisati velikim slovima (Full Capslock).

Komentari i sadržaji koji se ne odnosi na teme portala biće obrisani bez obavještavanja, a korisnicima koji šalju takve komentare i sadržaje u više navrata biće zabranjen pristup portalu.Ukoliko korisnik smatra da je nepravedno kažnjen ima pravo da kontaktira administratora.

Komentara: 48

CirilicniNik

13-10-2019 07:49h
Текст је доста непрецизан, дјелимично промашен. У ЦГ немамо већинског народа, оног који премашује 50% укупног становништва. Ако немамо већину, не можемо имати ни мањину. Друго, српска тробојка је била државна застава српске краљевине ЦГ. Тробојка је, дакле, стечено право, као и српски језик-од постанка ЦГ, које су дукљани одузели српском народу у жељи да га избришу из ЦГ, да га подукљане и учине непрепознатљивим.

duljo01

13-10-2019 07:57h
A eeee
Kako da ne
Na mulji na

CirilicniNik

13-10-2019 07:52h
Садашња застава је, цитирам Славка Перовића, фалсификат. То је уједно и новокомпоновани национални симбол мањинске МНЕ нације у мултинародној Црној Гори, наметнут осталим народима, укупно већинској Црној Гори, која га са право као таквог презрире. То је дио дукљанске преваре, који под плаштом "грађанске" ЦГ уводи дукљанске националне симболе. То је подла и ниска превара.

krkunn

13-10-2019 07:53h
Prvo su oskrnavili zastavu kada su bijeloga dvoglavoga orla obojili u žuto a posle toga sve ostalo u Crnoj Gori

CirilicniNik

13-10-2019 07:56h
Такође, садашњи симбол, поред химне усташе дрљевића, у дјелу од чак 75%, 3/4, је дио маркетинга покраденог коверта-референдума. То је симбол пљачке ЦГ, прекрајавања воље већине народа ЦГ, која је била за останак у државној заједници са Србијом, као што су наши заједнички преци одувјек жељели.

CirilicniNik

13-10-2019 07:58h
И на крају, комбинација златне и црвене боје је бљак, кич и неукус.

Bokelj11

13-10-2019 08:03h
Nisu oni slučajno izabrali ovu zastavu i himnu, na račun podjela oni vec 30 godina vladaju.

CirilicniNik

13-10-2019 08:06h
Бошњаци, Албанци и Срби, збирно већинска Црна Гора, не признају дукљанске националне симболе као своје. Албанци реално не би требало да се буне, јер је разлика између печене и ове коке само у степену термичке обраде-албанска је угљенисана.Муслиманима/Бошњацима бљеште крстови, и жељели би да пришију луну и петокраку. Срби су једини који су традиционалисти. Тробојка одговара композицији ЦГ ношње. Или ће дукљани да пришију луну, да са Бошњацима буду већина, или ће вратити тробојку, на вољу 70+% ЦГ.

CirilicniNik

13-10-2019 08:10h
Нажалост, цијеним да ће се дукљани на крају опредјелити за бошњачкуверзију заставе, због оне петокраке, као јединог истинског симбола тог дијела ЦГ популације.

TeksViler

13-10-2019 08:22h
Covjece, ti si bas ono master bot...lupetas na bilo koju vijest, od vremenske prognoze do reproduktivnog zdravlja

NeMo zaEbavat

13-10-2019 08:27h
Koliko si ti neobrazovan vidi se po komentaru.Prvo duklja je postojala na prostorima sadasnjeg kosova i juznog i srednjeg dijela crne gore.Jedno od najstarijih srpskih plemena,a drugo ovaj grb je postojao dok je crna gora imala svoju zastavu to jest trobojku.E sad posle referenduma zastava je promijenjena ali grb ostaje isti.Spojili grb na crvenu zastavu.Da je ostala trobojka i stavili ovaj grb nebi ti smetalo i onda ti nebi bila kokoska.To je problem ogranicenih i neobrazovanih ljudi kod nas

TeksViler

13-10-2019 08:20h
Treba sve nacerati da placaju porez, struju, vodu, doprinose...pa nek masu zastavama kojim zele i koliko god zele

CirilicniNik

13-10-2019 08:37h
Ти не разумијеш основну мисао мога коментара, јер си будала. Немам времена за тебе.

Nezavisna Boka

13-10-2019 08:30h
Na Kanli kuli se nije vijorila srbijanska zastava nego trobojka kraljevine CG...

Nezavisna Boka

13-10-2019 08:31h
Javite mi kako je prosla tuzba Ministarstva protiv svog naroda i svoje drzave.....

CirilicniNik

13-10-2019 08:35h
Oпа, прочитајте шта је изјавио Ниманбегу о дукљанима: "Као што јe сваки национализам опасан, тако јe и нови црногорски национализам или нeодукљанизам можда и опаснији нeго други национализми у Црној Гори. Ја га управо видим у нeприхватању права других зајeдница, као што јe овдјe случај са нашом заставом..." Ово је реалан и објективан налаз. Ето није Србин, па да арлаучете. Ово нећете ни коментарисати. Ал вам је завукао коалициони????

Nezavisna Boka

13-10-2019 08:39h
Ovoj drzavi su kola krenula nizbrdo...osjeti se to, u sportu, drustvu...upravo zato sto vlast diskriminise 45% stanovnistva....dok se ne promjeni Ustav, nema srece..m

CirilicniNik

13-10-2019 08:43h
По прочитаном тексту, намеће се утисак да је питање времена кад ће Албанци, који су дио власти, да легализују албанску заставу. На првом гласању 1 кључан посланик је био одсутан, као дио кукавичке дукљанске тактике. Дакле, дукљани су немоћни пред албанским присуством у власт. Зато сам ја ватрени поборник обједињавања свих Срба у једну партију и улазак у власт. Једино се тамо може спроводити воља српског народа,а и незванично смо већина, тако да би морало бити мало више по нашем.

Prljavstina

13-10-2019 08:53h
Sjajan tekst, samo sto srbi nisu manjinski narod kao albanci.

stevokokot

13-10-2019 09:47h
oni su jos veca manjina :))

Nezavisna Boka

13-10-2019 09:28h
Trobojke treba svuda isticati...kao sto se vijore na svadbama po Boki....ne zastava Srbije, nego cista trobojka..

PodmukliMilorad

13-10-2019 09:32h
Albanci nisu prijetnja po cg kao srbi ,koji javno kazu da zele cg da nacine srpskom !

sadrugestrane46u

13-10-2019 09:56h
Ovdje je govori o zastavi koju albanci neće da mijenjaju ... Hahaha pa ko tebe hoće da načini Srbinom ??? prvo moraš da se vratiš vjeri prađedovskoj,a ostalo otom potom

Родољуб

13-10-2019 10:07h
Albanci hoće da otcjepe dio Crne Gore

stevokokot

13-10-2019 09:46h
na nos ce nam politika DPS-a izaci sa povlascenim odnosom manjina imamo zakon koji se ne postuje nego ga tumaci kako je kome volja na jednoj strani SPC i srbi na drugoj albanci pogledajte Ulcinj niko nece da govori crnogorskii jezik nego albanski ili engleski jer je vladanucoj varnituri bitan glas i fotelja a za druge stvari ne haju nego oci mazu

sadrugestrane46u

13-10-2019 09:53h
Znači ustvari ne postoji problem osim Albanaca koji neće da promjene zastavu

RokerSMoracu

13-10-2019 11:16h
i vas srba koji sanjate trobojku, samo zato sto ih imaju Srbija i Rusija.

Exorcist

13-10-2019 10:05h
Zastave su vrlo vazan faktor prehrane

Родољуб

13-10-2019 10:06h
Isticanje zastave Kraljevine Crne Gore nije prekršaj.

kojo1

13-10-2019 10:10h
Sve to zavisi. Ako je drzava korunpirana, ti to ne mozes postovati. Npr

Trovac3

13-10-2019 10:14h
Ja u Novom ne vidjeh nijedan simbol drzave Srbije i nije mi jasno kako Oj junastva svjetla zoro moze biti skrnavljenje himne, kada je to orginalna verzija koju je izmjenio Sekula Drljevic vracajuci se iz NDH u tada po njemu "slobodnu" Crnu Goru pod fasistickom okupacijom. Trbali bi da uvedu zakon da se zabranjuje isticanje simbola stare, tradicionalne i iskonske Crne Gore, cisto da znamo o cemu se radi.

MNE proleće

13-10-2019 11:08h
Prvo i odmah u Parlamentu treba glasati i usvojiti podhitno treba rijršiti ovo pitanje, sankcije i zabrane za sve podjednako , sada je u Plavu na jednoj od Srpskih svadbi ponovo nošena Srpska zastava bez Crnogorske a sve zato najviše da prkose Albancima pidhitno zakon da dude vrlo striktan i dobro kažnjen

RokerSMoracu

13-10-2019 11:09h
Ova sa vecim grbom je ljepsa od one sa manjim.

Trovac3

13-10-2019 11:50h
Trobijku sa kombinacijom crvene, plave i bijele imaju jos i Ceska, Slovacka, Slovenija, Hrvatska, sto se moze zakljuciti da su to najdominatnije boje slovenskih zemalja.

RokerSMoracu

13-10-2019 11:21h
Ljudi koji imaju i malo smisla za dizajn uocice da je zlatni orao na crvenoj pozadini izrazeniji i ljepsi tj vise dolazi do izrazaja od onog gdje je pozadina u trobojna, jer gubi smisao i postaje neko tuti fruti sarenilo. S obzirom da su obozavaoci trobojke inace i ljubitelji Cece, zvezdi granda, farme i ostalog seljakluka, ne cudi da nemaju ukusa ni za dizajn i zastave.

sadrugestrane46u

13-10-2019 11:27h
Rocker eto ti si sav u dizajnu ali nisi u vinklu. Meni ne smeta uopšte zastava ovakva kakva, zato što je pravoslavna vizantinska imperijalna zastava ustvari. Inače trobojku imaju skoro sve zemlje svijeta

Trovac3

13-10-2019 11:30h
Vecina slovenskih zemalja ima trobojku kao zastavu, samo vi sjetili da promjenite tradicionalnu zastavu, toboz radi nekog dizajina. Kako ne dizajnirate nesta pametno, nego vazda neku glupost. Cudi me da nemate neki brend poput Tojote, Mercedesa kada ste tako napredni za dizajin.

RokerSMoracu

13-10-2019 11:28h
sadrugestrane zasto ne biti osoben, nego emitirati druge?

sadrugestrane46u

13-10-2019 11:29h
Slažem se treba biti originalan uvijek ka ona egzotična ostrva i Islamska država

sadrugestrane46u

13-10-2019 11:31h
Ima Milou VR naočare ? originalne

RokerSMoracu

13-10-2019 11:32h
Trovac3 slazem se da drzava treba vise da radi na dizajnu i brendiranju onoga sto posjeduje, napisah upravo komentar u vezi toga.

RokerSMoracu

13-10-2019 11:31h
Kod nas je brendiranje i dizajn uglavnom nula. Tako da je zastava iznenadjujuce dobra. Amblemi fudbalskog saveza i slicno su zastidje, dje se uz grb samo dodaje lopta i slicno. Bez originalnosti i osobenosti. Pogledajte malo svjetske reprezentacije recimo Holandije i Engleske, pa se naucite kako se to radi. Kao da angazujete djecu iz osnovne za mnoge stvari.

Trovac3

13-10-2019 11:40h
Dizajnirali ste kriminalne klanove, po cemu smo prepoznatljivi ne samo u Evropi nego i u svijetu i to je nesta. Nemoj da si tako skroman.

sadrugestrane46u

13-10-2019 11:40h
CG i dizajn ??? fudbalski grb kod nas bi trebao da bude glava vuka a ne državni grb sa loptom niđe veze

RokerSMoracu

13-10-2019 11:46h
Trovac3 e kad budes tako nesto znao lose da nadjes i u Srbiji, mozda te nekad i ozbiljno shvatimo, a dok se derinjas Srbijaaaa! ovo ono = 0!

RokerSMoracu

13-10-2019 11:48h
Sad ce uskoro halloween tj kod nas prozvano Noc vjestica (nidje veze), pa ce svi moc da nose zastave: gusari i srbi i albanci itd.

RokerSMoracu

13-10-2019 11:53h
Sjetih se ovog naziva Noc vjestica, a u sustini je trebalo biti Noc svetaca, nego s obzirom da nas narod ne zna ni strane jezike ni "tudje" kulture i istoriju, odomaci se glupost koja nema veze s vezom.

RokerSMoracu

13-10-2019 11:56h
Pravilnije je bilo i Noc duhova i Noc mrtvih i da ne nabrajam.
Učitavam komentare

Prijavi komentar

Odaberite razlog prijave komentara: