Podgorička Gimnazija spremna za elektronsku nastavu

"Profesori će učenicima postavljati zadatke, testove, objašnjenja, lekcije koje je sada trebalo obrađivati, a koje su bitne za ostvarenje obrazovnih ciljeva. Učenici će odgovarati na zadate zahtjeve, a i tražiti objašnjenja. Ovo će posebno biti značajno za maturante, koji polažu završni ispit", saopštila je direktorica Gimnazije Zoja Bojanić Lalović
4792 pregleda 0 komentar(a)
Gimnazija Slobodan Škerović, Foto: Twitter
Gimnazija Slobodan Škerović, Foto: Twitter

Gimnazija „Slobodan Škerović“ ima svoju elektronsku platformu koju dio nastavnika već uspješno koristi kao nastavno sredstvo i spremna je da pomogne drugim obrazovnim ustanovama prenošenjem iskustava kako bismo svi zajedno održali kontinuirano učenje – saopštila je direktorica Gimnazije Zoja Bojanić Lalović, saopšteno je iz Vlade CG.

„U novonastaloj situaciji zatvaranja škola zbog koronovirusa, obučili smo i one profesore koji još uvijek nijesu prošli obuku, otvorili učenicima naloge i pripremili se za rad od kuće. Profesori će učenicima postavljati zadatke, testove, objašnjenja, lekcije koje je sada trebalo obrađivati, a koje su bitne za ostvarenje obrazovnih ciljeva. Učenici će odgovarati na zadate zahtjeve, a i tražiti objašnjenja. Ovo će posebno biti značajno za maturante, koji polažu završni ispit. S druge strane, Gimnazija ima potencijala da realizuje elektronsko učenje za vrijeme privremene obustave rada škola, ali i da pomogne drugim školama u sistemu“ – saopštila je direktorica Gimnazije reagujući na današnju izjavu Markovića koji je kazao da je zatražio da Ministarstvo prosvete pripremi plan objavljivanja nastavno-obrazovnih sadržaja putem štampe, elektronskih medija i drugih kanala komunikacije za vrijeme trajanja obustave nastave.

Zoja Bojanić Lalović je naglasila da se ovo se ne odnosi na plan nadoknade nastave, već da je riječ o podršci kontinuiranom učenju.

„Smatramo da potpuni prekid u radu i učenju u pedagoškom smislu dovodi do slabljenja radnih navika i težem prilagođavanju ponovnom vraćanju učenju. Proces učenja ima svoje faze, a njihov prekid otežava dalji napredak učenika“ – zaključila je direktorica Gimnazije „Slobodan Škerović“ Zoja Bojanić Lalović zaključeno je u saopštenju Vlade CG.

Bonus video: