Đukanović i Vučić dižu tenzije radi rejtinga pred izbore

To je već stara balkanska priča - što se više dereš i svađaš sa komšijama, to češ više glasova dobiti. Kao, nama prijeti Crna Gora, ...... Detaljnije»

PRAVILA KOMENTARISANJA

Zabranjen je govor mržnje, vrijeđanje po nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi, vrijeđanje ličnosti korisnika i lica čije ime se pojavljuje na sadržajima portala kao i korišćenje vulgarnih riječi. Svako korišćenje portala suprotno gore navedenom kazniće se ukidanjem korisniku prava pristupa portalu kome će biti trajno ili privremeno zabranjen pristup. Svako ugrožavanje lične i porodične bezbjednosti korisnika portala kao i osoba čije se ime pominje u sadržajima portala, putem prijetnji ili na bilo koji drugi način, je nedozvoljeno i svako takvo ponašanje može biti procesuirano kod nadležnih organa..Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, predstavljanje u ime drugog pravnog ili fizičkog lica. Zabranjeno je pisati velikim slovima (Full Capslock).

Komentari i sadržaji koji se ne odnosi na teme portala biće obrisani bez obavještavanja, a korisnicima koji šalju takve komentare i sadržaje u više navrata biće zabranjen pristup portalu.Ukoliko korisnik smatra da je nepravedno kažnjen ima pravo da kontaktira administratora.

Komentara: 59

442DoBeograda

30-05-2020 16:20h
Kopiraju priče Afričkih diktatora od prije 40 god! I najgore što to pali kod našeg naroda ! Edo dje smo i dokle smo stigli i koliko su nas unazadili!!!!

Ne slazem se

31-05-2020 09:58h
@442DoBeograda
Osoba sebe, sama unazadi.
Nije nama niko kriv, sto smo sebe unazadili.
Za svoj zivotni promasaj, iskljucivo sam ja kriv.
Nemoj da glasamo za njih i oni nece biti na vlast.
Prosto i jednostavno.

Максим

30-05-2020 16:29h
Госпођо,пошто нијесте одавде онда нијесте ни добро информисани,тензије су дигнуте одавде тј овдје и то искључиво доношењем Закона о слободи вјероисповијести.До тада су њихови односи били идилични,а и медијски није била Црна Гора у фокусу из Србије,а и кад би била било је све братски и у љубави.
Онај ко је донио Закон прерачунао се,није очекивао или није познавао ,до тада,довољно свој народ.А онда су тек наступиле реакције из Србије,и од власти и од медија,логично јер је у питању одузимање имовине СПЦ.И Ватикан би се умијешао да му се неким Законом одузимају цркве и зато су с њима,већ унапријед,склопили Темељни уговор...Ако је један Баћо Митрић,којег сви знамо да је човјек власти,рекао да је Закон наопак и ништаван,онда је све речено,а бољег стручњака за Уставно право нема,ни на простору бивше СФРЈ.

MilacicALneMarko

31-05-2020 06:49h
@Максим
E pa vidis, zato je i donesen taj tzv.zakon. da bi se otvorio front...

word

31-05-2020 10:24h
@Максим
bla bla bla. Imovina će biti Zakonom vraćena državi.

FTW

30-05-2020 17:03h
Ada,tako ti je na Balkanu.Političari u CG,Bih i Hrvatskoj kažu kako će spriječit veliku Srbiju(Mada je to malo nemoguće za CG i Hrvatsku jer su one članice nato-a,a i za Bosnu je isto,jedino da se UN i nato ne mješaju što je malčice nemoguće...)u Srbiji kažu kako će branit državu i Srpski narod od agresije njenih komšija i eto ti mandat.Žalosno je što je narod dovoljno glup da ta ista s***a jede svaki put...

