“Glamur noar”

Brajović smatra da su bile maltretirane, Ramusović da su povlašćene

Tužiteljke su bile vidno iznervirane njenim izjavama, navodeći, između ostalog, da su i neke druge emisije imale mnogo žešće reakcije, pa da nijesu ukidane
128 pregleda 22 komentar(a)
Ažurirano: 31.05.2012. 16:16h

Bivši reditelj “Atlas” televizije Srđa Brajović naveo je da je zajedno sa tri voditeljke ukinute emisije “Glamur noar” Jelenom Filipović, Milicom Marković i Oliverom Čolović radio najteže poslove u toj televiziji, neadekvatno plaćene i bez odgovarajućih ugovora o radu, te da niko nije mogao da “mrdne” bez odobrenja menadžerke programa i zamjenice izvršnog direktora te televizije Melihe Ramusović.

Ramusović je pak negirala da su njih tri “maltretirane” u toj medijskoj kući, navodeći da su one imale povlašćen položaj, te da to što je ljudi doživljavaju kao “desnu ruku Duška Kneževića” i “sivu eminenciju Atlasa” vjerovatno i pravi probleme kod onih koji misle da je tako.

Čolović, Filipović i Marković su u aprilu prošle godine podnijele tužbu, tražeći od bivšeg poslodavca Duška Kneževića obeštećenje od 75.000 eura, zbog izbjegavanja obaveza iz radnog odnosa, kao i zbog mobinga i diskriminacije na radnom mjestu.

Brajović je istakao je da je od početka njegovog radnog angažmana potpisao preko trideset Ugovora o radu, koji su produžavani na mjesec ili dva, te da mu je poštom, nakon šest godina rada u televiziji, stiglo obavještenje da više neće biti u radnom odnosu.

“To što se tamo dešava je totalno ludilo. Radili smo od jutra do sjutra, nismo dobijali dnevnice, nikakve naknade i slično. Ne znam da li su nadređeni njima namjerno stvarali teškoće, ali samim tim što te opredijele za pet poslova, stvara pretpostavku da su bile maltretirane”, smatra Brajović.

On je potvrdio da su zaposleni bježali od inspekcije rada, i dodao da je on jednom potpisao Ugovor o radu u liftu, kada su inspektori bili u televiziji.

Objašnjavajući zašto je ukinuta emisija “Glamur noar”, Ramusović je rekla da je to bila odluka programskog savjeta, koji je imao dva člana na čelu sa njom, iz finansijskih razloga, a nakon što je izvršna direktorka saopštila da emisija više nije samoodrživa, ali i zbog negativne kampanje u javnosti i reakcije publike na tu emisiju.

“ Obratila nam se kancelarija za zaštitu ljudskih prava i Agencija za radiodifuziju povodom emitovanja epizode u oktobru 2010., kada su se bavile pitanjem homoseksualnosti u Crnoj Gori. Reagovali su i LGBT populacija, Sigurna ženska kuća i Juventas. Takvih reakcija imali smo i par mjeseci ranije zbog načina na koji je tretiran dolazak Andželine Džoli i Bred Pita”, rekla je Ramusović.

Ramusović je za navode tužiteljki da ih je imitirala, omalovažavala i ogovarala, govorila ili da se ne sjeća ili da nijesu tačni.

Tužiteljke su bile vidno iznervirane njenim izjavama, navodeći, između ostalog, da su i neke druge emisije imale mnogo žešće reakcije, pa da nijesu ukidane, te da one nijesu mogle ništa ni pustiti u program, a da s time nije dobro upoznata Ramusović.

“ A taj povlašćeni položaj se vjerovatno odnosi na 10 mjeseci bez plate i bez ugovora”, prokomentarisala je Marković.

Suđenje se nastavlja devetog jula za kada je planirano saslušanje predsjednika “Atlas grupe” Duška Kneževića.

Neprofesionalno u vili “Atlas”

Brajović je naveo da je u Kneževićevoj vili “Atlas” bila neprofesionalna i nelagodna atmosfera.

“Održava se recimo samit ekonomista, a pojavi se top sređena sportska novinarka”, prokomentarisao je Brajović.

Ramusović je navela da je jedini razlog za dolazak njih tri na prijeme bio profesionalne prirode, kako bi upoznali poznate ljude, stručnjake iz raznih oblasti i doveli ih u svoju emisiju, te ih prikazale u nekom drugom svjetlu. Ramusović nije imala odgovor na pitanje Filipović koji su to ljudi došli u njihovu emisiju, a da su ih upoznali na nekom prijemu.

Dali 900 eura da pokažu koliko im je bitna

Ramusović je navela da je televizija čak i stipendirala Filipović, kako bi joj pokazali koliko je cijene i da im je izuzetno važna, na šta je Filipović upitala koliko su dali drugim ljudima, pojašnjavajući da su njoj kao samohranoj majci i jednom od najboljih studenata jednom dali 900 eura, te zanemarili sve njene ostale molbe.

“Određeni zaposleni se finansiraju po četiri godine, recite koliko su vas stipendirali”, prokomentarisala je Filipović.

Galerija