PRESTALO EMITOVANJE PROGRAMA NAKON 19 GODINA

Ugašen Skala Radio, Mandić na "braniku države" samo na internetu

Medij još uvijek funkcioniše kao internetski portal, a informacije plasira i na svojim stranicama na društvenim mrrežama

37650 pregleda 1438 reakcija 110 komentar(a)
Mandić, Foto: Vijesti
Mandić, Foto: Vijesti

Preduzeće Maxko iz Kotora koje stoji iz privatnog Skala radija u vlasništbu Slavka Mandića iz Kotora, na sopstveni zahtjev, ostalo je bez dozvole za emitovanje opšteg radijskog programa koju mu je izdala Agencija za elektronske medije.

AEM je takvo riješenje donijela 1.marrta sa kojim datumom prestaju da važe sva prava i obaveze koje je privatni radio Slavka Mandića imao po osnovu Odobrenja za emitovanje opšteg radijskog programa.

Skala je AEM-u još 22.februara dostavila obavještenje da će 26.februara u podne prestati da emituje program.

U Obavještenju je navedeno da „preduzeće 'Maxko' d.o.o., u čijem sastavu radi 'Skala radio' zbog izraženih finansijskih problema više nije u mogućnosti da emituje program", te da će “'Skala radio” prestati da emituje program u petak, 26. februara 2021. godine u 12:00 sati. Nakon više od 19 godina... preduzeće je prinuđeno da se ugasi, a samim tim i 'Skala radio”- piše, pored ostaloga u riješenju AEM o ukidanju dozvole za emitovanje programa Mandićevom radiju.

U riješenju stoji i da je je Maxko dužan da AEM-u uplati nešto preko 843 eura na ime dospjele naknade za emitovanje programa u 2021. godini, zaključno sa danom gašenja Skala radija.

Iako je Skala radio prestao da emituje radijski program, ovaj medij još uvijek funkcioniše kao internetski portal, a informacije plasira i na svojim stranicama na društvenim mrrežama.

Tako je Mandić, poznat kao neskriveni podržavalac DPS-a i bivše crnogorske vlasti, na portalu svog ugašenog radija objavio svoju najnoviju koluimnu pod nazivom “DvInter, Podopadanije Ljuborukić i Zdravstvenija Kovidović Vakcinić” u kojem je opet oštro i uz niz uvreda, napao premijera Zdravka Krivokapića, potpredsjednika Vlade Dritana Abazovića i ministarku zdravlja dr Jelenu Borovinić-Bojović.

Jedna od posljednjih informacija koje je Skala objavila u svom redovnom radijskom programu inače, bila je lažna vijest o izmišljenom inervjuu koji je dopisniku tog medija iz SAD, kamiondžiji iz Čikaga i predsjedniku iseljeničkog društva “Unija CG US Global” Mirsadu Jahoviću, navodno dao drugi po važnosti senator Demokrata u Senatu SAD, Dik Durban, a u kojem je on navodno kazao da nova administracija predsjednika SAD Džoa Bajdena sve zna o “sprskim i ruskim nasrtajima na Crnu Goru” preko aktuelne crmogorske Vlade i i da će znati da to spriječi.

Ovu lažnu vijest potom su nekretički prenosili mediji bliski DPS-u poput Antene M, CdM-a, Aktuelno i sličnih, te analitičari poput Ljuba Filipovića, a njome su se u posebnoj emisiji naširoko bavili urednik i vlasnik Antene M Darko Šuković i predsjednik NVO Evropski pokret u Crnoj Gori i predsjednik Savjeta Agencije za spriječavanje korupcije, Momčilo Radulović.

Većina tih medija, ali ne i Skala radio, kasnije se izvinila javnosti kada se otkrilo da senator Durbin uopšte nije davao bilo kakvu izjavu za crnogorske medije, a ponajmanje je rekao ono što mu je pripisala Skala radio. Na lažnu vijest koju je plasirao Mandićev radio od crnogorskih političara jedini se “upecao” generalni sekretar SDP Ivan Vujović koji je na osnovu izmišljene izjave američkog senatora date Skala radiju, govorio o Durbanovom stavu kao o “do sada najozbiljnijem upozorenjeu i dijagnozi stanja u Crnoj Gori.”

Posebno zabrinjava tvrdnja senatora Durbana o ulozi srpske BIA u dešavanjima u Crnoj Gori i infiltracija obavještajne službe Srbije u redove nove crnogorske vlasti.”- “poentirao” je generalni sekretar SDP u saopštenju izdatom u petak 26. februara, na dan kada je Skala koja je tu lažnu vijest plasirala, prestala da emituje program.

Vujović i SDP nakon toga nisu komentarisali svoje saopštenje bazirano na lažnoj vijesti.

Inače, Skala radio Slavno Mandić je osnovao prije 19 godina jer je tada smijenjen sa funkcije direktora lokalnog Radija Kotor, nakon što je na vlast u tom gradu došla koalicija LSCG-a i tadašnjeg saveza unionističkih stranaka “Zajedno za Jugoslaviju”.

U proteklom periodu Skala se pokazala kao neskrivena propagandna mašina DPS-a i njemu bliskih stranaka, a Mandić se preko talasa i portal svog medija brutalno i na momente vrlo uvredljivo obračunavao sa svima koji su iskazivali stavove suprotne njegovima i onima DPS-a. Iako nije obavljao funkciju lokalnog javnog servisa jer je to od Opštine Kotor osnovani i finansirani Radio Kotor, Mandić je uspio da svoj privatni pod vrlo kontroverznim oklonostima, “nakači” na opštinski budžet, pa je od DPS uprava Kotora u posljednjih desetak godina dobio ukupno čak preko 100 hiljada eura.

Finansijsku slavinu Opštine Kotor Mandiću je dva puta “zavrnuo” aktuelni kotorski gradonačenik Vladimir Jokić (Demokrate), a nakon odlaska DPS-a u opoziciju na državnom nivou presahle su i uplate koje su Skali ranijih godina redovno uplaćivala razna lokalna i državna preduzeća, ali privatne firme čiji su vlasnici bliski DPS-u, pa je stoga Mandićev radio došao u ozbiljne finansijske teškoće.

Mandić je čak pokušao da za desetak hiljada eura proda Skala radio ali nije bio zainteresovanih da preuzmu medij sa hipotekom propagandnog glasila bliskog bivšoj vlasti. Prije par mjeseci čak je preko portal Skale Mandić pokrenu i akciju animiranja građana i privrede da dobrovoljnim novčanim prilozima, pomognu opstanak Skala radija, ali ni to nije dalo osjetnije rezultate, pa je Mandić, pritisnut dugovima prema sopstvenim novinarima i tehničkom osoblju, kao i obavezama da plati pozamašne pravosnažne sudske odštete ljudima koje je blatio preko svog medija, odlučio da “stavi ključ u bravu” i nestane iz crnogorskog etra.

Preporučujemo za Vas