ANTE BAN

30-05-2020 17:42h
@FTW
VELEŠTOVANI SUSJED; Na našu zajedničku žalost, 1991.godine smo mi- Hrvati- morali stvaranje Velike Srbije sprečavati oružjem! Sada su druge okolnosti, i jasno da je zamišljena granica V.Srbije-Virovitica-Karlovac-Karlobag neostvariva! Ponekad zavirim na vaše portale, jer- u bivšoj SFRJ ostvario sam sve svoje snove; i faks i rukovodeću funkciju, pa kontakte i dogadjaje na čitavom Yu-prostoru ne mogu izbrisatiiz memorije. No; javljam se zbog ovog podatka od 28% Srba u CG. Jasno da je sa izuzetkom manjina, taj postotak puno veći! Dovoljno je čitati bgd-portale, pa uvidjeti da većina Srba smatra Crnu Goru srpskom pokrajinom, a sve Crnogorce- SRBIMA! Takva shvaćanje izvode ZAKLJUČAK; AVNOJ-ska Jugoslavija sa republikom CG bila je- najobičnija prevara Hrvata i Slovenaca, i- NIŠTA VIŠE! CG-glasovi trebali su Srbima za naše preglasavanje u Skupštini SFRJ, u vladi i ostalim saveznim tijelima, i stop! Zato sa vremenske distance od 30 godina mogu reći da sam,-glasajući za HDZ, za Tudjmana i za izlazak iz bivše SFRJ,- donio ispravnu odluku! A- vi se nastavie trviti i dalje!

Bjnm

30-05-2020 17:55h
@ANTE BAN
Putuj prika i ne okreći se. Ne trebaš nam ništa.

Asterix

30-05-2020 18:08h
@ANTE BAN
"jer- u bivšoj SFRJ ostvario sam sve svoje snove; i faks i rukovodeću funkciju, pa kontakte i dogadjaje na čitavom Yu-prostoru ne mogu izbrisatiiz memorije."

...i onda ste krenuli da se otcjepljujete jer vam je kao nesto hvalilo. Ko vas je to ugrozio? Zar sahovnica nije bila na republickoj zastavi Hrvatske. Bili ste industrijska sila u sklopu SFRJ, a danas ste banana drzava kao i sve ostale republike SFRJ. Snop strijela se ne moze slomiti, ali svaka moze zasebno. Da budemo iskreni - nije SFRJ bila neka regionalna sila ali definitivno nije bila ovaj vrh dna koji zovete domovinama (od Slovenije do Sv. Makedonije ili kako se god zove ovog mjeseca)...

Svi smo redom dozvolili da nas kriminalci u odjelima (politicari) pokradu i nastavljaju da to rade. Jedini put naprijed je da uzmes zastavu, stavis je na zid, spakujes kufer i pravac Zapad. U protivnom sjedi i zivotari sa zastavom u ruci.

Doha

30-05-2020 19:51h
@Asterix
Komentar pun pogodak, nažalost...

FTW

30-05-2020 22:26h
@ANTE BAN
Iridentisti smatraju šta oni hoće,to nisu ni stvorili Srbi,niti su oni jedini koji se time koriste.Svaka država na Balkanu tvrdi da joj pripada dio teritorije neke od susjednih država(čak ni CG nije ništa bolja).Pa šta ako nas u CG ima 28%,šta trebaju Crnogorci da urade,prate vaš primjer?Kako god da se država u kojoj živim zove i kakve god su joj granice,dok god ovakvi lopovi vladaju,sve je isto...

Драган КНН

30-05-2020 22:41h
@ANTE BAN
Šta sve napriča ? Vjeruješ u to ? Kod vas dva puta ponovljena laž je istina jer želite vjerovati da je tako ! Ja sam 1991 glasao za Račana , ti za Tuđmana ! Ja sam sada u Srbiji ti u EU i Hrvatskoj . Imam gdje ali se ne vraćam u moju Dalmaciju zbog takvih kao ti . U Crnoj Gori podržavam vjerujući narod i crnogorsku državnost . Pričajući o velikoj Srbiji napravili ste nikada veću Hrvatsku . Vi nas mrzite , a mi vas zbog toga žalimo jer smo za vas i Pešićku moralni gorostasi čije visine nikada dokučiti nećete ! Ako razumiješ ovaj test znači da ti srpski odlično ide ili ...

