Otkrivene dvije planete koje su do sada najsličnije Zemlji

Te dvije planete su na savršenoj udaljenosti od svoje zvijezde, pa se očekuje da na njima ima vode u tečnom stanju
Naseljive planete, Foto: MPI
Ažurirano: 19.04.2013. 10:51h

Potraga za "blizancem" planete Zemlje je dovela do dva najozbiljnija kandidata do sada, jer je satelit NASA u sistemu zvijezde Kepler-62 otkrio planete koje se čine pogodnim za život.

Ali pošto je najbliža planeta udaljena čak 1.200 svjetlosnih godina, ne mogu se precizno ispititati. Međutim, naučnici su i dalje vrlo uzbuđeni zbog otkrića.

"Ovo su do sada najbolji kandidati za naseljive planete", kaže Bil Borucki, koji vodi tim koji radi na tom projektu u NASA-i.

Te dvije planete su Kepler-62e i Kepler-62f i dio su sistema sa ukupno pet planeta koji se kreću oko zvijezde Kepler-62.

Ove planete spadaju u kategoriju poznatu kao "Super Zemlja" jer su veći od naše planete.

Previše su male da bi bile gasne planete kao što su Jupiter i Neptun, već su vjerovatno stjenovite.

"Zemlja se čini sve manje i manje kao posebno mjesto i vjerujemo da sličnih mjesta ima posvuda", rekao je Tom Barklej koji je ulčestvovao u ovom projektu.

Kepler-62f je, tvrde istraživači, 40 posto veći od Zemlje i oko svoje zvijezde napravi krug od 267 zemaljskih dana dok je Kepler-62-e 60 posto veći od naše planeta i pretpostavlja se da bi se na njemu mogli nalaziti veliki okeani

Iako je otkriće uzbudljivo, potvrda može doći jedino kada tamo pošaljemo letjelicu.