Haški Tribunal jutros je po drugi put oslobodio bivšeg vođu OVK Ramuša Haradinaja krivice za zločine nad civilima na zapadu Kosova 1998. godine... Detaljnije»
PRAVILA KOMENTARISANJA
Zabranjen je govor mržnje, vrijeđanje po nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi, vrijeđanje ličnosti korisnika i lica čije ime se pojavljuje na sadržajima portala kao i korišćenje vulgarnih riječi. Svako korišćenje portala suprotno gore navedenom kazniće se ukidanjem korisniku prava pristupa portalu kome će biti trajno ili privremeno zabranjen pristup. Svako ugrožavanje lične i porodične bezbjednosti korisnika portala kao i osoba čije se ime pominje u sadržajima portala, putem prijetnji ili na bilo koji drugi način, je nedozvoljeno i svako takvo ponašanje može biti procesuirano kod nadležnih organa..Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, predstavljanje u ime drugog pravnog ili fizičkog lica. Zabranjeno je pisati velikim slovima (Full Capslock).
Komentari i sadržaji koji se ne odnosi na teme portala biće obrisani bez obavještavanja, a korisnicima koji šalju takve komentare i sadržaje u više navrata biće zabranjen pristup portalu.Ukoliko korisnik smatra da je nepravedno kažnjen ima pravo da kontaktira administratora.
Galbraith je i ovo rekao
http://www.jutarnji.hr/peter-galbraith-o-akciji-oluja--etnickog-ciscenja-nije-bilo-jer-vojska-nije-nikoga-protjerala/939938/
prošle godine.
leonov29k
30-11-2012 07:32h
zg,Hrvatska danas a kamoli prije 20 godina nije u stanju da proizvede bespilotne letilice.Da kupi DA.Da dobije na polon DA.Od BNDa ste dobili najmodernije uređaje za prisluškivanje,devedesetih.Srbija koja prizvodi avione ima 4 bespilotne letilice izraelske proizvodnje.O Amerikancima i OLUJI neću ništa više,jer to je opšte poznata činjenica.Pozdravljam tvoju korektnu raspravu,za razliku od crnogorske SDPovštine.
leonov29k
30-11-2012 07:42h
zg,ako insistiraš na izvorima evo za početak izjava Pitera Galbrajta od prije neki dan.Nastaviće se...
ZG
30-11-2012 07:48h
leonov
galbraith je odmah demantiran. W. cristhoper je direktno zvao Granića i zaustavio operaciju Južni tok. Ne kako je Galbraith rekao, nego kako sam ti ja rkao, radi mogučnosti 350 tisuća izbjeglica i radikalizacije jugoslavije i otvorenog sukoba NATO i SRJ.
ZG
30-11-2012 08:21h
leonov
sve što govoriš o amerikancima u oluji se zasniva na tvojoj rijeći i nekom izvoru. jednostavno reci gdje si to pročitao jer sve ostalo je dječija prića. Da mi smo proizveli te male zrakoplove i ugradili tehnologiju u njih. srbija nije proizvođać zrakoplova. to je bila bivša SFRJ, a general Rendulić koji je konstruirao jastreba i galeba, pa njegov sin koji sada živi u
leonov29k
30-11-2012 08:11h
zg,kada se dohvatismo avijacije,da li si čuo za akciju naše avijacije 1999. i bombardovanje aerodroma Rivas kraj Tirane?
leonov29k
30-11-2012 08:05h
zg,srednjovjekobni Hrvati i Srbi nisu što i današnji.Svaka škola ima aviomodelarsku i raketašku sekciju.Ajmo da se uozbiljimo.Elektronika npr.kamere za noćno izviđanje itd.Srbi su ljetos koristili svoje za nadgledanje šumskih požara.Spakovane staju u ranac.Inače prije neki dan je izašla knjiga o avionu ORAO.Opisane su bitke iznad HR i BiH,akcije na sjeveru Albanije 1998.Biće zanimljivo štivo.
leonov29k
30-11-2012 08:22h
zg,bilo mi je zadovoljstvo razmijeniti misli sa tobom.Pozdrav i svako dobro.
ZG
30-11-2012 07:59h
I demant ovoga zadnjeg što je rekao galbraith;
http://www.tportal.hr/vijesti/hrvatska/228088/Vesna-skare-Ozbolt-i-Mate-Granic-demantiraju-Galbraitha.html#.ULkP3-RQZmw
Nema baš karaktera galbraith.
ZG
30-11-2012 07:44h
leonov
Da, razimislim što želiš reći. istina je da smo imali edukacije, ali je istina da smo puno novaca uložili u tehnologiju koja je u službi rata. Da, proizveli smo bespilotne letjelice i vjeruj mi da i dijete zna napraviti avion koji se može dignuti u zrak, samo je stvar tehnologije za koju treba novaca. Ovo drugo ne želim komentirati jer hrvatski narod je iz ranog srednjeg vijeka bio dobar i više negodobar sa Crnogorcima i to znamo po rođenju. Sa njihovim kraljem smo zajedno vojevali.
ZG
30-11-2012 07:21h
najgora stvar koju sam vidio. u akciji "Oluja". Otvoren je koridor za povlačenje i paravojnih formacija i civila. to je bilo na Banovini. Zbog zagušenosti ceste od nesretnih ljudi kojima je Martić naredio evakuaciju pobunjenički tenkovi u bijegu su gazili svoje pred sobom tenkovima. To je bilo prestrašno. Ti ljudi su i dalje građani RH, a za 8 mjeseci i građani EU i vrlo iskreno im je rekao general gotovina da se vrate. Nažalost, politika Beograda, tadašnja im je zagorčala život.
ZG
30-11-2012 06:52h
madman montenegro
ma naravno da ih nije bilo 15 000. to je sila koja je raspolagala sa raketnim sustavom "orkan". svi znate da je Martić poslao na Zagreb. Svatko zna da su bili naoružani. general Mrkšić je čestitao na operaciji i to je sve.
ZG
30-11-2012 06:48h
Ja ne želim trolovati kako vi kažete, ali želim reći kako je to bilo kod nas. poštujem ovaj portal i shvaćam ovo kao diskusiju o povijesti. nisam htio nikoga uvrijediti ili sačuvaj bože baviti se nacionalizmom, jer to nisam. M;islim da sam i veliki pacifista, poslije svega i nikome nebi htio da se ponovi ista stvar. Cilj je da otvorimo oči i jednostavno i ljudski se poštujemo. To je sve.
ZG
30-11-2012 06:25h
To mijenjanje o čemu govoriš je špekulacija. Možda možemo govoriti o tome da su nas zaustavili pred Banja Lukom koja je bila već evakuirana. To je istina. Realno i vojno, doista smo sa Armijom BiH spremni do Drine u mjesec dana.
madmanmontenegro
30-11-2012 06:44h
@mika-potomak zelenasa Kad god progovoris ti slazes.Prvo nije bilo 15000 krajisnika nego 30000 srpskih dobrovoljaca koji su okupirali Hrvatsku i unistavali sve pred sobom.Zapaljeno je i unisteno preko 800 katolickih crkava,na hiljade kuca,opljackano sve sto se moglo ponijeti.Sve su to slavni srpki junaci ponijeli u Srbiju.Kao odgovor na zlocine srbijanskih dobrovoljaca stigla je Oluja.
