Smeta im naslov jer "dokaza nema" - Vijesti.me
ODGOVOR IZ FIRME MIJAJLOVIĆA

Smeta im naslov jer "dokaza nema"

"Običan građanin lako tumači naslov 'Cijevi nema, a vi ste tamo radili…' i vidi šta je namjera autora"

podmorski cjevovod
podmorski cjevovod (Foto: Aquanaut)

Iz privatne firme “Aquanaut” Danila Mijajlovića saopštili su da “nema dokaza” da su oni odgovorni što je na površinu mora isplivao dio cjevovoda podmorskog kanalizacionog ispusta u zalivu Trašte, na čijoj su obnovi radili.

Odgovarajući novinaru Siniši Lukoviću na tekst “Cijevi nema, a vi ste tamo radili… ”, objavljen u “Vijestima” 27. februara, saopštili su da se iz naslova, koji je djelo urednika, “vidi šta je namjera autora”.
Odgovor objavljujemo u cjelosti:

"Nije naše da gospodina Lukovića edukujemo u novinarskom poslu, ne plediramo ni da smo kompetentni, ali i običan građanin lako tumači naslov 'Cijevi nema, a vi ste tamo radili…' i vidi šta je namjera autora. Nema dokaz ali želi na neki način da nametne sumnju koja nanosi štetu kompaniji 'Aquanaut' i ugledu pojedinaca. 

U prošlom reagovanju smo skrenuli gospodinu Lukoviću pažnju da je providna igra sa naslovima i da tada samo krene od toga kako bi se njemu svidjelo da mu neko 'lijepi' takve naslove, kojima nedokazano sumnjiči i 'kao u interesu javnosti' poziva nadležne organe da se pozabave 'moguće' nečim mutnim. Da je htio biti objektivan, naslov gospodina Lukovića bi glasio 'Cijevi nema, ali to nema
veze sa vama i vaša garancija je bila validna'.

Dakle, ako već ovako nije zaključio,  mi, sa punim pravom, moramo smatrati da kad god je interes naše konkurencije u takmičenju za posao bio aktuelan, Luković je pisao loše o nama. Ovo bi bio pandan njegovim zaključcima, ali to ne bi bilo u redu jer ne želimo da ga iko sumnjiči više nego što treba. Mi hoćemo da vjerujemo da to nije tačno i zato ga nećemo sumnjičiti kao što bi bilo nekorektno da ga sumnjičimo za poklapanje interesa i tajminga naše konkurencije sa njegovim medijskim napadima na nas.

A što se tiče ostalih sumnji koje, opet tendeciozno, iznosi gospodin Luković, vrlo lako ćemo ih pobiti. Pitate se je li neetično što je gospodin Danilo Mijajlović zaposlenik RCUD, a istovremeno pomaže razvoju 'Aquanauta'. To bi isto bilo da mi Vas pitamo je li neetično što pišete knjige i trošite to vrijeme kao zaposlenik 'Vijesti'. Treba da pišete knjige, jer vjerovatno ispunjavate obaveze prema 'Vijestima' kao što i Danilo Mijajlović radi za RCUD i nikad nije napustio radno mjesto ili zadatak.

Da je htio da bude dobronamjeran, gospodin Luković je trebalo bar negdje da pomene ono što znaju hiljade građana Crne Gore i stotine neizmjerno zahvalnih o gospodinu Danilu. Ili ako Luković ima sposobnosti i reference gospodin Danilo Mijajlović će mu sigurno ustupiti svoje radno mjesto da bi onda on dao doprinos bezbjednosti građana od neeksplodiranih mina i pomogne porodicama žrtava utapanja tražeći nastradale po nabujalim rijekama i jezerima.

Da vaši fakti nijesu fakti je i nekakvo povezivanje gospodina Veska Mijajlovića kao kontakt osobe. On jeste kontakt osoba ali ne za 'Aquanaut' nego je bio kontakt kojem su se možda kao državnom zaposleniku po difoltu obraćali u cilju konsultacija u javnom interesu. Naravno, to je i njegova obaveza kao neprikosnovenog 30-godišnjeg autoreta za ovu oblast i za koju ne dobija naknadu jer je državni zaposlenik.

Posljednja sumnja o 'mutnosti' koju iznosite da je Sportski klub 'Aquanaut' prerastao u DOO 'Aquanaut' je čista materijalna greška (vjerovatno Vaša nenamjerna) jer se radi o dva potpuno različita subjekta i koji kao takvi egzistiraju od početka do danas, kao separtne cjeline (u prilogu Redakciji su registracije oba subjekta). Nećemo više dozvoliti da nam paušalnim sumnjičenjem narušavate ugled. 

Nemamo to pravo, kako zbog javnosti, tako i zbog obaveze prema institucijama u kojima smo angažovani i profesionalno obavljamo svoje radne zadatke. Možemo beskonačno otvarati nova pitanja, ali sada već sumnjamo da Luković ovo radi samo u interesu javnosti”, piše u odgovoru iz agencije PRiSMA, ovlaštena za odnose sa javnošću "Aquanauta".

Odgovor novinara u sjutrašnjem izdanju "Vijesti"