Copyright: Poslove smo završavali na vrhunskom profesionalnom nivou

151 pregleda 4 komentar(a)
Marko Kentera, Foto: Facebook
Marko Kentera, Foto: Facebook
Ažurirano: 18.04.2018. 16:22h

Iz budvanske kompanije “Copyright” Marka Kentere reagovali su na tekst “Ojadili Budvu, a sad joj skidaju novac sa računa”, objavljen 16. aprila.

Reagovanje prenosimo u cjelosti:

“Dnevne novine Vijesti već nekoliko nedjelja objavljuju niz tekstova na temu rada kompanije Copyright d.o.o., takođe ponavljajući više puta tekst o naplati potraživanja po osnovu projekta Budvansko ljeto, koje je Copyright d.o.o. realizovao na inicijativu i predlog uvažene gđe Milene Lubarde, tada rukovodioca Televizije Budva, a potom dugogodišnjeg rukovodioca JU Grad teatar. Moramo istaći da i danas smatramo da poslovni predlog gđe Lubarde, koji je rezultirao ugovorom, sada važi kao fantastičan i dalekovid, a upravo o opravdanosti ne samo ovog već i svih drugih projekata koje je predlagala unazad preko deceniju gđa Lubarda govori činjenica da joj je nedavno ukazano novo povjerenje u vidu četvorogodišnjeg mandata direktora Grad teatra. Tako da smatramo da samim tim i nema mjesta sumnjama koje se bacaju na ovaj Ugovor. Moramo istaći i da niko iz današnje vlasničke i upravljačke strukture, niti iz vremena koje je predmet interesovanja medija, nije u periodu 2007-2012. bio u Copyright d.o.o., iako se svakodnevno u vašim tekstovima dovodimo u vezu sa tim poslovima, ali tvrdimo da nam sva dokumentacija u ovom, ali i u većini drugih predmeta i projekata jasno govori da je postupanje Copyright d.o.o. bilo u skladu sa svim propisima i zakonom, kao i da su poslovi odrađivani na vrhunskom i profesionalnom nivou.

Međutim, kako se iz teksta da jasno zaključiti da posao ‘nikad nije realizovan’, što i stoji u tekstu, moramo da obavijestimo javnost da je Copyright d.o.o. ispunio sve svoje obaveze, te da su ovi navodi u tom smislu neistiniti, dok TV Budva nakon odlaska Lubarde proglašava njene poteze nelegalnim i ne želi da postupa po ugovoru. Sud to ubrzo sankcioniše presudom, dakle nema tu uticaja, prevare ili namještaljke, već se radi o prostom nemaru rukovodstva lokalnog medija.

Od 2007. godine do danas sudovi i drugi organi donose nevjerovatnih 9 presuda u korist Copyrighta, potvrđujući da je gđa Lubarda postupala legalno i moralno, a ne u korist naše firme!

Nakon 11 godina od naše uplate TV Budvi, koju ona odbija da nam vrati, sud sprovodi svoju izvršnu presudu. Sada neka javnost sama procijeni ko je kriv zbog kamata i zbog odbijanja da vrati samo ono sto je Copyiright d.o.o. u ovom poslu dao Televiziji! U realnom životu vjerovatno niko jer je u nevjerovatnom medijskom spinu najlakše krivicu baciti na drugog umjesto na stvarno odgovorne...”.

Preporučujemo za Vas