ZG
30-11-2012 06:35h
Da, razlog zaustavljanja pred Banja lukom je biomogučnost uključenja otvoreno, dakle bez skrivanja vojske Jugoslavije. Naravno to vojno nije ništa značilo, ali politički je smetalo i SAD i EU. nije značilo jer je bila konstantno uključena u rat. U tom slučaju bi se uključio NATO na Srbiju prije. I još jedan razlog jer se zapad bojao još 350.000 izbjeglica. To je istina. Vojno, bili smo spremni osloboditi i državu BiH sa njihovom vojskom armijom BiH za što je i potpisan sporazum.
madmanmontenegro
30-11-2012 01:25h
*** deleted by admin ***
ZG
30-11-2012 01:14h
Korištenje bespilotnih letjelica Mah-01u Hrvatskoj, u vojno redarstvenoj operaciji Oluja.
Izbjegavanje ne selektivnog granatiranja i uporabe topništva, te izbjegavanje civilnih ciljeva po NATO standardima "Bombdamageassessment" BDA.
Sve to korišteno je u VRO-Oluja, te pripremamam iste vojno redarstvene operacije.
ZG
30-11-2012 12:36h
leonov@
Sa sigurnošću ti mogu reći da nije bilo nikakvih amerikanaca i baze CIA. naravno da su agenti svih obavještajnih službi hodali okolo i naokolo, ali u organizaciji nisu bili. Ono što ti neznaš mi smo imali bespilotne letjelice iz domače radinosti pa smo sa njima snimali i bacali čak letke na Slunj tijekom vojne parade pobunjenih Srba. To nije neka tehnologija za napraviti. Reci nam koji je to američki izvor da i mi pročitamo. Smiješno mi je ponavljati ovo.
Fileo57v
30-11-2012 12:42h
@madman montenegro za razliku od tebe, nemam razloga da se stidim, tim više odričem nekoga, naprotiv - ponosan sam. Neću da ti smetam, raduckaj, zaradi tu koru hleba...
ZG
30-11-2012 12:54h
leonov
Pogledaj ovo http://youtu.be/LIGJPtfZ4oU. Tu češ vidjeti na koji način smo skupljali obavještajne podatke i sa kojim letjelicama smo to radili.
madmanmontenegro
30-11-2012 12:37h
@Fileo Tvoj rjecnik pun mrznje te odaje,nema potrebe da se pravdas sa partizanima jer se mnogi danasnji srbi odricu predaka pa i ti djedova.Svaki rat je poceo sa pricom o ugrozenosti srba koji su htjeli veliku Srbiju.Svaki se zavrsio gubitkom tih teritorija jer ne moze nista na silu i sirenjem lazi.
ZG
30-11-2012 12:48h
BL M-99 Bojnik pod tim imenom vodimo bespilotnu letjelicu proizvedenu u domovinskom ratu. Imate na netu sve o njoj
leonov29k
30-11-2012 12:23h
zg,ovo o američkoj avijaciji prenosim iz američkih izvora.Baza bespilotnih letilica je bila na Braču,a baza CIA u Zadru.Da Hrvati idu u rat,meni je bilo jasno kada sam vidio paradu ZNG sa upotrebom naci pozdrava...
ZG
30-11-2012 12:43h
leonov
Nikakvih baza CIA nije bilo to ti sa sigurnošću mogu reći. Reci nam koji to izvor tvrdi. Sa druge strane mi smo konstruirali bespilotne letjelice što uopće nije tajna i možeš ih naći netu slike istih iz 1991.g. Sa njima smo i snimali i vojnu paradu pobunjenih Srba u Slunju i bacali letke. Zanima me taj izvor koji vas dezinformira.
http://img.photobucket.com/albums/v244/posejdon/MAH2ikonstruktoriuSlavonskiBrodkolovoz1991.jpg
ZG
30-11-2012 12:46h
Napišite samo hrvatske bespilotne letjelice iz domovinskog rata, ako želite vidjeti da si demantirate te gluposti o CIA i šta ja znam
Fileo57v
30-11-2012 12:17h
@madman montenegro "Probitačnost 'nacionalnog osećanja' među prvima su iskoristili mediokriteti, propalice i lopovi..." (Svetislav Basara)
Ja nisam četnik, porodica i rodbina mi je sva bila u partizanima... Uglavnom pronašao si se i prepoznao. I opet ti kažem - nadam se da zaradiš tu crkavicu, da imaš šta da pojedeš i još ponekoga prehraniš. A za tvoje bjesnilo nema lijeka, šta li te ujelo, zarazilo, da mi je znati...