Burin

31-05-2020 07:59h
@Asterix
Odličan 5.

word

31-05-2020 10:26h
@Asterix
Niko nas nije zavadio no mi sami. Prestani makar sebe da obmanjuješ. Dok god ti i tebi sličnima mrzite sve što je drugačije od vašeg razmišljanja, podjela koje VI propagirate, ovakvog stanja će biti. Od VAS ne možemo da krenemo naprijed i živimo bolje. Političara bi se lako riješili.

Asterix

31-05-2020 14:31h
@word
Tvoj komentar apsolutno nema logike osim rijeci NAS i VAS. Naprotiv, upravo politicari su ti koji su podjelama zapoceli i produzili vlast. Pogledaj malo reportazu Branimira Kambera na YouTube o industriji u Zadru prije rata i danas. Nema nista vise danas tamo osim gradnje stanova, a bilo je svega prije rata. Do 1990 i pojave HDZ-a i Franje Tudjmana - jeste li bili tada manji hrvati nego danas? Cestitam da ste ubjedili ostatak svijeta da vam je jezik unikatan. Politizovali ste i to. Pametni hrvati ili zive na Zapadu ili vladaju ostalim hrvatima u Hrvatskoj. Isti model je i u ostatku bivse xYu. Istina boli. Znam.

ANTE BAN

31-05-2020 15:08h
@Asterix
Kakva i koja istina boli? ISTINA jest da je industrija u Zadru na koljenima! Pa- što time želite reći? Za usporedbu; industrija je(autoindustrija)- na koljenima i u Detroitu(SAD)! Bitno je da je Zadar danas veći nego ikad, i da su se ljudi orjentirali drugim djelatnostima(turizam, prevoz,usluge,itd.)!Industrija, čije proizvode ne možete plasirati za 500 mil ljudi, -ne znači apsolutno ništa! A- takva je bila većina industrije bivše SFRJ; nekonkurentna, neprofitabilna, sa niskim kapitalnim i marginalnim koeficijentom i produktivnošću! A ako mislite da su Hrvati prevareni odlaskom iz Juge, napravite anketu u Zadru, Splitu ili drugdje;Hrvatska je otvoreno društvo! GARANTIRAM Vam da se ni 2% Hrvata ne bi pristalo vratiti u Jugoslaviju!

Asterix

31-05-2020 17:19h
@ANTE BAN
Nije poenta ovdje o Jugoslaviji ili Hrvatskoj. Poenta je da je individualni zivotni standard bio neuuporedivo veci u doba SFRJ. Necu ni da ulazim u vladavinu prava i organizaciju. Problem Balkana je sto svi imamo pobrkane prioritete zbog neke krize identiteta koju eksploatisu majmuni na vlasti. Drugim rijecima i mene i tebe ce pokusati ubjediti da se zastava moze pojesti i da se od nje moze zivjeti. Ako je pripadnost drzavi toliko vazna niko iz Hrvatske ili ostatka xYu ne bi bjezao glavom bez obzira na Zapad ili na njemu radio makar privremeno sto obicno znaci stalno. Cim se vrate kuci, Balkanci vide gdje su zivjeli i sve im je jasno. To je moc vanjskog ugla gledanja na situaciju.

Sto se tice Zadra, ponavljam pogledaj video reportazu Branimira Kambera koji je Zadranin i uvjeren sam da ce ti sve biti jasno jer sumnjam da si iz Zadra.

ANTE BAN

31-05-2020 19:54h
@Asterix
POENTA NIJE ni standard ni Hrvatska, nego sukob Vučić-Djukanović, jer- to je i naslov teksta! Što se standarda tiče i dohotka "per habita", -NEMAM najnovije podatke, pa Vam ne smijem proturječiti! No; sigurno standard zadnjih godina bivše SFRJ nije bio "neusporedivo veći!" Rekao bih da je bio veći u BiH, Makedoniji, i možda- u Crnoj Gori! U Hrvatskoj-sigurno nije, a u Sloveniji danas je sigurno veći!No; morate znati da smo imali ogromnu štetu zbog srpsko-crnogorske agresije 1991.g. predodjene sa JNA,što smo trebali obnoviti. Inače;U PRAVU STE danas-svih- vode pokvareni, licemjerni političari, sa prvenstveno svojim interesima!Pred izborima smo; žarko želim da oholi Plenković izgubi i da ljevica pobijedi; borit ću se za to!

Asterix

01-06-2020 01:26h
@ANTE BAN
Poenta je uvjek novac. Raspad SFRJ je imao svoje korjene duboko u toj temi - kako se novac trosio na megalomanske fabrike bez studija ali opet novac je bio namjenjen direktnom unapredjenju drustva. Djukanovic i Vucic su dva diktatora sa diktatorskim partijama nalik HDZ-u. U Hrvatskoj je situacija sada bolja za nekoliko nijansi, u Sloveniji tradicionalno najbolje. Ipak pitanje je koliko je to sve bolje od onog sto smo imali kao gradjani 70-tih i 80-tih u SFRJ? Statistike ekonomista govore, a studija imas na Internetu, da u doba Ante Markovica, koji je na zalost bio neopjevani genije prije nego ga je Milosevic eliminisao, ekonomija je bila na vrhuncu. Zato je i sve krenulo putevima rata ka ciljevima privatizacija bivsih drzavnih giganata. Ako izvadimo nacionalizam iz istorijskog perioda onda je jasno da smo svi opljackani redom od sopstvenih politicara. Drugim rijecima, ratna steta u Hrvatskoj je bila znatno manja od stete kriminalne otimacine onog sto je stvarano cetri decenije prije 1991.

ANTE BAN

01-06-2020 13:04h
@Asterix
ISTINA; poenta jest donekle u novcu, ali- nije bila skroz u njemu! Npr. za Kosovo, Crnu Goru, Makedoniju i BiH imali smo saveznim zakonom obvezno izdvajanje(nerazvijeni dio SFRJ)!No; to smo trpjeli iz solidarnosti! Čak i saveznu odluku(Odluku SIV-a) o slanju 80 specijalaca iz svake republike na Kosovo! No; "jogurt-revolucije, "dogadjanja naroda, srbovanje i četnička ikonogrfija na mitinzima, te nasilne smjene vlasti u republikama(CG) i pokrajinama, prelilo je čašu strpljenja, i DOKAZALO da se SFRJ preuredjuje u "modernu federaciju", allias Veliku Srbiju! Nama- članovima Saveza komunista Jugoslavije ta spoznaja je teško pala, ali- nije bilo druge, nego glasati i podržati HDZ i Tudjmana! Da se vrati 1990-ta godina, opet bi napravio isto, jer sam u Srbe i Crnogorce doživio teško razočaranje i izdaju! Dakle; NIKADA VIŠE zajedno, a naši odnosi za naših života sumnjam da će se dovest u normalu; jer- ratne traume su bolne i ne blijede iz sjećanja tek tako; pozz!

Asterix

01-06-2020 16:00h
@ANTE BAN
Ja sam uvjek bio jugoslovenski orjentisan pa cak i danas to je slucaj bez prekida. Zao mi je sto se svi nismo razisli kao Cesi i Slovaci ako se vec nije mogao naci zajednicki jezik. Proslost je nosila suvise nerjesenih problema i naravno politicari su potpalili narod sa svih strana i jedini profitirali. Tito je uspio da izvuce iz svih apsolutni maksimum i dokaze koliko veliki mozemo biti timskim radom. Titov problem je sto nije shvatio da se vodja ne broji po broju podanika vec broju vodja koje moze da stvori i koji ce taj projekat zajednistva nositi u buducnost.

