Do Zemlje stigao radio signal iz dubokog svemira

Drugi put da su radio signali ponavljajući: Postrojenja CHIME, Foto: Twitter
Ažurirano: 09.01.2019. 20:01h

Do Zemlje je stigao radio signal iz dubokog svemira (oko 1,5 milijardi svjetlosnih godina udaljen od Zemlje), objavli su naučnici sa Univerziteta Britanske Kolumbije (UBC).

Ono što ovu objavu čini fascinantnom je da je ovo tek drugi put u istoriji da je radio signal koji je došao do Zemlje ponavljajući.

Teorije šta prouzrokuje radio signale sa te udaljenosti svemira, idu od eksplodiranja zvijezda koje su na ogromnoj udaljenosti od naše planete, do toga da su u pitanju transmisije koje emituje neki napredniji oblik života (vanzemaljci), objavio je britanski Independent.

Ipak za sada, kao i prvi put kada je do Zemlje došao ponavljajući radio signal, ostaće misterija, jer se radi o malom uzroku da bi se mogao donijeti naučni zaključak.

Novi radio signal se ponavlja šest puta sa iste lokacije.

"Sve do sada imali smo samo jedan ponavljajući signal. Sa više ovakvih sigala koji se ponavljaju, moći ćemo da ih izučavamo, ali i da razumijemo i riješimo ovu kosmičku slagalicu", kazala je Ingrid Sters, članica Kanadskog eksperimenta za mapiranje vodoničnog intenziteta (CHIME), i astrofizičarka sa UBC.