Voditelj ruske državne TV: Prigožin je izgubio razum zbog velikih suma novca

"Mislio je da može da se suprotstavi i ruskom Ministarstvu odbrane, i državi i lično predsjedniku (Vladimiru Putinu)", rekao je novinar

22432 pregleda 10 komentar(a)
Prigožin, Foto: Reuters
Prigožin, Foto: Reuters

Ruska državna televizija bliska Kremlju, optužila je danas šefa paravojne grupe Vagner Jevgenija Prigožina da je "izgubio razum" pošto je primio milijarde javnog novca.

Agencija Frans pres ocijenila je da takav stav ilustruje novi narativ ruske vlade o Vagneru poslije nedavne neuspjele pobune.

"Prigožin je izgubio razum zbog velikih suma novca", izjavio je voditelj Dmitrij Kiseljev tokom svoje redovne emisije u nedjelju.

Kiseljev je rekao da Prigožin ima osjećaj da mu je sve dozvoljeno još od operacija Vagnera u Siriji i Africi.

Dodao je da je taj osjećaj pojačan kod Prigožina kad su njegovi borci zauzeli ukrajinske gradove Soledar i Bahmut.

"Mislio je da može da se suprotstavi i ruskom Ministarstvu odbrane, i državi i lično predsjedniku (Vladimiru Putinu)", rekao je novinar.

Kiseljev je bez pružanja dokaza rekao da je Vagner dobio 858 milijardi rubalja (8,8 milijardi eura) javnog novca.

Jedan od glavnih faktora pobune grupe Vagner bilo je odbijanje ruskog Ministarstva odbrane da "produži unosne ugovore" potpisane sa ketering grupom Konkord koju posjeduje Prigožin, rekao je novinar.

Pobuna grupe prošle nedjelje uzdrmala je ruske vlasti usred rata u Ukrajini. Plaćenici su tokom nekoliko sati zauzeli štab ruske vojske u Rostovu na Donu i krenuli ka Moskvi.

Pobuna je okončana dogovorom o odlasku Prigožina u Bjelorusiju. Nisu najavljene nikakve kazne protiv boraca grupe, ali se čini da je neizvjesna budućnost poslovanja Prigožina.

Bonus video: