ZAKLJUČILI DA JE DOŠLO DO PROPUSTA

Savjet RTCG: Utvrditi ko je izvršio tehničku intervenciju na spotu sa namjerom da se isiječe dio na kojem je Mudreša

Savjet je naložio da se u istom postupku utvrdi da li je tokom spornog gostovanja Jelene Vukašinović iz CZIP-a voditelj Jutarnjeg programa TVCG Dejan Bijelić ili bilo koje drugo službeno lice TVCG spriječilo ili sugerisalo gošći Vukašinović da ne pomene ime novinarke Mudreše

24070 pregleda 269 reakcija 10 komentar(a)
Foto: Printscreen YouTube
Foto: Printscreen YouTube

Savjet Radio-Televizije Crne Gore usvojio je prigovor novinarke Televizije Vijesti Aleksandre Mudreše zbog cenzure video spota nevladine organizacije Centar za zaštitu i proučavanje ptica u Jutarnjem programu Javnog servisa 17. jula, iz kog su isječeni jedino kadrovi na kojima se pojavljuje Mudreša.

Komisija za predstavke i prigovore slušalaca i gledalaca Savjeta RTCG jednoglasno je zaključila da je došlo do propusta u ovom slučaju pa je Savjet naložio generalnom direktoru Javnog servisa Božidaru Šundiću da pokrene disciplinski postupak kako bi se utvrdilo ko je u Televiziji Crne Gore izvršio tehničku intervenciju na video spotu sa namjerom da se isječe dio na kojem je Mudreša.

Savjet je takođe naložio da se u istom postupku utvrdi da li je tokom spornog gostovanja Jelene Vukašinović iz CZIP-a voditelj Jutarnjeg programa TVCG Dejan Bijelić ili bilo koje drugo službeno lice TVCG spriječilo ili sugerisalo gošći Vukašinović da ne pomene ime novinarke Mudreše.

Savjet RTCG je saopštio i da nije nadležan da utvrđuje da li je u ovom slučaju došlo i do diskriminacije Mudreše i povrede njene časti i ugleda.

Odluka je donijeta 10. avgusta na sjednici Komisije za predstavke i prigovore a dostavljena Mudreši juče popodne a sjednici su prisustvovali njen predsjednik Milan Radović i član David Delibašić kao i urednica Jutarnjeg programa TVCG Milica Babić.

Preporučujemo za Vas