Primjera i dokaza radi, danas vidimo koliko su politicari uspjesni u djeljenju naroda da bi ostali na vlasti. Jasno je da se malo sta naucilo raspadom SFRJ. Kao sto sam i u prvom komentaru rekao: pametni i posteni napustaju ovaj pusti prostor i nacionalizam iza sebe i direktno unapredjuju svoj zivot na Zapadu.

ANTE BAN

01-06-2020 20:32h
@Asterix
POŠTOVANI; Uglavnom je sve tako! HDZ je bio moj oslonac samo dok je rat trajao, ali- NIKAKO_ nakon rata! Čak je HDZ i upropastio Hrvatsku stranačkim klijentelizmom, uhljebljivanjima, negativnom selekcijom, neodgovornošću, privatizacijskim pljačkama, a Plenković se u svemu tome pravi Tošo! Za HDZ-ovske morale i ljudske nule odlično vrijedi izjava filozofa Russela;"Ne volim političare, jer žele uživati u vlastitoj važnosti!" Nažalost; u rurarnim predjelima HDZ je i dalje najjači, ali- ne bih se kladio da će pobijediti; jer- u Zagrebu, centru intelektualne kreme, tvrdim Vam da neće dobiti ni 20% glasova! Vodja ljevice(SDP-a)- nažalost- još nema karizmu; bit će tijesno. A kada govorite da je S.Milošević srušio planove inž. Ante Markovića, treba reći da je to radio i Tudjman! Nekada me uhvati želja posjetiti istok bivše SFRJ, gdje sam ostavio dio svog života; u svakom slučaju, volim akademsku raspravu, pa Vam u tom smislu upućujem- POZDRAV iz Dalmacije!

Asterix

02-06-2020 00:09h
@ANTE BAN
Postovani Ante - da je bilo i ima vise ljudi kao sto smo mi do sukoba ne bi doslo. Razisli bi se mirno, a mozda cak i ostali u istoj drzavi ali reformisanoj da bude fer svima. Na veliku i obostranu tragediju narodne mase su inficirane nacionalizmom sa elementima horora iz 1940-tih. Srbima u Hrvatskoj je pricano da ce ih klati ustase, a Hrvatima da ce im cetnici isto raditi. Mali procenat nacionalista se ubacio od strane svih politicara na scenu kao katalizator promjena. Normalni ljudi su preko noci postali neandertalci. Intelektualci su gurnuti svuda na margine. Nekoliko godina kasnije politicari zaracenih strana otvaraju offshore racune na Kajmanskim Ostrvima i Kipru. Posao se dobija sa partijskom knjizicom nezavisno od kvalifikacija. Plate su i dalje mizerne, a o EU se prica redovno i sanja. U medjuvremenu se znaju sve statistike osim onih vaznih o broju gradjana koji redovno napustaju xYu drzavice u jednom pravcu. Politicarima to godi jer im takvi smetaju, a ujedno i trebaju da redovno salju novac Western Unionom rodbini. 30 godina patetike. I na zalost bice isto za dugo...

Bulaberto

22-06-2020 22:09h
@ANTE BAN
Dragi Ante, nemojte da se ljutite al slabo ste vi tu istoriju savladali, tj prihvatili ste jednostranu pisanu istoriju I to kako vidim zdravo za gotovo.

GTC

30-05-2020 17:05h
Jakog sagovornika ste nasli,pa ova zena ne zna da li je posla ili je dosla,dajte gospodo iz "vijesti" vrijeme je da se uozbiljite...

DonMikele

30-05-2020 17:13h
Na sceni je Režirani, Predizborni,Srbsko-Crnogorski"Teniski turnir"u Parovima!..kao alternativa tzv."Državnom Udaru"2016.te!Sa Srbske strane Aca i Braca..sa Crnogorske,Braco i Aco! Loptice/Varnice će"sevati" preko mrežice(naše"zdrave",ili pak"nezdrave",poltronističke, mazohističke,mrziteljske,konzervativne,primitivne,naivne, anksiozne..moždane mase, svijesti,uma i razuma!),iz časa u čas,iz dana u dan..sve do okončanja naših i njihovih "muka"!Do Naših:da Ostanemo tamo đe smo stali..njihovih:da nastave što su planirali!Nama slava,"Braći"Carstvo i Bogatstvo!Nama sijeno i slama, Njma Zob!A onda će se Turnir završiti"Bez Pobjednika",na opšte zadovoljsvo"nijemih posmatrača"!Nas,a i ovih iz Evrope!Jer njih naprosto malo interesuju"Naši Turniri"i pobjednici,a mnogo više"Mir u kući"!Odluke o pobjednicima mi nosimo"pod svojim kapicama"i olovkama u rukama!

Branko

30-05-2020 17:17h
@DonMikele
Ni ova Vesna nije cistih namjera.Ko god dijeli ovaj narod, na Srbe i Crnogorce i naziva Srbe u Crnoj Gori manjinom,radi na podjeli ovog naroda.Svaki covjek sa dva grama mozga zna da Vucic I Milo rade u dogovoru, i da Vucic pomaze Milu da sto vise podijele narod, da Vucic uzme “manjinu” od 28%, koji se izjasnjavaju kao Srbi, a Milo ostali dio naroda, koji se izjasnjava kao Crnogorci.Ko god dijeli narod u Crnoj Gori, nema ciste namjere.MI SMO JEDAN NAROD.

CG

30-05-2020 19:54h
@Branko
Znamo mi svi da smo mi u CG jedan narod. Ali kad dio tog istog naroda, pogotovo njihovi predstavnici i duhovni i politički konstantno kunu, mrze, proklinju i omalovažavaju onaj veći dio istog naroda Crne Gore, vrijeđaju himnu, jezik, zastavu, državu itd. teško je očekivati neku slogu.

Nikola

30-05-2020 22:16h
@Branko
Koji to narod,Crnogorci ili Srbi.

Fridrih

30-05-2020 18:12h
Jedna bitna razlika postoji između njih dvojice-dok je Đukanović predsjednik države sa jasno definiranim i utvrđenim državnim granicama,dotle je Vučić predsjednik provizorijuma sa nepoznatim državnim granicama.

Trovac5

30-05-2020 18:16h
Ne vjerujem da je Vucic spreman da se valja u istom blatu kao Milo. Milo vlada na podjelama vec 30 god, dok Vucic ima konkretne rezultate iza sebe i nema potrebe za tim. Mislim da ova prica nema mnogo osnova.

FTW

30-05-2020 22:30h
@Trovac5
Vučić je bio u opoziciji skoro 20 godina dok

word

30-05-2020 18:21h
2020. je godina, i dalje se prica o zastiti srba u regionu i ugrozenosti koja seze do afrike i australije. Sramota za srbe, nijesu grama odmakli u razmisljanju, a crkva i srbijanski mediji ih samo jos vise potpaljuju. Izmanipulisani, zaludjeni narod kojem je osnova postojanja nacionalizam i agresija prema onima koji misle ili vjeruju drugacije. Tom putu nema napretka, samo propast.

Niko

30-05-2020 23:09h
@word
Nacionalizam nas je više puta spasio od nestanka. Turci,Nemci,Ameri...
Tvrdoglavost nas je mnogo koštala ali smo na kraju slobodni.

Ћирилични

30-05-2020 18:36h
Јој, престаните више са овим глупавим идејама изједначавања СРБ и МНЕ. МНЕ политика је антисрпска по свим параметрима. Дукљо-мањине су нас увукле у најновији и најризичнији сукоб око цркве, јер немају ништа друго да понуде на економском плану. Србија по мом мишљењу реагује исувише млако, да не набрајам све потезе дукљо-мањина на спољном плану, изузев најбитнијег, на унутрашњем - дугогодишња дискриминација и обесправљеност Срба у ЦГ, поред државе Србије и њених х пута већих ресурса, као и "С"ПЦ -што је њихова вјечита мрља на образу. Не знам какве заједничке интересе србијанска политичка елита са МНЕ има, али који год да су, задовољавају се мрвицама. Много више могу да добију у сваком смислу, ако од српског корпуса направе нешто више од неповезаних гласача за задовољење потреба лидерчића ткз. опозиције. Конкретно, окупљање цијеле српске популације око нове (и праве) српске националне странке, улазак у власт, преузимање пола државе, масовно запошљавање сународника и неутралисање антисрпске политике. Србијански интерес је ваљда да има пријатељску управу у ЦГ, а са Србима у власти, то је гаранција.

Mitar

30-05-2020 22:25h
@Ћирилични
Reaguje onoliko koliko u datom trenutku odgovara bratu mu (po načinu vladanja i demokratskim principima) Milu! Sjetite se drugog dana nakon pokušaja"državnog udara"i njegove konferencije za štampu! Tada je Milu dao sertifikat za izbore i pokradeni pobjedu! A vođe fronta gurnuo u lsžirani proces!?!

Ћирилични

31-05-2020 13:02h
@Mitar
Моје памћење сеже даље од Вучића - србијански (и "С"ПЦ) немар према српском питању је типичан.

Prso

30-05-2020 18:44h
Nije mi jasno ksko ovog naseg krimosa mozete uporedjivati sa Vucicem. VUCIC nesto i uradi u Srb ovaj odje pokrade sve unisti. Narod nije svijestan mladi da nece penziju vise imati.

cgStega

30-05-2020 19:17h
Prestanite sa zapaljivim jezikom! kaže Pešićeva i dodade Crnogorci su po etničkom porijeklu Srbi. Kako čudno pišu riječ voda.

Emilijano Zapata

30-05-2020 19:24h
Imaju istog medijskog gurua i spin majstora.Ali narod više nije toliko naivan.

skarlet

30-05-2020 19:31h
tako se to radi....podijelis narod oko crkve i nacije pa korupcija i nepotizam postaju drugorazredne price... ponekad medjutim vlastodrsci se prevare pa izazovu suprotnu reakciju... ima puno Crnogoraca kojima se ove podjele ne dopadaju... a pitanje polozaja SPC u CG je po mom misljenju sada namjerno akzuelizovano... i to na jako ruzan nacin

RamaHudiN

30-05-2020 20:54h
treba ih smijenit oboje pa neka se onda razmisljaju sta su pocinili

LepiPepiDboy

30-05-2020 21:03h
Vesna Pesic. Gde je nadjoste? Prva stvar koju je uradila posle 5.Oktobra nije bio da radi na reformi Srbije nego je odmah od Svilanovica trazila ambasadorsko mesto u Meksiku.
Posle je Kostunica vratio u Srbiju, a ona je i dan danas ljuta jer je morala da ostavi decka u Meksiku. Probajte nekog sa kredibilitetom da stavite na naslovnu stranu.

AleksBG

30-05-2020 21:59h
Dokle uporedjivati Vučića i Djukanovića? Vučić je doveo razne investitore u Srbiju, izgradio gomilu fabrika i raznoraznih radnih mesta, obnovio domove zdravlja i bolnice, izgradio veliki broj puteva i mostova i dalje da ne nabrajam jer ima mnogo stvari... A Djukanović 30 godina na vlasti i nije ni 10% toga uradio. Djukanović je obećao EU čim se stekne nezavisnost, a od toga prošlo 14 godina. Srbija je konstantno izložena optužbama da vrši agresiju nad Crnom Gorom zato što CG donosi zakone koji smetaju 60% ljudi u Crnoj Gori. Vlast CG ne priznaje srpski za jezik većine iako se većina izjasnila da ga govori. Ovo sa zatvaranjem granica je oteralo više od pola onih koji su hteli da dodju u CG i to će uništiti posao mnogima koji drže privatan smeštaj. Njih niko ni ne spominje a oni će ubedljivo najviše biti oštećeni. Da je Srbija toliko zarazna, sigurno nam ne bi poslali stotine studenata iz CG. Ove mere "reciprociteta" su ništa. Zbog stalnih optužbi za agresiju, četništvo i fašizam možemo uvesti vizni režim za gradjane CG, nametnuti takse od 100%, zabraniti da naši proizvodi idu za Crnu Goru i zabraniti našim gradjanima ulaz u CG zbog opasnosti da budu napadnuti. Ovo su naravno vrlo oštre mere i CG bi bila uništena sa ovim. Ovo nikako ne bih voleo, ali budite sigurni da ako vam ovi ostanu, Srbija će biti prinudjena da uradi nešto od toga jer je konstantno pod optužbama da je opasnost za Crnu Goru. Cilj njihove vlasti je širenje panike o velikoj Srbiji koja ne postoji.

FTW

30-05-2020 22:42h
@AleksBG
To ti je način pobjede na izborima danas u svim državama bivše juge(osim u Srbiji).A opet nebi me čudilo da milo upravo hoće da Srbija nametne neku vrstu sankcija Crnoj Gori,kako bi imao opravdanje za svoje postupke,jer se ne može boriti protiv Srpske agresija ako nje nema.I nije mi jasno kako su ljudi glupi,jer je CG u nato,a Srbija je,izuzev BiH,opkružena nato članicama,tako da nepostoji ni najmanja šansa za bilo kakvu inkurziju od strane Srbije na CG,ili bilo koju drugu državu u regionu,čak ni na Bosnu...

Kodrica

30-05-2020 22:46h
@AleksBG
Vodi ga kuci kad ti je dobar.Samo nemoj da se petlja po komšiluku.E jadni ste i vi takvi kad vjerujete Vučiću.Neka vam vlada Vule jos 30 godina

Niko

30-05-2020 23:17h
@AleksBG
E ovako. Za BG i okolinu znam. Ima pisla,da ga nadješ za 5min (ne preterujem), svuda traže radnike. Ali plate su male,realan prosek je 400 evra. Te plate je država ograničila da bi investitori dolazili. Beograd je skup i nije dovoljno za život. Srbija se gradi ali narod je siromašan.

Новосађанин123

30-05-2020 23:53h
@AleksBG
Слажем се, реално бољег избора од Вучка немамо јер је једини који ради на унапређењу Србије. За разлику од Ђукановића, добијао је изборе на основу свега што је урадио за Србију, а ту наравно спада изградња путева, довођење инвеститора, отварање на хиљаде радних места. Дугачка је листа. Елем, ја спадам међу оне што су хтели доћи у ЦГ, али су после ове одлуке одустали. Политика ме не занима, али све има своје мере толеранције. Ако у ЦГ поново изаберу исту власт која им ништа донела није за 30 година, ја се тамо ни нећу враћати јер ми је то порука да народ Црне Горе заиста верује да им је држава на удару којекакве великосрпске агресије. Ова власт им се само бави блаћењем Србије и убеђивањем да је она опасност, уместо планова како да побољшају живот свим становницима своје земље. Нећу да идем негде где верују да је Србија крива за све њихове проблеме и где ме сматрају агресором. Ништа лично, али ваља имати мало самопоштовања.

Burin

31-05-2020 07:55h
@AleksBG
Pljuješ po milu, vučića dizeš u nebo, a oni braća po svemu. Jedina razlika je što ovaj naš nikad ne lupa, dok vučko nikad ne prestaje. Viđenje ti je baš onakvo kakvo njih dvojica žele. Dok oni uništavaju i kradu, nama kost da se glođemo između sebe. Priča o uvođenju viza, taksama 100%(to prepisuješ od kosovara) i slično ti je potpuno nebulozna i ne ide u prilog nikome ni u Crnoj Gori ni u Srbiji. Srećom pa najveći dio građana ne misli tako.

VoliteSeLjudi

31-05-2020 09:40h
@Burin
Bravo!
Učitavam komentare

Prijavi komentar

Odaberite razlog prijave komentara: