Tužba HRA

"Pobjeda" ne objavljuje reagovanja koja diraju Bebu Popovića

HRA je reagovala na pismo Stevana Lilića, koji je u “Pobjedi” komentarisao napad Vladimira Bebe Popovića na reportere „Vijesti”
52 pregleda 0 komentar(a)
Srđan Kusovac, Foto: Zoran Đurić
Srđan Kusovac, Foto: Zoran Đurić
Ažurirano: 06.12.2013. 06:44h

Nevladina organizacija (NVO) “Akcija za ljudska prava” (HRA) tužila je državni list “Pobjeda”, jer uredništvo nije objavilo reagovanje koje su im dostavili prije dva mjeseca, čime su, tvrde, prekršili Ustav i Zakon o medijima.

HRA je reagovala na pismo predsjednika Upravnog odbora NVO “Institut za javnu politiku” Stevana Lilića, koji je u “Pobjedi” komentarisao napad Vladimira Bebe Popovića na reportere „Vijesti” Miodraga Babovića i Luku Zekovića.

Popović je osnivač “Instituta za javnu politiku”.

“U pismu se tvrdi da 'Vijesti' u saradnji sa nekoliko NVO (Centrom za građansko obrazovanje i Akcijom za ljudska prava) vodi hajku protiv 'Instituta za javnu politiku', a koja se odnosi na njihov neuspjeli pokušaj opstrukcije i eliminacije bilo kog vida konkurencije kada je u pitanju obezbjeđivanje finansiranja njihovih aktivnosti”, piše u tužbi HRA.

Opširnije u štampanom izdanju "Vijesti" od 6. decembra