BALANS I ZDRAVLJE

Namirnice koje dovode tijelo u red

Svako od vas se sigurno trudi da svojoj koži obezbjedi što bolju njegu, ali važan aspekat o kom morate da povedete računa ako želite da imate blistavu kožu sa što manje bora jeste ishrana - potrebno je da bude bogata antioksidantima, kao i vitamninima A, E i C., kojima peršun, paprika babura i crna čokolada obiluju
1 komentar(a)
povrće, ishrana, salata, Foto: Shutterstock
povrće, ishrana, salata, Foto: Shutterstock
Ažurirano: 06.10.2017. 15:14h

Vjerujemo da smo se do sada svi svjedočili da zdravlje zaista na usta ulazi. Naša linija, kosa, koža, cjelokupno stanje organizma direktno zavisi od toga kakav je naš svakodnevni jelovnik i iako smo već mnogo puta govorili o tome šta se preporučuje, uvijek ima prostora za nova saznanja.

Određene namirnice su svojim svojstvima i nutritivnom vrijednošću posebno dragocjene za naše zdravlje, te smo stoga odlučili da vam ih predstavimo.

U nastavku pročitajte više od namirnicama koje obavezno morate da uvrstite u ishranu.

Za blistavu kožu - peršun, paprika babura i crna čokolada

Svako od vas se sigurno trudi da svojoj koži obezbjedi što bolju njegu, ali važan aspekat o kom morate da povedete računa ako želite da imate blistavu kožu sa što manje bora jeste ishrana - potrebno je da bude bogata antioksidantima, kao i vitamninima A, E i C., kojima peršun, paprika babura i crna čokolada obiluju.

Za zdravlje grudi - brokoli, pečurke i zeleni čaj

Određene namirnice se preporučuju kao vid preventive od nastanka kancerogenih ćelija i kasnije maligniteta grudi, što je kod žena nažalost ne tako rijedak slučaj, po statistikama. Trudite se da vaša ishrana bude bogata brokolijem i pečurkama, i redovno pijte zeleni čaj, jer je snažan antioksidant. Brokoli npr. obiluje indole-3-carbinolom u svom sastavu, takođe antioksidantom koji je čudesan po svom blagotovrnom delovanju.

Za snažne kosti i zdrave zube - kelj, sir i prirodni đus od pomorandže

Kao što znate, kalcijum je ključan vitamin za snažan koštani sistem, a pomenute namirnice njime obiluju.

Za hormonski balans - losos i lješnik

Ove namirnice obiluju omega-3 kiselinama i vitaminom Е koji su ključni za postizanje hormonalne ravnoteže u organizmu.

Za nervni sistem - šargarepa, cvekla i avokado

Naposlijetku, od ključnog značaja za celokupni organizam jeste i zdravlje i očuvanost nervnog sistema, a folna kiselina je u tome besprekorna. Najviše je prisutna upravo u pomenutim namirnicama, prenosi Mogu ja to sama.

Preporučujemo za Vas