Preminuo astronaut koji je bio član prve misije Apola sa posadom

Služio je u američkoj mornarici i marincima i letio u 54 misije kao borbeni pilot

Kaningam, Foto: Reuters

Bivši astronaut Volter Kaningam, koji je 1968. letio u svemir na brodu Apolo 7 u sklopu prve misije Apola s posadom, koja je utrla put za 12 slijetanja na Mjesec narednih godina, preminuo je u utorak u 90. godini, objavila je NASA.

Kaningam se pridružio članovima posade, Volteru Širi i Donu Ajzeleu u uspješnoj jedanaestodnevnoj misiji, koja je izvedena u niskoj Zemljinoj orbiti kao prvi ljudski pokusni let nove svemirske letjelice Apolo, u kojoj će se kasnije putovati na Mjesec.

Apolo 7 je označio nastavak NASA programa svemirskih letova, 21 mjesec nakon požara u kojem su poginula sva tri člana posade Apola 1 tokom eksperimentalnog zemaljskog lansiranja krajem januara 1967. godine, podsjeća Hina.

Kaningam je služio u američkoj mornarici i marincima i letio u 54 misije kao borbeni pilot. Izabran je za astronauta 1963. godine, objavila je svemirska agencija.

„Volt Kaningam bio je pilot borbenog aviona, fizičar i preduzetnik – ali, iznad svega, bio je istraživač“, istakla je NASA, u izjavi kojom je objavljena njegova smrt.