Paprikas
30-11-2012 12:15h
Ne podrzavam oslobadjanje ovog covjeka. Ali pitanje je da li cete svi vi koji ste osudili oslobadjanje Haradinaja, isto tako postupiti u slucaju oslobadjanja Mladica i Karadzica?
madmanmontenegro
30-11-2012 11:49h
@Fileo Ne pominjem ja uzalud cetnike kad ti i tvoja bratija sirite tu zlu ideologiju.Hranite svoje duse mrznjom prema svakome ko nije srbin.Vidis u svakom ustastvo,svakom ko ne podrzava tvoje naci stavove.A ne vidis zlo koje konstantno dolazi iz Srbije,zemlje u kojoj je rodjen prvi fasista na Balkanu...
ZG
30-11-2012 11:47h
Jedan veliki čovjek i građanin Europe, intelektualac, Srbin Jova Jovanović Zmaj mislio je o Hrvatima sasvim drugačije od vas. Interesantno da je i govorio svojim Srbima da se ugledaju na Hrvate i shodno tome je napisao pjesmu;
Hrvat se ne bori da što otme kome,
Čuva sveti oganj na ognjištu svome.
I dok tako čini u najteži dani
I Bog je i pravda na njegovoj strani.
A kuda će Srbin - zar on da se dade
Putu, na kom nema ni Boga ni nade?
Fileo57v
30-11-2012 10:32h
@madman montenegro - provokatoru, odmah si se našao i prepoznao... pa ti ovdje po portalu propagiraš tipično fašističke ideje, stalno bljuješ otrov međunacionalne mržnje... ne govorim ja uzalud o ustašoidnosti takvih kao što si ti! Nadam se da zaradiš koju crkavicu zahvaljujući svojim komentarima...
madmanmontenegro
30-11-2012 10:26h
@Fileo Ovaj ZG je lokalni provokator i ima zadatak samo da nas troluje... Što tiče ustašoidnosti naše vlasti i ne samo, bolje bi bilo da nam je predsjednik države i parlamenta Hrvat. Ovakav fasisticki rjecnik je doveo do ratova devedesetih.Srbijanci su svakoga nazivali ustasom i izdajnikom samo da bi doslo do sukoba,usli u Hrvatsku,krali,palili i unistavali sve u ime pravoslavlja.Lijeci se!
ZG
30-11-2012 10:01h
dahe@
slažem se sa tobom da je Hrvatska najgora za one koji se necivilizirano ponašaju, manipulantima i falsifikatorima. U prvom redu moraš prestati mrziti, izbaciti dogmu i proširiti svjetonazore. sa time češ početi poštovati i tuđe baštine i kulture. Znaš to je bitno ako želiš da te poštuju inače ostaješ sam.
ZG
30-11-2012 09:32h
Crnagora će brzo biti članica NATO, ali i EU na čemu če joj RH pomoći.
dahe
30-11-2012 09:52h
ZG@
Nije onakva nego je i gora.
ZG
30-11-2012 09:29h
Hrvatska je abolirala niz pobunjenih Srba. već dugo u političkoj sceni RH ima Srba i to na odgovornim funkcijama. I savjetnik predsjednika Josipovića je Srbin. da ne govorim Stanimirović koji je i bio u vladi tzv krajine. Dakle, hrvatska nije onakva kakvom su ju htijeli prikazati Srbi.
Fileo57v
30-11-2012 10:14h
Ovaj ZG je lokalni provokator i ima zadatak samo da nas troluje... Što tiče ustašoidnosti naše vlasti i ne samo, bolje bi bilo da nam je predsjednik države i parlamenta Hrvat. Hrvati su već shvatili sve blagodeti EU i NATO, naveliko kritikuju globalizaciju i neoliberalnu politiku zapada, pljačkašku privatizaciju, ostvarili su kakvo-takvo nacionalno pomirenje itd.
ZG
30-11-2012 09:17h
Ono što je bitno za temu članka, Hrvatska je osudila dva svoja generala za ratni zločin i niz drugih ( Glavaš, Norac). Zločina je bilo i to svakako treba osuditi ali nametanje pravde te optuživati cijelu naciju je bolesno.
ZG
30-11-2012 08:17h
leonov, Gotovina je bio narednik legije stranaca za razliku od generala Ante Rose koji je bio bojnik u legiji što je i najveći čin koji stranac može dobiti u legiji. Srbi plasiraju informacije da su amerikanci vodili operaciju Oluja i njihovo zrakoplovstvo što je u potpunosti neistina. Imali smo generalski kadar Stipetić, Domazet, Letica,Bobetko, Tus, Roso, ... Ante Gotovina je vodio sektor jug. Amerikanaca nije bilo.
ZG
30-11-2012 09:01h
žalosno je da je do toga uopće došlo a nudile su se opcije mirnog reintegriranja što je vidljivo poslije na istočnoj Slavoniji da je funkcioniralo i nije bilo izbjeglica. Češka i Slovačka su se mirno razišli a nas Srbija nije pustila zbog njihove bolesne ideje Velike Srbije. nama je to bila nakraju jedina opcija.
ZG
30-11-2012 08:29h
Oluja se dugo pripremala a predhodnica je bila i zauzimanje Grahova i odsjecanje Knina, a da ne govorim i o operaciji Bljesak koja je potpuno razbila pobunjene Srbe. Doslovce smo porazili Srpsku vojsku. Jasno mi je zbog čega Srbi govore da smo imali pomoć.
ZG
30-11-2012 08:17h
Imali smo dobru obavještajnu službu i propagandu koja je i razbila pobunjene Srbe. Nikakvo američko zrakoplovstvo nije bilo već isključivo HRZ i mig 21 kojih smo tada imali oko 20 kom. Ono što znam da su bili ruski časnici na helikopterima Mi 24.
ZG
30-11-2012 08:22h
Nešto kasnije operacija maestral koja je također briljantno odrađena u suradnji sa 5. korpusom Armije BiH. Zaustavljena je iznad Banja Luke,koja je već bila evakuirana.
Sefkija
30-11-2012 07:32h
ne fali bagre po bivsoj yu...
leonov29k
30-11-2012 07:20h
Gotovina je bio kaplar Legije stranaca do 1991.i on je bio nesposoban da vodi akciju od 300000 vojnika.Akcijom su rukovodila 3 generala JNA i američki generali i avijacija.Jedan od te trojice je general Tus,jedan od najsposobnijih generala ex JNA.Prema tome ima smisla Šljivančaninova čestitka slobode.Što se tiče Haradinaja,tose reguliše u stilu MOSADA.
Zeljoni
29-11-2012 08:18h
Админ
Зашто ми нема коментара???
називате се слободним порталом?
duklja75o
29-11-2012 08:12h
morh@ nisi vrijedan komentara. Ulcinjani su za razliku od tebe svi odreda bili za CG 2006 a i danas su. Meni su Ulcinj i H.Novi, Rozaje i Cetinje podjednako dragi...a tebi srecan put... Valjda i ti pronadjes domovinu za sebe.
JVUO
29-11-2012 08:14h
Одмах да се прогласи за почасног грађанина метрополе зване Титовград, приличи и Харадинају и Титовграду.Свој на своме !
PRAVILA KOMENTARISANJA
Zabranjen je govor mržnje, vrijeđanje po nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi, vrijeđanje ličnosti korisnika i lica čije ime se pojavljuje na sadržajima portala kao i korišćenje vulgarnih riječi. Svako korišćenje portala suprotno gore navedenom kazniće se ukidanjem korisniku prava pristupa portalu kome će biti trajno ili privremeno zabranjen pristup. Svako ugrožavanje lične i porodične bezbjednosti korisnika portala kao i osoba čije se ime pominje u sadržajima portala, putem prijetnji ili na bilo koji drugi način, je nedozvoljeno i svako takvo ponašanje može biti procesuirano kod nadležnih organa..Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, predstavljanje u ime drugog pravnog ili fizičkog lica. Zabranjeno je pisati velikim slovima (Full Capslock).
Komentari i sadržaji koji se ne odnosi na teme portala biće obrisani bez obavještavanja, a korisnicima koji šalju takve komentare i sadržaje u više navrata biće zabranjen pristup portalu.Ukoliko korisnik smatra da je nepravedno kažnjen ima pravo da kontaktira administratora.
Komentara: 237
ZG
30-11-2012 08:30htakođer
ZG
30-11-2012 08:12hZG
30-11-2012 07:56hhttp://www.jutarnji.hr/peter-galbraith-o-akciji-oluja--etnickog-ciscenja-nije-bilo-jer-vojska-nije-nikoga-protjerala/939938/
prošle godine.
leonov29k
30-11-2012 07:32hleonov29k
30-11-2012 07:42hZG
30-11-2012 07:48hgalbraith je odmah demantiran. W. cristhoper je direktno zvao Granića i zaustavio operaciju Južni tok. Ne kako je Galbraith rekao, nego kako sam ti ja rkao, radi mogučnosti 350 tisuća izbjeglica i radikalizacije jugoslavije i otvorenog sukoba NATO i SRJ.
ZG
30-11-2012 08:21hsve što govoriš o amerikancima u oluji se zasniva na tvojoj rijeći i nekom izvoru. jednostavno reci gdje si to pročitao jer sve ostalo je dječija prića. Da mi smo proizveli te male zrakoplove i ugradili tehnologiju u njih. srbija nije proizvođać zrakoplova. to je bila bivša SFRJ, a general Rendulić koji je konstruirao jastreba i galeba, pa njegov sin koji sada živi u
leonov29k
30-11-2012 08:11hleonov29k
30-11-2012 08:05hleonov29k
30-11-2012 08:22hZG
30-11-2012 07:59hhttp://www.tportal.hr/vijesti/hrvatska/228088/Vesna-skare-Ozbolt-i-Mate-Granic-demantiraju-Galbraitha.html#.ULkP3-RQZmw
Nema baš karaktera galbraith.
ZG
30-11-2012 07:44hDa, razimislim što želiš reći. istina je da smo imali edukacije, ali je istina da smo puno novaca uložili u tehnologiju koja je u službi rata. Da, proizveli smo bespilotne letjelice i vjeruj mi da i dijete zna napraviti avion koji se može dignuti u zrak, samo je stvar tehnologije za koju treba novaca. Ovo drugo ne želim komentirati jer hrvatski narod je iz ranog srednjeg vijeka bio dobar i više negodobar sa Crnogorcima i to znamo po rođenju. Sa njihovim kraljem smo zajedno vojevali.
ZG
30-11-2012 07:21hZG
30-11-2012 06:52hma naravno da ih nije bilo 15 000. to je sila koja je raspolagala sa raketnim sustavom "orkan". svi znate da je Martić poslao na Zagreb. Svatko zna da su bili naoružani. general Mrkšić je čestitao na operaciji i to je sve.
ZG
30-11-2012 06:48hZG
30-11-2012 06:25hmadmanmontenegro
30-11-2012 06:44hZG
30-11-2012 06:35hmadmanmontenegro
30-11-2012 01:25hZG
30-11-2012 01:14hIzbjegavanje ne selektivnog granatiranja i uporabe topništva, te izbjegavanje civilnih ciljeva po NATO standardima "Bombdamageassessment" BDA.
Sve to korišteno je u VRO-Oluja, te pripremamam iste vojno redarstvene operacije.
ZG
30-11-2012 12:36hSa sigurnošću ti mogu reći da nije bilo nikakvih amerikanaca i baze CIA. naravno da su agenti svih obavještajnih službi hodali okolo i naokolo, ali u organizaciji nisu bili. Ono što ti neznaš mi smo imali bespilotne letjelice iz domače radinosti pa smo sa njima snimali i bacali čak letke na Slunj tijekom vojne parade pobunjenih Srba. To nije neka tehnologija za napraviti. Reci nam koji je to američki izvor da i mi pročitamo. Smiješno mi je ponavljati ovo.
Fileo57v
30-11-2012 12:42hZG
30-11-2012 12:54hPogledaj ovo http://youtu.be/LIGJPtfZ4oU. Tu češ vidjeti na koji način smo skupljali obavještajne podatke i sa kojim letjelicama smo to radili.
madmanmontenegro
30-11-2012 12:37hZG
30-11-2012 12:48hleonov29k
30-11-2012 12:23hZG
30-11-2012 12:43hNikakvih baza CIA nije bilo to ti sa sigurnošću mogu reći. Reci nam koji to izvor tvrdi. Sa druge strane mi smo konstruirali bespilotne letjelice što uopće nije tajna i možeš ih naći netu slike istih iz 1991.g. Sa njima smo i snimali i vojnu paradu pobunjenih Srba u Slunju i bacali letke. Zanima me taj izvor koji vas dezinformira.
http://img.photobucket.com/albums/v244/posejdon/MAH2ikonstruktoriuSlavonskiBrodkolovoz1991.jpg
ZG
30-11-2012 12:46hFileo57v
30-11-2012 12:17hJa nisam četnik, porodica i rodbina mi je sva bila u partizanima... Uglavnom pronašao si se i prepoznao. I opet ti kažem - nadam se da zaradiš tu crkavicu, da imaš šta da pojedeš i još ponekoga prehraniš. A za tvoje bjesnilo nema lijeka, šta li te ujelo, zarazilo, da mi je znati...
Paprikas
30-11-2012 12:15hmadmanmontenegro
30-11-2012 11:49hZG
30-11-2012 11:47hHrvat se ne bori da što otme kome,
Čuva sveti oganj na ognjištu svome.
I dok tako čini u najteži dani
I Bog je i pravda na njegovoj strani.
A kuda će Srbin - zar on da se dade
Putu, na kom nema ni Boga ni nade?
Fileo57v
30-11-2012 10:32hmadmanmontenegro
30-11-2012 10:26hZG
30-11-2012 10:01hslažem se sa tobom da je Hrvatska najgora za one koji se necivilizirano ponašaju, manipulantima i falsifikatorima. U prvom redu moraš prestati mrziti, izbaciti dogmu i proširiti svjetonazore. sa time češ početi poštovati i tuđe baštine i kulture. Znaš to je bitno ako želiš da te poštuju inače ostaješ sam.
ZG
30-11-2012 09:32hdahe
30-11-2012 09:52hNije onakva nego je i gora.
ZG
30-11-2012 09:29hFileo57v
30-11-2012 10:14hZG
30-11-2012 09:17hZG
30-11-2012 08:17hZG
30-11-2012 09:01hZG
30-11-2012 08:29hZG
30-11-2012 08:17hZG
30-11-2012 08:22hSefkija
30-11-2012 07:32hleonov29k
30-11-2012 07:20hZeljoni
29-11-2012 08:18hЗашто ми нема коментара???
називате се слободним порталом?
duklja75o
29-11-2012 08:12hJVUO
29-11-2012 08:14hPrijavi komentar
Odaberite razlog prijave komentara: